Auteur Topic: String dragen, heeellp!!  (gelezen 3264 keer)

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 juni 2017, 18:25:14 »
Hey, ik ben een meisje die nu in de derde klas zit, en wil graag strings dragen. Al mijn vriendinnen dragen het ook & ik vind de lijntjes die je ziet lelijk. Maar hoe zeg ik dit tegen mn moeder? Vind t toch beetje awkward..

nilya

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2017, 18:32:16 »
er bestaan ook gewone slips waarvan ja de lijntjes niet kan zien of voelen, die hebben een andere afwerking. Ik zou die dragen, aangezien strings niet altijd even hygiënisch zijn, niet goed zitten (vind ik, maar veel meisjes zijn het ermee eens), en dus eerder iets zijn voor speciale gelegenheden. Laat je ook niet teveel leiden door je vriendinnen op dat vlak ;)

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 juni 2017, 18:38:39 »
er bestaan ook gewone slips waarvan ja de lijntjes niet kan zien of voelen, die hebben een andere afwerking. Ik zou die dragen, aangezien strings niet altijd even hygiënisch zijn, niet goed zitten (vind ik, maar veel meisjes zijn het ermee eens), en dus eerder iets zijn voor speciale gelegenheden. Laat je ook niet teveel leiden door je vriendinnen op dat vlak ;)

Vind ik ook. Je moet niet strings gaan dragen alleen maar omdat je vriendinnen dat ook doen.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 juni 2017, 19:21:41 »
In het begin is het even wennen, het zit anders dan anders. Maar je normale onderbroek voel je ondertussen ook niet meer dis geef het even de kans.

Misschien is het een optie om zelf de stad in te gaan om strings te kopen? Als je moeder ze in de wasmand ziet, zal ze het wel snappen.

Ik zou trouwens niet weten waarom het minder hygiënisch zou zijn? Je normale onderbroek kan ook een keer niet goed zitten. Veeg jezelf goed af en kleed je goed aan, dan is er weinig aan de hand. =)

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 juni 2017, 19:26:23 »
In het begin is het even wennen, het zit anders dan anders. Maar je normale onderbroek voel je ondertussen ook niet meer dis geef het even de kans.

Misschien is het een optie om zelf de stad in te gaan om strings te kopen? Als je moeder ze in de wasmand ziet, zal ze het wel snappen.

Ik zou trouwens niet weten waarom het minder hygiënisch zou zijn? Je normale onderbroek kan ook een keer niet goed zitten. Veeg jezelf goed af en kleed je goed aan, dan is er weinig aan de hand. =)

https://www.libelle.nl/lekker-in-je-vel/gezondheid/string-slecht-gezondheid http://www.knack.be/nieuws/gezondheid/moeten-vrouwen-schrik-hebben-van-hun-string/article-normal-112150.html :)
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 juni 2017, 20:14:24 »

Oh dat is nog wel een optie! Wees niet bang, laat me niet zo snel leiden door andere hoor :)

Pudu

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 juni 2017, 21:38:37 »
https://www.libelle.nl/lekker-in-je-vel/gezondheid/string-slecht-gezondheid http://www.knack.be/nieuws/gezondheid/moeten-vrouwen-schrik-hebben-van-hun-string/article-normal-112150.html :)

Alleen als je al gevoelig bent voor infecties en zelfs dan verhogen ze het risico maar 'enigszins', dus daar zou ik me niet druk om maken.

Ga inderdaad zelf naar de winkel of begin er gewoon over tegen je moeder 'hé, ik vind die randjes van onderbroeken niet zo mooi, denk je dat strings een goede oplossing zijn?'. Het is maar ondergoed, haha.
Just because you took longer than others, doesn't mean you failed.
Remember that.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 16 juni 2017, 22:25:13 »
"Toch benadrukken de experts dat strings over het algemeen perfect veilig zijn. Mogelijk verhogen ze enigszins het risico op een infectie bij gevoelige vrouwen, maar als je katoenen strings draagt en er een goede hygiëne op nahoudt, is er meestal geen probleem."

Vooral de woorden 'mogelijk', 'enigszins', 'gevoelige vrouwen'.

Sorry maar als je je door die twee artikelen laat beïnvloeden en dus geen strings draagt...

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 16 juni 2017, 22:47:48 »
"Toch benadrukken de experts dat strings over het algemeen perfect veilig zijn. Mogelijk verhogen ze enigszins het risico op een infectie bij gevoelige vrouwen, maar als je katoenen strings draagt en er een goede hygiëne op nahoudt, is er meestal geen probleem."

Vooral de woorden 'mogelijk', 'enigszins', 'gevoelige vrouwen'.

Sorry maar als je je door die twee artikelen laat beïnvloeden en dus geen strings draagt...

Het waren gewoon de eerste twee artikelen die ik vond toen ik het googelde en voor mij is dat niet de reden dat ik geen strings draag. Ik wilde alleen maar tonen dat het minder hygiënisch KAN zijn.

Prive

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 24 juli 2019, 00:23:04 »
Lekker laat hahahaha maaar
Ik zou het gewoon zeggen want als je begint met dragen word je er echt verslaafd aan ik vroeg het niet echt maar ging een bh kopen en daar zat een string bij en toen vroeg Mn moeder of ik dat wel wou dragen ik zij wil gwn proberen en toen heb ik gekocht sindsdien leef ik voor strings behalve als ik ongesteld bent maar verder gwn vragen je moeder heeft tenslotte het zelfde meegemaakt en een string is gwn even wennen en ligt er ook aan wat voor soort string

Laura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 24 juli 2019, 10:40:31 »
Gewoon doen als je het fijn lijkt. Aan het begin wennen. Maar leef er nu voor mijn vriend vind het ook mooi staan. En zelf hij heeft zijn eerste mannen string gekocht

Koop wel een iets duurdere ik vind die van 1,- van zeeman bijvoorbeeld niets

Ruthje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 02 augustus 2019, 16:17:35 »
Ben strings gaan dragen toen ik jaar of 14 was. Mijn moeder keek eerst wel vreemd op omdat zij ze niet droeg maar zei er niets van.

Moest in het begin ook erg wennen aan een string maar draag ze nu bijna altijd.

nicky_1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 28 september 2019, 12:37:47 »
voor mij zijn ze ongemakkelijk!

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 28 september 2019, 15:01:01 »
Ik ben 21 en geen enkel van m'n vriendinnen heeft ooit een string gedragen. Ik ook niet. Terwijl we allen al meerdere vriendjes gehad hebben en met fashion bezig zijn. Dus het is zeker geen vereiste! Probeer eens gewoon kanten slipjes in een lingerie-winkel?

sethabrikoos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 29 september 2019, 16:58:58 »
Vind ik ook. Je moet niet strings gaan dragen alleen maar omdat je vriendinnen dat ook doen.