Auteur Topic: Jurkjes topic  (gelezen 49228 keer)

sparrow

• Oh my darling, you're beautiful
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 17 juni 2014, 19:57:23 »
Eventjes een vraagje tussendoor, maar hoe kan je fietsen met een jurkje/rokje?
 'What if I fall?'      Oh, but my darling. What if you fly?

Amnesi

• Disasterology
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 17 juni 2014, 19:58:17 »
Ik ga altijd op de zijkanten zitten zeg maar ghehe, maar dat ziet er niet super charmant uit dus ik ben ook wel benieuwd hoe jullie dat doen!
Turn the pain into power.

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 17 juni 2014, 19:58:23 »
met van die broekjes van de zeeman! (soort superkorte legging, sta je niet in de onderbroek als het waait haha)

Amnesi

• Disasterology
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 17 juni 2014, 20:00:37 »
met van die broekjes van de zeeman! (soort superkorte legging, sta je niet in de onderbroek als het waait haha)
Dat is inderdaad best handig ja! Ik zal er eens naar kijken :)
Turn the pain into power.

Amaretto ♥

• Real eyes realize real lies.
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 17 juni 2014, 20:01:33 »
Ik ga er altijd op zitten haha

TheGameChanger

• Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 17 juni 2014, 22:12:17 »
Ik heb er 9 van de 10 keer een broekje onder. Ik ga altijd op het jurkje zitten en leg 1 arm beetje tussen m'n benen (zodat het niet omhoog wappert).

Ik vind het wel vervelend al die toeterende auto en dat geschreeuw, wat willen ze daarmee nou bereiken? Haha

AbsolutelyChuffed

• Try to set the night on fireeeeeee
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 17 juni 2014, 22:34:35 »
Dit is denk ik wel mijn favo jurkje, een gebroken/creme/whatever wit kanten jurkje:

Dat zijn de duidelijkste foto's die ik kon vinden, haha.
"Listen, you're my children and I love you but you're all terrible at what you do here and I feel like I should tell you, I'd fire all of you if I could."

Pluviophile

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 18 juni 2014, 11:06:58 »
Slippers hahaha zou kunnen denk alleen niet dat mijn mentor daar zo blij mee is
Leuke jurk btw!
hahaha gewoon aan doen :D
dankjewel!
➜The one who follows the crowd will usually get no further than the crowd. The one who walks alone is likely to find himself in places no one has ever been. ∆▲

Pluviophile

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 18 juni 2014, 11:08:01 »
Weten jullie waar je leuke strand jurkjes kan halen?
h&m :D
➜The one who follows the crowd will usually get no further than the crowd. The one who walks alone is likely to find himself in places no one has ever been. ∆▲

nefelibata

• We've got holes but we carry on.
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 18 juni 2014, 11:08:11 »
Mijn jurkjes zijn nooit écht kort dus meestal gaat het wel goed, vooral als je je jurkje met een hand naar beneden houdt.
Verkooptopic: http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/ik-raak-mn-baan-kwijt-en-heb-geld-nodig-help-me-309043.0.html  --- “Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”

Ukkepuk

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 18 juni 2014, 11:23:23 »
http://www.hm.com/nl/product/26928?article=26928-C
deze heb ik laatst gekocht en ik vind 'm zo leuk! Ik draag eigenlijk bijna nooit jurkjes, maar dat komt ook omdat ik er eigenlijk geen heb :') In dit jurkje voel ik me mooi en vrouwelijk en slank :D
Met de rode streepjes vind ik ook superleuk, maar die hing op dat moment niet meer in mijn maat in de winkel, en hij stond toen nog niet online. Ik twijfel nog steeds of ik die nog erbij zal kopen! Maar ik ben bang dat ik dan een van de twee heel veel ga dragen en de andere eigenlijk niet. Misschien kan ik beter op zoek naar een jurkje van dezelfde vorm maar gewoon een andere kleur?

Oh, en trouwens, ik koop dus sowieso weinig jurkjes en al helemaal niet bij H&M omdat die inderdaad altijd zo kort zijn, zoals jullie ook al hebben genoemd, maar deze heeft een hele goede lengte! Ja je moet niet voorover bukken, maar dat is wel logisch.

Cucumber.

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 18 juni 2014, 12:51:07 »
Goed topic! :D
Ik ben dol op jurkjes en ik heb er dan ook wel een stuk of 25. Vorige week heb ik nog drie jurkjes bij de Forever 21 gekocht. Ik voel me in een jurkje ook veel vrouwelijker en het geeft een leuke, vrolijke uitstraling.
Ik koop mijn jurkjes vaak bij Primark, H&M en Forever 21. Ik ben klein en daarom heb ik eigenlijk nooit problemen met het feit dat jurkjes te kort zijn, eerder te lang. :p Ik vind dat jurkjes het mooist staan als ze net boven de knie vallen, maar dat is dus geen probleem bij mij. :')

Oh, en er zijn veel strandjurkjes bij de Primark te vinden! Heb ik de mijne vorig jaar ook gekocht, is prima!

