Dit hoort bij:
https://forum.girlscene.nl/forum/fashion/jongen-17j-verkleden-als-meisje-wat-nodig-933288.0.htmlIk wil me geloofwaardig als meisje kleden, daarom moet ik ook borsten kunnen simuleren.
Ik denk dat ik dat het makkelijkst oplos door een bh te dragen en die op te vullen?
Ik ken eigenlijk niet veel van bh's maar ik heb er toch zelf al wat over opgezocht.
Mijn borstomtrek is ongeveer 86cm. Dan heb ik bh-maat 85-x nodig?
De cup-maat kan ik dan zelf kiezen?
Ik heb natuurlijk geen borsten dus we moeten dat ook nog opvullen? Hoe doe ik dat best?
Ik heb eens bij mijn zusje gekeken en die heeft wat sportbh's waar een opening in zit om een rond stukje vulling (schuim, mousse?) in te steken.
En uiteraard ook een paar gewone bh's met schouderbandjes en haakjes op de rug. Daar kan denk ik geen vulling in?
Dus concreet:
1. klopt het dat ik maat 85-x nodig heb voor een borstomtrek van 86cm?
2. welke cup-maat is er realistisch? Het mag wel opvallen dat ik borsten heb dus geen AA of A denk ik? Ook niet overdreven groot zodat het belachelijk wordt. Zou B of C een goeie keuze zijn?
3. welk model kies ik best? Een met schouderbandjes en haakjes op de rug? Een sportbh? Nog iets anders?
4. hoe vul ik de cups best op? Het moet wel goed blijven zitten, en mij liefst ook niet gaan irriteren. Ik ga niet rondspringen of gekke dingen doen maar wel wandelen en ik moet een trap op en af.