Auteur Topic: Legging als broek: yes or no?  (gelezen 39011 keer)

IHeartVS

• Bekijk profiel
« Reactie #325 Gepost op: 12 april 2016, 17:19:08 »
Ik vind het in huis prima kunnen, maar buiten het huis vind ik het niet kunnen. Broek staat wat charmanter vind ik.
Ik was IHeart1D.

Valar Morghulis

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #326 Gepost op: 12 april 2016, 18:30:07 »
Ligt eraan want je hebt ook leggings van een hele dikke stof en dat vind ik wel mooi staan. Die dunne stofjes vind ik echt vreselijk. En vaak hebben ze dan zo'n string eronder waardoor ze van die viesuitziende billen krijgen.

Maar ik lees en hoor weleens opmerkingen (net zoals op pagina hiervoor) dat de legging de laatste jaren steeds meer geaccepteerd wordt. Maar ik vind dit echt andersom. In de jaren 80 en begin 90 liepen mensen constant in leggings rond. Het is pas voornamelijk sinds latere tijden dat mensen inzien dat het niet zo flatteus staat.

eva

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #327 Gepost op: 13 april 2016, 07:27:13 »
Dikke nee, als je geen tokkie wilt zijn......

Rebekah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #328 Gepost op: 13 april 2016, 17:23:44 »
Noooo legging als broek is echt een nogo
handtekening

Suus

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #329 Gepost op: 13 april 2016, 19:57:04 »
Het is heel afhankelijk van de legging die je draagt. Als je een simpele zwarte legging draagt dan zou ik daar zeker niet voor gaan en kun je beter een broek dragen. Een sportlegging is vaak al een ander verhaal. Ook die broek in de foto hierboven zou in principe gewoon kunnen! Kijk gewoon wat je zelf mooi vindt, het belangrijkste is dat je dicht bij jezelf blijft.

nadiatjuuh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #330 Gepost op: 19 april 2016, 14:34:21 »
NO...

SJ.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #331 Gepost op: 19 april 2016, 22:06:30 »
Kan je je haren wassen met alleen water? Lees hier over mijn grote water only experiment!

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #332 Gepost op: 14 oktober 2017, 11:22:28 »
Ik draag super vaak van die sportleggings als ik bv naar een pretpark of een concert ga :’) Vind het veel lekkerder zitten dan een broek, maar als ik naar de uni ga of ga winkelen oid dan zou ik eerder een broek aantrekken.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #333 Gepost op: 14 oktober 2017, 12:29:00 »
''Syncopate my skin to your heart beating.''

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #334 Gepost op: 14 oktober 2017, 14:03:39 »
Ligt eraan wat voor legging het is en hoe je het stijlt.
Ik vind ze wél leuk als broek als je een lang shirt draagt, of een lange blouse.

Angela

• Bekijk profiel
« Reactie #335 Gepost op: 16 oktober 2017, 22:01:12 »
Nee. Ik vind een legging alleen leuk met een lang shirt of oversized trui.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #336 Gepost op: 16 oktober 2017, 22:03:13 »
Ja, doe ik regelmatig. Wel vaak met een trui of een t-shirt met een oversized spijkerjas. En altijd een string eronder zodat je geen onderbroek randjes ziet :P
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Klaasje

• Went to sleep cute, woke up cute
    • Bekijk profiel
« Reactie #337 Gepost op: 16 oktober 2017, 23:58:30 »
Ik heb altijd zoiets van leven en laten. Zelf draag ik zo'n sport tight soms naar college als ik daarna ga sporten. Je ziet volgensmij wel m'n onderbroek zitten en heb best een grote reet, maarja heb daar eigenlijk gewoon schijt aan :')

Eden

• Bekijk profiel
« Reactie #338 Gepost op: 17 oktober 2017, 01:49:51 »
Ik ben zelf op lazy days best wel fan van het hele athleisure gebeuren, dus ik draag rustig van die zwarte sportleggings het openbaar. Maaaar dan wel met iets dat tenminste m'n kruis bedekt, lol. En het liefst ook m'n bil. Meestal is dan gewoon m'n hele outfit heel sporty, dus ik krijg eigenlijk alleen maar complimentjes erover.

(En ik heb best goeie billen tbh dus ayeeeeee)
was Taurus.

