Auteur Topic: Verkoop partijen kleding  (gelezen 1678 keer)

nynypey

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 31 januari 2014, 19:10:19 »
Ik wist niet onder welk onderwerp ik deze moest zetten en dit leek mij het meest toepasselijk.
Op facebook zie ik allemaal mensen voorbij komen die partijen kleding, schoenen of sieraden te koop hebben. Bijv. nike airmax, dan hebben ze 5 verschillende kleuren en elke kleur in 5 verschillende maten. Waar halen en kopen zij deze spullen dan?
Weten jullie dit misschien?

nynypey

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2014, 20:42:16 »
Iemand een idee?
Of misschien een site waar je goedkoop sieraden kunt kopen?
Of goedkope kleding om door te verkopen?

Pammiex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 januari 2014, 22:30:44 »
ebay.com

nynypey

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 februari 2014, 10:04:07 »
Nog andere sites?

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #4 Gepost op: 01 februari 2014, 18:48:07 »
Ik heb het topic verplaatst naar fashion, dat leek me iets toepasselijker.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #5 Gepost op: 01 februari 2014, 18:49:19 »
En ik denk ook voornamelijk eBay, maar er zullen vast ook sites zijn met groothandel opties waar ze het in kunnen kopen (ik bedoel dus dat je een grote hoeveelheid mo├ęt kopen en die dan dus weer door kunt verkopen).
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 01 februari 2014, 22:34:01 »
eBay is geen goed idee, die verkopers kopen zulke dingen alweer voor heel weinig in en euh ja, je zal denk ik echt bij wholesale websites moeten zijn. Je kan kijken bij Alibaba/Aliexpress, al weet ik niet of dat wat is qua wholesale!

Hilda

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 02 februari 2014, 11:49:37 »
Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was. Al helemaal niet met die alibaba/alieexpress sites. Zitten veel scammers op, en eigenlijk alles is namaak. En dat is simpelweg gewoon verboden te importeren hier in Nederland. Het lijkt misschien fijn om zo een paar euro's te verdienen, maar zo makkelijk gaat het echt niet hoor! Als het dan al niet ontdekt wordt heb je vaak hoge importkosten als je er niks vanaf weet. Wordt het wel ontdekt ben je de lul om het even cru te zeggen en kun je hoge boetes krijgen.

Doe het volgens de regeltjes en anders gewoon niet doen ;).

nynypey

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 02 februari 2014, 17:46:32 »
Niet dat ik merk spul wou verkopen, maar sieraden ofzo

Slak

• I'm feeling so fly like a cheesestick
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 02 februari 2014, 17:53:52 »
niet dat je daar ook maar iets mee kan verdienen..
I SAW, I CONQUERED, I CAME

Hilda

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 03 februari 2014, 20:02:46 »

En waar wil je dat dan verkopen? Sieraden webshops schieten als paddenstoelen uit de grond (en dat is ook eigenlijk niet te doen zonder kvk inschrijving)en via MP/facebook ga je ook niet veel verkopen. Als je het echt leuk vind en voor de hobby wilt doen is het leuk. Mijn advies is om dan eens te kijken naar Engelse wholesale sites. Vaak kan je daar wel kopen zonder btw nummer, dan wordt simpelweg de engelse btw erbij gerekend (ik kan bv wel gewoon tegen 0% btw inkopen omdat ik kvk inschrijving heb). Dat is in ieder geval niet illegaal en engelse wholesale winkels zijn makkelijker bij in te kopen dan bv van die sites als alibaba. Je hebt geen invoerkosten omdat het EU is en het is over het algemeen goed spul (alla h&M kwaliteit? XD).

Maar ja weet wel waar je aan begint .Verkopen is leuk, totdat de fiscus erachter komt :p. Ken genoeg mensen die een blauwe brief door de deur krijgen omdat ze veel MP advertenties hebben.