Auteur Topic: Legging die geen legging wil zijn...  (gelezen 521 keer)

Rrrr-Meeuwtje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 juli 2019, 22:35:27 »
Okay, normaal vraag ik zulke dingen niet omdat het me meestal niks interesseert wat "kan" en wat niet, en omdat ik altijd mijn eigen idee heb van wat mooi is en wat niet, maar dit is even een vraagstuk.  :P

Ik kocht laatst deze twee leggings van Zeeman (beide kleuren), maar nu blijkt dus dat ze zich helemaal niet gedragen als legging. Ze zitten meer als een broek (los bij de knieën en enkels), en dat is niet echt flatteus met mijn postuur (ik ben klein en heb korte, dikke benen). :mellow:

Mijn vraag is eigenlijk, wat moet ik er dan in vredesnaam voor schoenen bij dragen? Als het wel echte leggings waren geweest had ik er bijvoorbeeld hoge zwarte veterschoenen/-laarzen) bij gedragen (met een hele lange trui erop), maar dat ziet er nu natuurlijk niet uit. Maar wat dan wel? Ik vind ze juist zo mooi, ik wil ze wel graag dragen. :fieuw:
"In overgave vind ik vrede en ongewapend ga ik de weg. Vrede wens ik vriend en vijand."

Cavarnamagica

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2019, 04:27:57 »
Je schrijft dat hij bij knieën en enkels lost valt. Daar kan ik uit concluderen dat hij dus te groot is. Zou je hem dan niet ruilen bij de Zeeman voor een kleinere maat? Dan zul je zien dat hij wel als een legging valt.

Is maar een suggestie.  :blush:

Rrrr-Meeuwtje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 juli 2019, 10:57:54 »
Is geen gekke suggestie hoor, dat had gekund! Maar helaas is de maat goed, want het bovenste gedeelte zit perfect. Ik denk dat ik er met een kleinere maat uit zou scheuren.  :fieuw:
"In overgave vind ik vrede en ongewapend ga ik de weg. Vrede wens ik vriend en vijand."

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 31 juli 2019, 12:06:08 »
Dan zou ik ze terug brengen en ergens anders een zelfde soort legging halen.
Maar anders zou ik er sneakers onder dragen oid
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 31 juli 2019, 21:08:02 »
Gewoon terugbrengen want de pasvorm zit duidelijk niet goed.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 01 augustus 2019, 18:42:16 »
Gewoon terug brengen inderdaad. Als het niet past houd het toch op lijkt me.
Hoi

Rrrr-Meeuwtje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 augustus 2019, 20:23:24 »
Ik denk dat jullie inderdaad gelijk hebben, helaas... Bedankt voor alle reacties! :)