Auteur Topic: Jurkjes topic  (gelezen 47321 keer)

studysplash

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #475 Gepost op: 22 december 2016, 15:21:28 »
Ik heb deze jurk besteld voor kerst: http://nl.boohoo.com/clothing/dresses/dzz84904

Hoop dat ie goed valt, zie alleen nu pas dat de rug ook bloot is en ik ben niet echt het type om geen bh te dragen onder een jurk.

wauw wat een toeval, ik heb precies dezelfde vandaag binnen gekregen maar bij mij was hij vooral bij mijn borsten net iets te open, jammer want ik vind hem wel echt leuk :')
| blogger |

Roses

• Global Moderator
  • Take time to smell the roses 🌹
    • Bekijk profiel
« Reactie #476 Gepost op: 03 april 2018, 20:04:58 »
Uuuuuuuuuuuup, nu het weer mooier weer wordt, wordt het weer tijd voor jurkjes :D
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

NeverStopDreaming

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #477 Gepost op: 03 april 2018, 20:46:33 »
Een paar daagjes terug Zalando afgestruind voor jurkjes en heb er een heleboel besteld (vooral voor op reis over een paar weken :P) Ben benieuwd!
100% sarcasm

Hartjes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #478 Gepost op: 04 april 2018, 22:07:07 »
Heyy

k ben niet van de jurk(jes) maar van de jurken zoals maxi rokken die tot je voet komen en jurken etc. k wil dta graag aandoen maar k heb n paar beetje wijde en t is een kleur en k wil t n beetje leuker maken met riempjes kettings blouses maar kan geen insp vinden iemand tips, tops liks etc

xx

charlottedeboer

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #479 Gepost op: 17 mei 2018, 15:25:36 »
Het lukt me denk ik niet een afbeelding toe te voegen. :( Maaar ben super blij met deze nieuwe aankoop! reclame is niet toegestaan!
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2018, 13:28:37 door kopjechino »

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #480 Gepost op: 17 mei 2018, 18:16:57 »
Ik kom heel vaak leuke zomerjurkjes tegen met een super lage of open rug, hoe doen jullie dat met je bh? Ik heb het gevoel dat een bh daar onder dragen stom staat/de open rug 'verpest' maar een plakbh ga je nou ook weer niet dragen onder een casual zomerjurkje.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #481 Gepost op: 17 mei 2018, 18:40:39 »
Ik kom heel vaak leuke zomerjurkjes tegen met een super lage of open rug, hoe doen jullie dat met je bh? Ik heb het gevoel dat een bh daar onder dragen stom staat/de open rug 'verpest' maar een plakbh ga je nou ook weer niet dragen onder een casual zomerjurkje.

Waarom niet? Doe ik ook hoor.
En als het geen strak jurkje is doe ik soms ook gewoon geen bh.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #482 Gepost op: 17 mei 2018, 19:29:40 »
Waarom niet? Doe ik ook hoor.
En als het geen strak jurkje is doe ik soms ook gewoon geen bh.
Ik vind het een beetje zonde om plakbh's onder gewone jurkjes te dragen (dus geen speciale gelegenheid) omdat je ze maar een paar keer kan gebruiken voordat ze niet meer plakken.. tenzij jij een plak bh weet die echt lang mee gaat? En ik vind ze ook niet super chill met plakkerig/zweterig zomerweer