Auteur Topic: panty's  (gelezen 1831 keer)

roosxx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 mei 2019, 19:49:54 »
heey, even een vraagje:
waar kopen jullie je panty's meestal?
Want ik heb ALTIJD pech met panty's (kan ook aan mij liggen), altijd ladders of iets anders binnen 1 dag.
Vandaag had ik bijvoorbeeld een panty van de kruidvat geprobeerd, maar nu zit er al een heel groot gat bij mijn kruis. De vorige keer had ik ook al een panty van de kruidvat geprobeerd, precies het zelfde verhaal.
Verder heb ik al panty's van de hema, action, zeeman enzovoort geprobeerd. Gebruik trouwens wel dunne panty's, die gaan idd snel kapot, maar naar mijn eigen mening is dat mooier. Dus... waar kopen jullie je panty's?
« Laatst bewerkt op: 16 mei 2019, 19:54:45 door roosxx »

Sourire

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 juni 2019, 22:32:43 »
herkenning😅 ik ben te onvoorzichtig voor die dingen haha. Die van de Hema blijven bij mij altijd best een poosje heel, zijn wel wat duurder (€6 denk ik?) voor de rest kan je ook als je een panty aanhad die dag em thuis gelijk uitdoen zodat (als et al niet op school/werk is gebeurd) er geen ladders door ongelukjes in komen.

Succes verder ;)

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 juni 2019, 22:35:57 »
Hema.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Megane

• Opperhoofd Ramptoerisme
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 juni 2019, 11:08:54 »
ik vind die van de hema echt helemaal ruk.
Zeeman doet t bij mij beter, die zijn een stuk steviger (terwijl ze wel dun zijn).
Get out of the way world. I've got my sassy pants on today.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 juni 2019, 11:29:09 »
Ik heb ze ook van de Zeeman en af en toe Action, zitten ook wel snel ladders in, maar denk dat ik ze ongeveer 5x gebruik? Maar ik haal sowieso snel nieuw panty's, want ze zijn niet zo heel duur en draag ze ook niet heel vaak ivm stage
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 juni 2019, 14:21:26 »
H&M en Anni Rolfi (die van de Kruidvat)
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Cavarnamagica

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 juli 2019, 06:10:55 »
Heb er een paar van de Coolcat (inmiddels failliet) en gaan lang mee, zijn dik en stevig. De Karnavalswierts, dikke stevige zwarte panty's (echt waar!) en dat voor een feestwinkel.  :blush:

vero999

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 11 juli 2019, 09:28:41 »
Ik haalde eerst bij v&d
Nu haal ik bij hema

Ruthje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 18 juli 2019, 15:09:25 »
Koop ze ook meestal bij de Hema.

Af en toe als ik bij outlet kom in Lelystad koop ik nog wel eens bij Falke pantys maar die draag ik alleen bij feestje of zo. Vind ze mooier maar ook duurder, gaan niet langer mee.

Rosa1100

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 18 juli 2019, 16:33:40 »
Misschien is het een idee om 1 maatje groter te kopen dan je eigen maat, dan gaat de panty minder snel kapot... Verder koop ik ze meestal bij de Hema.

Suzan04

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 12 augustus 2019, 21:06:21 »
Hii,
Ja verschrikkelijk die dingen! Ik heb een lange tijd panty’s van de Hema gedragen. Sinds een tijdje draag ik panty’s van het merk: Oroblu.
Misschien iets prijziger (rond de 11/12€) maar het zijn ten eerste hele mooie panty’s, goede kwaliteit en bij mij blijven ze (vergeleken met die van de Hema) veel langer heel.
X