Pudu

• Bekijk profiel
« Reactie #339 Gepost op: 17 oktober 2017, 07:54:21 »
Ik leef in sportleggings :')
Ze zitten zo heerlijk en zijn nog lekker warm ook. Als ik een lui avondje met vriendinnen heb, doe ik dat het liefst aan en ik ga me ook niet speciaal omkleden om boodschappen en dergelijke te doen.

En wat Feuerwerk zegt: tijdens een dagje pretpark vind ik het ideaal. (Voor vliegen ook trouwens).
Just because you took longer than others, doesn't mean you failed.
Remember that.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #340 Gepost op: 17 oktober 2017, 16:18:55 »
Ze zitten zo heerlijk en zijn nog lekker warm ook. Als ik een lui avondje met vriendinnen heb, doe ik dat het liefst aan en ik ga me ook niet speciaal omkleden om boodschappen en dergelijke te doen.

En wat Feuerwerk zegt: tijdens een dagje pretpark vind ik het ideaal. (Voor vliegen ook trouwens).
Ik ook inderdaad. Of tijdens reizen (ik ben op Texel en drie uur autorijden doe ik liever in een sportlegging).

Ik draag ze zeker in het dagelijks leven, maar niet als broek (als een blousje erop tot op/net over m’n heup en klaar). Altijd een hemdje die over m’n kruis/bijna helemaal over m’n billen valt en een trui/tuniek. Ik zorg er inderdaad ook voor dat ik een gehele sportieve look heb. Oh en natuurlijk sportleggings die niet doorschijnen. xD

Juno

• Bekijk profiel
« Reactie #341 Gepost op: 17 oktober 2017, 22:02:52 »
Ik vind het zelf spuuglelijk en draag dat soort dingen nooit naast wanneer ik sport, maar als iemand dat zelf wil doen, lekker laten. Ik ga er niet dood van.

Koetje

• 'Boe'
    • Bekijk profiel
« Reactie #342 Gepost op: 22 oktober 2017, 11:44:48 »
Ik vind die stoffen legging met een kort shirt echt een no go. Zelf sport ik veel en soms doe ik daarna of daarvoor wel eens boodschappen in mijn sportkleding en dus legging, maar verder draag ik toch altijd gewoon een broek (of jurk met panty).

Courageous

• Bekijk profiel
« Reactie #343 Gepost op: 22 oktober 2017, 11:46:40 »

She was drowning, but nobody saw her struggle

Carmenbubble

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #344 Gepost op: 16 februari 2019, 15:19:33 »
Ik draag heel graag leggings. Hoeft ook niets overheen. Ben dan wel wat dikker, maar sommige mannen vinden dat juist erg sexy uitzien. Alleen moet die niet te strak in het kruis zitten anders zie je echt elke vorm

sethabrikoos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #345 Gepost op: 17 februari 2019, 16:01:38 »
Zolang je een goede, dikke legging hebt waarin je geen cameltoe hebt of naadjes ziet van onderbroeken vind ik het prima.

Carmenbubble

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #346 Gepost op: 17 februari 2019, 16:35:26 »
Ik draag er meestal een heel kleine micro string onder. Cameltoe zal je altijd een beetje zien, maar dat vind ik niet erg

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #347 Gepost op: 17 februari 2019, 19:05:00 »
Ik zit nog op de middelbare en veel mensen bij mij op school dragen een legging. Ik vind het er echt aan liggen wat voor figuur je hebt, en verder zou ik het NOOIT combineren met een croptop, ik vind dat zelfs een beetje hoerig maarja dat is mijn mening :’)
la vie est belle

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #348 Gepost op: 17 februari 2019, 19:45:45 »
Ik vind dat het kan als het een goede legging is die gedragen word door een dunne of fitte meid. Maar zelfs dan heeft het niet mijn voorkeur, leggings worden bijna nooit (buiten sporten om) smaakvol gedragen vind ik en bij de meeste bijzonder niet-flatterend. Ik zie veel liever een mooi passende jeans.
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2019, 19:50:41 door Oceaan »

Ruthje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #349 Gepost op: 18 juli 2019, 15:33:27 »
Draag graag hardlooptight met shirtje of hoody erop wanneer ik in een comfy bui ben. Zit dan gewoon lekker.
Overdag gewoon broek of jurkje of rokje of zo.