Auteur Topic: Legging als broek: yes or no?  (gelezen 39597 keer)

Jimmy

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: 14 januari 2014, 23:34:34 »
^Garapoesje, die foto's hahahaha
(Wat erg trouwens dat die mensen daar foto's van maken :s ik zou direct iets tegen die persoon gezegd hebben. Tenzij ze het leuk vinden dat je alles er doorheen ziet natuurlijk)

AbsolutelyChuffed

• Try to set the night on fireeeeeee
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 14 januari 2014, 23:35:26 »
'

Precies, ik vind persoonlijk dat de meiden bij mij op school er meer in rond huppelen zodat ze maar die 'aandacht' van de jongens krijgen. Je ziet ze dan ook echt zo heupwiegend paraderen. Echt gooi jezelf dan gewoon weg.
Goh je zou maar een (onzeker) tienermeisje zijn dat aandacht wil van jongens. Wat een ramp, hoe durf je te leven.
"Listen, you're my children and I love you but you're all terrible at what you do here and I feel like I should tell you, I'd fire all of you if I could."

Rainbow Dash

• Let's get disqualified!
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 14 januari 2014, 23:42:42 »
Ja oké, een latex broek wordt ook een broek genoemd maar ik vind dat ook niet geschikt als broek (tenzij je misschien naar een SM club gaat..).

Ik vind een discopants anders dan een skinny omdat je daar nog meer je vormen in ziet en omdat het glimt.. Een skinny is toch wat steviger en ik vind het er gewoon een stuk netter uitzien. Dat mensen discopants dragen met uitgaan, oké. Maar als ik dat in de stad zie of op school, dan komt het gewoon ordinair op mij over... Ik kan daar ook niets aan doen :')

Hmm ik vind dit een vrij slechte reden, ik heb namelijk een variant van de discopants die minder glimt. Die glimt net zo veel als al die broeken met zo'n rare glimmende laag erop. Sure hij zit strak, maar een skinnyjeans zit rond mijn kont toch echt net zo strak. Maar goed, om smaak valt niet te twisten.
Quoth the raven, nevermore
Tumblr

Aurora

• Limited edition
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 14 januari 2014, 23:51:47 »
Eerder had ik zoiets van 'nooo' maar nu denk ik echt 'waarom niet'. Al zag ik van de week een meisje aan met een legging waar je haar onderbroek doorheen kon zien, ja dat is dus een no go :')
They say every atom in our body was once a part of a star. Maybe im not leaving, maybe im going home.

Acrylic

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 15 januari 2014, 00:01:43 »
Absolute nee.

Hazelnootpinguïn

• **
  • Love, it's the only thing you need. ❤
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 15 januari 2014, 01:51:26 »
Nee. Een legging is een legging, geen broek. Met een lang shirtje wat je kont bedekt of een jurkje is het leuk. Maar niet als het gebruikt word als broek.
Smile because everyday is just a gift

DoItYourselfie

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 15 januari 2014, 02:08:18 »
Hell no!!!

Cavarnamagica

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 15 januari 2014, 04:02:14 »
Met een lang shirtje wat je kont bedekt of een jurkje is het leuk.

Dit en dan ook alleen dit! Zo draag ik het zelf ook vaak

Of met een grote grof gebreide trui erover.

Pantouffle

• Fabulous bitch!
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 15 januari 2014, 07:40:06 »
Dit en dan ook alleen dit! Zo draag ik het zelf ook vaak

Of met een grote grof gebreide trui erover.
Besides you're saying it wrong.
It's Leviosa, not Leviosar.

IAMTHEBOMB

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 15 januari 2014, 08:35:02 »
Kan imand misschien een foto opzoeken van hoe het er wel leuk uitziet. Ik vraagbme namelijk af hoe dat staat, n van google word ik niet veel wijzer :p

Mystic_illussions

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 15 januari 2014, 08:46:54 »
Ik vind het niet mooi.

MandyYara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 15 januari 2014, 08:57:21 »
nee , want meestal zie je van de achterkant heel erg dat het een legging is. een legging is gewoon geen broek.

Janine

• La vie est belle
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 15 januari 2014, 08:58:49 »
No.

Dikbil

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 15 januari 2014, 09:04:09 »
Ligt aan de legging en hoe je er zelf uit ziet. Niet zo'n zwaar strak ding wat vol tussen je billen gaat zitten iig :') Of een witte blegh. Draag zelf ook wel es een legging met print of helemaal zwarte (die echt 0 doorschijnt) als broek en het ziet er echt niet raar uit ofzo.

lovelifex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 15 januari 2014, 15:10:20 »
leggings die helemaal een kleur zijn, zwart ofzo vind ik een nee. maar leggings met patronen en figuurtjes enzo kan toch best?

lauralcrs

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 15 januari 2014, 15:14:33 »
Kan gewooooon.  ;)

Hiraeth

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 15 januari 2014, 15:15:29 »
Ik vind het echt een no-go.
I could easily forgive his pride, if he had not mortified mine.

Dreamfields

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 15 januari 2014, 15:19:33 »
Nee echt niet! Ik draag er meestal een lang zwart shirtje overheen, dan vind ik het wel kunnen. Bij sommige staat het wel, maar je moet er wel het figuur ervoor hebben

Aeternum

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 15 januari 2014, 15:20:18 »
You'd be surprised what people are capable of.

Rosedaley

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: 15 januari 2014, 15:33:11 »
Nee.

☯☯☯

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 15 januari 2014, 15:38:32 »
Ligt eraan wat voor figuur je hebt. Als je een mooi achterwerk hebt en mooie heupen en benen, en de broek niet doorzichtig is vind ik het wel kunnen. Maar zo niet dan is het een absolute no go.

Amicitia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 15 januari 2014, 15:41:07 »
No.
Wees altijd jezelf, er zijn al zoveel andere!

Genevieve

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 15 januari 2014, 15:44:43 »
 Je kan ook een tregging proberen? Dat is zegmaar een 'dikke' legging, die gaat sowieso niet in je kont zitten en schijnt niet door. Ik vind ze persoonlijk heerlijk zitten.
The only thing we have to fear is fear itself.. And spiders, Fuck spiders

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 15 januari 2014, 15:51:19 »
Ligt aan de legging en hoe je er zelf uit ziet. Niet zo'n zwaar strak ding wat vol tussen je billen gaat zitten iig :') Of een witte blegh. Draag zelf ook wel es een legging met print of helemaal zwarte (die echt 0 doorschijnt) als broek en het ziet er echt niet raar uit ofzo.
Dit inderdaad. Al doe ik meestal alsnog een wat langer shirt aan als ik zo'n legging aan doe, maar dat is meer omdat ik me er zelf niet helemaal comfortabel bij voel :')

Maar ik snap niet zo goed dat zoveel mensen hier 'nee' zeggen zonder uitleg o.i.d., want niet elke legging is heel erg doorschijnend en lelijk. En dat heeft verder echt niets met het figuur van iemand te maken. Als iemand een goed passende (en niet doorschijnende) legging draagt, ziet het er bij vrouwen met grotere maten echt niet slechter uit dan bij dunnere. Ik krijg daar persoonlijk een beetje fat shaming gevoelens bij.
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

sunloavie

• الهيب هوب أميرة
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 15 januari 2014, 16:15:10 »
Als je een grote oversized sweater er over heen draagt kan het op zich wel vind ik
we on an ultralight beam