Auteur Topic: Jurkjes topic  (gelezen 49190 keer)

sparrow

• Oh my darling, you're beautiful
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 16 juni 2014, 18:43:11 »
Deze heb ik zaterdag gekocht :D
Ik ben er echt heel erg blij mee, maar ik vraag me echt af hoe ik ermee ga fietsen, want ik droeg eerst nooit jurkjes...
http://www.america-today.com/nl/debby-jurk.html
 'What if I fall?'      Oh, but my darling. What if you fly?

Eefiye

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 16 juni 2014, 18:44:53 »
Ik hou echt jurkjes, maar vaak zijn jurkjes echt te kort bij mij, vooral van de H&M, niet dat ik echt lang ben ofzo :S Hou ook echt van playsuits, zoals dit, lijkt ook net een jurkje!

TheGameChanger

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 16 juni 2014, 18:47:00 »
Ik heb nu rond de 15 jurkjes alleen draag ik ze niet zo vaak. Bij mij zijn ze ook vaak te kort, ik doe er dan zo'n kort strak gymbroekje onder alleen deze kruipt steeds op. Iemand tips?

Canis Lupus

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 16 juni 2014, 18:52:41 »
Deze heb ik voor mijn diploma uitreiking alleen weet ik niet welke schoenen ik hieronder aan moet doen

Juul

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 16 juni 2014, 18:58:05 »
Ik heb dit jurkje in twee kleuren en ik draag ze echt iedere week wel een paar keer. Ben er zo blij mee! Van H&M van vorig jaar

-weg-
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2014, 12:42:38 door Juul »

Tineke

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 16 juni 2014, 19:09:00 »
Ik heb nu rond de 15 jurkjes alleen draag ik ze niet zo vaak. Bij mij zijn ze ook vaak te kort, ik doe er dan zo'n kort strak gymbroekje onder alleen deze kruipt steeds op. Iemand tips?

Hoe lang ben je? Ik ben maar 1,64 maar jurkjes van de H&M zijn ook altijd te kort voor mij, daarom koop ik ze niet meer. Misschien kun je de jurkjes straks na de zomer met een zwarte panty/legging dragen. Mijn jurkjes komen vooral van de Dorothy Perkins, daar vallen ze net iets boven de knie (een mooie lengte dus) De jurkjes van de Primark hebben geloof ik ook wel een mooie lengte!

TheGameChanger

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 16 juni 2014, 19:11:54 »
Hoe lang ben je? Ik ben maar 1,64 maar jurkjes van de H&M zijn ook altijd te kort voor mij, daarom koop ik ze niet meer. Misschien kun je de jurkjes straks na de zomer met een zwarte panty/legging dragen. Mijn jurkjes komen vooral van de Dorothy Perkins, daar vallen ze net iets boven de knie (een mooie lengte dus) De jurkjes van de Primark hebben geloof ik ook wel een mooie lengte!
Volgens mij ben ik 1.72, ik heb ook jurkjes die wat langer zijn maar vind het veiliger om een broekje eronder te dragen. Heb vooral bij m'n nieuwe rokje het gevoel dat ie te kort is, maar ik weet niet hoelang ze horen te zijn.

Mint

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 16 juni 2014, 19:16:02 »
Ik ben ook gek op jurkjes maar ik worstel vaak met mn lengte (1.75) dusja haha
mooierd

Tineke

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 16 juni 2014, 19:17:58 »
Ik snap dat heel goed. Ik heb ook het idee dat de jurkjes de afgelopen 2 jaar steeds korter zijn geworden! Bij mij zijn ze vaak al te kort, als je 1,75 bent dan al helemaal..

Ascencio

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 16 juni 2014, 19:23:35 »
Deze heb ik voor mijn diploma uitreiking alleen weet ik niet welke schoenen ik hieronder aan moet doen

Mooi jurkje! Ik zou er felrode of zwarte hakken onderaan doen

annne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 16 juni 2014, 19:41:32 »
Ik hou echt jurkjes, maar vaak zijn jurkjes echt te kort bij mij, vooral van de H&M, niet dat ik echt lang ben ofzo :S Hou ook echt van playsuits, zoals dit, lijkt ook net een jurkje!

Oh waauw, waar is deze van?

Happily

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 16 juni 2014, 19:43:37 »
Morgen voor het eerst een jurkje aan doen naar school (als het weer meezit)  :blush:

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 16 juni 2014, 19:43:47 »
ik heb denk ik wel 17 bijna 20 jurkjes en ik zou ze het liefst iedere dag dragen haha. ik hou van jurkjes :)

Magicalfxlls

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 16 juni 2014, 19:44:48 »
Ik ben gek van jurkjes en rokjes. Ik vind het er altijd al meteen veel vrolijker uitzien, ik ga dit topic volgen :)

Infinitum3

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 16 juni 2014, 19:46:12 »
Ik zoek nog steeds de perfecte jurk voor de diploma-uitreiking. Misschien vind ik morgen in Amsterdam nog wat en anders wordt het denk ik gewoon een skinny-jeans met een blazer en hakken. Daar voel ik mij namelijk een stuk fijner in. Altijd te kort die jurkjes, maar ik zie dat ik niet de enigste ben.