Tineke

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 18 juni 2014, 21:35:26 »
Ik ga binnenkort weer naar de Primark, zijn er naast strandjurkjes ook normale leuke jurkjes?

romyhofma

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 18 juni 2014, 21:36:56 »
haha net 30 seconden er na een topic over mijn jurkje aan gemaakt haha.

Lisa

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 18 juni 2014, 22:47:15 »
Ik heb weer eens in tijden een jurkje gekocht, alleen ik vind het zo vervelend dat ik mijn bovenbenen kapot loop, dat gaat schuren tegen elkaar aan. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Koop een panty en knip hem kort! Ik heb er ook altijd last van dat het gaat schuren, maar sinds ik er een afgeknipte panty eronder doe heb ik er helemaal geen last van :)
(wel zorgen dat ie niet onder je jurkje uit komt natuurlijk haha)
Just keep me where the light is. http://thisisjustdailystuff.tumblr.com/

Tineke

• Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 19 juni 2014, 10:23:27 »
Ik heb net weer een heel leuk jurkje besteld van de Forever 21, ik ben er helemaal verliefd op. Hij was uitverkocht maar kwam nu weer terug in de sale!

Obliviate

• It's LeviOsa not LeviosAR.
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 19 juni 2014, 10:45:19 »
Ik heb net weer een heel leuk jurkje besteld van de Forever 21, ik ben er helemaal verliefd op. Hij was uitverkocht maar kwam nu weer terug in de sale!

Wauw !
Minimalism is the intentional promotion of the things we most value and the removal of anything that distracts us from it.

TheGameChanger

• Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 19 juni 2014, 11:06:54 »
Wauw mooie jurk!^ Ik heb altijd het probleem dat het een beetje doorschijnt, jullie ook?

TheGameChanger

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 19 juni 2014, 11:13:14 »
Foto's niet citeren.

Dit is nu een van mijn favoriete jurkjes, van Forever21 met ook spike sandaaltjes van daar.

Ik heb spijt dat ik deze niet heb gekocht, ik wist niet waar ik deze naar toe kon dragen maar ik vind de achterkant zo mooi! Het is best een nette maxijurk, hebben jullie een idee waar ik dit allemaal naar toe kan dragen? (familiefeesten niet aangezien ik er topless in ga)
« Laatst bewerkt op: 04 juli 2014, 17:18:07 door TheGameChanger »

Tineke

• Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 19 juni 2014, 11:20:48 »
Wauw mooie jurk!^ Ik heb altijd het probleem dat het een beetje doorschijnt, jullie ook?

Soms, wel maar dat hangt echt van de jurk af... Ik hoop dat het met dit jurkje niet zo is!

Ik heb trouwens jullie hulp nodig met dit jurkje. Ik was alvast wat aan het combineren en uitzoeken van outfits voor mee op vakantie naar Spanje. In mijn hoofd zag dit er erg leuk uit maar nu twijfel ik een beetje. Wat vinden jullie?

TheGameChanger

• Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 19 juni 2014, 11:38:24 »
Ziet er leuk uit,  misschien kun je het riempje ook over het vestje doen?

Tineke

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 19 juni 2014, 12:03:14 »
Ziet er leuk uit,  misschien kun je het riempje ook over het vestje doen?

Al geprobeerd maar dit vond ik niet zo mooi staan. Hierdoor gaat de kimono boller staan :blush:

Nikkkk

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 19 juni 2014, 12:05:45 »
.
« Laatst bewerkt op: 08 december 2016, 16:09:15 door Nikkkk »

Infinitum3

• Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 19 juni 2014, 12:21:50 »
Ik ben nu al aan het bedenken of ik maandag wel of geen zwarte panty onder mijn jurkje doe haha. Ik heb een paar mensen beloofd dat ik in het oranje ga met de volgende voetbalwedstrijd en dat jurkje is mijn enigste oranje kledingstuk.

Nieuwe jurkjes :) Die linker komt op de foto niet echt tot zijn recht, want in het echt is hij veel mooier.
> l'esprit de l'escalier < Je suis formidable :)
nature tumblrblack-white tumblrweheartit

Alpaca

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 19 juni 2014, 12:29:53 »
Dit is momenteel mijn lievelingsexemplaar:

Even zag ik Voldemort voor me in een jurkje  laughing7.