Auteur Topic: Vinted aankoop  (gelezen 247 keer)

just.a.girl

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 februari 2020, 15:09:11 »
Hey ik had een vraagje over aankopen doen bij Vinted
Ik was opzoek naar een body en kwam uiteindelijk uit bij Vinted.
Het blijkt dat de verkoopster uit Frankrijk komt (van wat ik gelezen heb komt veel uit Frankrijk).
Ik heb geen ervaringen met Vinted en de reviews op internet zijn nogal verdeeld.
Ik weet dus niet zeker of ik dit moet vertrouwen omdat ik veel slechte dingen hoor over verschepen naar Frankrijk, maar niet echt iets over het ontvangen uit Frankrijk.
+ De verzendkosten zijn maar 1.19,- via iets van Chrono shop2shop, ik heb hier dus nog nooit van gehoord maar pakketjes versturen in Nl via postNL kost al 4,- dus lijkt 1.19,- uit Frankrijk mij nogal laag? Ik vroeg me dus af of het betrouwbaar is om dit te kopen, en of er geen kosten bij komen omdat het nogal lage verzendkosten zijn.

Dus als iemand hier ervaring mee heeft, alle reacties zijn welkom :bounce:
~Good vibes only

Wempy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2020, 21:24:00 »
Dat is zoiets als Unitedwardrobe, Unitedwardrobe heeft goeie klantenservice, mocht er iets niet kloppen dan krijg je gewoon je geld teruggestort, zelf heb ik geen ervaring met Vinted.

Als het goed is kan je feedbacks bekijken van koopervaring van kopers bij diegene en chatten mocht je vragen hebben over de kosten/product.

Als je teveel negatieve dingen leest over Vinted dan zou ik daar niks kopen, bespaard je een hoop tijd en hoofdpijn achteraf[font=arial, sans-serif].[/font]