Deze vind ik zo leuk. Ga morgen even kijken en hopen dat hij niet weer te kort is.

Edit: Oeps, daar ging weer iets fout.
> l'esprit de l'escalier < Je suis formidable :)
nature tumblrblack-white tumblrweheartit

Infinitum3

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 16 juni 2014, 19:50:56 »
Heb met kerst zo'n ontzettend leuk jurkje gekocht bij de primark in Londen. Daarvoor droeg ik nooit maar dan ook echt nooit jurken. Dat jurkje zorgte ervoor dat ik dat wel weer ging doen en nu steeds vaker jurkjes draag.

Happily

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 16 juni 2014, 19:56:53 »
Heb met kerst zo'n ontzettend leuk jurkje gekocht bij de primark in Londen. Daarvoor droeg ik nooit maar dan ook echt nooit jurken. Dat jurkje zorgte ervoor dat ik dat wel weer ging doen en nu steeds vaker jurkjes draag.

ik hoop dit binnenkort ook te kunnen zeggen :)
ik draag ze eigenlijk nooit, maar vind ze wel zooo leuk

Infinitum3

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 16 juni 2014, 20:00:44 »
ik hoop dit binnenkort ook te kunnen zeggen :)
ik draag ze eigenlijk nooit, maar vind ze wel zooo leuk
Dat had ik ook steeds. Ik vond het wel erg leuk om naar jurkjes te kijken en anderen in jurkjes te zien, maar droeg ze zelf echt nooit. Na die ene keer ben ik steeds vaker jurkjes gaan dragen. Ook vind ik het nu superleuk om voor een speciale gelegenheid zoals een feestje of etentje een nieuwe jurk te kopen. Ik zoek nu steeds een reden om er meer te mogen kopen haha.

TheGameChanger

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 16 juni 2014, 20:01:17 »
Die jurkjes van H&m komen nauwelijks over m'n kont heen.. Vind dat echt vreemd dat die zo kort zijn, of ik heb gewoon een groot achterwerk :')

Ik vind het vooral lastig om te combineren met schoenen. En ik voel me vaak tè vrouwelijk in een jurk of rok, hebben jullie hier ook last van?

Happily

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 16 juni 2014, 20:04:30 »
Dat had ik ook steeds. Ik vond het wel erg leuk om naar jurkjes te kijken en anderen in jurkjes te zien, maar droeg ze zelf echt nooit. Na die ene keer ben ik steeds vaker jurkjes gaan dragen. Ook vind ik het nu superleuk om voor een speciale gelegenheid zoals een feestje of etentje een nieuwe jurk te kopen. Ik zoek nu steeds een reden om er meer te mogen kopen haha.

Ik ga er morgen als het mooi weer is, eentje aan doen naar school. Maar iedereen gaat sowieso zeggen van ; omg je hebt een jurkje aan enz.  :blush:

Canis Lupus

• Gast
« Reactie #45 Gepost op: 16 juni 2014, 20:31:24 »
Mooi jurkje! Ik zou er felrode of zwarte hakken onderaan doen
Ik kan niet zo goed om gaan met hakken :')
Ben trouwens al 1,73 dus hakken maken me echt een reus gehe

djerrrrr

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 16 juni 2014, 20:40:36 »
Pff vroeger droeg ik zoveeeeeeeeel Jurkjes, maar nu word het echt steeds minder alleen bij speciale gelegenheden...

sadness

Fever

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 16 juni 2014, 21:28:33 »
Tineke, waarom draag jij alleen maar jurkjes en nooit andere dingen? Vriendelijke vraag, ik was er nieuwsgierig na.

Ik ben ook dol op jurkjes, ik ga dit topic volgen!

Tineke

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 16 juni 2014, 21:36:42 »
Tineke, waarom draag jij alleen maar jurkjes en nooit andere dingen? Vriendelijke vraag, ik was er nieuwsgierig na.

Ik ben ook dol op jurkjes, ik ga dit topic volgen!

Hihi, ja met mijn 93 jurkjes versla ik jullie allemaal denk ik :P
Ik voel me gewoon veel fijner in een jurkje. Ik droeg vroeger wel broeken, altijd van een vast merk/model, die werd op een gegeven moment uit de collectie gehaald. Ik heb toen tijden om een broek gezocht maar kon er nooit een vinden. Sinds toen ben ik jurkjes gaan kopen, dit past bijna altijd en het past beter bij mij. Met broeken vinden heb ik altijd problemen en dan moet je ook nog eens een leuk shirtje zien te vinden..

Alpaca

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 16 juni 2014, 21:42:10 »
Dit jurkje heb ik gekocht voor mijn diploma uitreiking :) Op de foto lijkt de donkere streep grijs maar die is zwart,niet mijn foto.

\

Oh, hier zie je de vorm wat beter:

« Laatst bewerkt op: 16 juni 2014, 21:45:54 door Alpaca »