Auteur Topic: Jongen (17J) verkleden als meisje: welke bh nodig?  (gelezen 827 keer)

nick563

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 november 2020, 14:46:46 »
Dit hoort bij:
https://forum.girlscene.nl/forum/fashion/jongen-17j-verkleden-als-meisje-wat-nodig-933288.0.html

Ik wil me geloofwaardig als meisje kleden, daarom moet ik ook borsten kunnen simuleren.
Ik denk dat ik dat het makkelijkst oplos door een bh te dragen en die op te vullen?

Ik ken eigenlijk niet veel van bh's maar ik heb er toch zelf al wat over opgezocht.
Mijn borstomtrek is ongeveer 86cm. Dan heb ik bh-maat 85-x nodig?
De cup-maat kan ik dan zelf kiezen?
Ik heb natuurlijk geen borsten dus we moeten dat ook nog opvullen? Hoe doe ik dat best?

Ik heb eens bij mijn zusje gekeken en die heeft wat sportbh's waar een opening in zit om een rond stukje vulling (schuim, mousse?) in te steken.
En uiteraard ook een paar gewone bh's met schouderbandjes en haakjes op de rug. Daar kan denk ik geen vulling in?

Dus concreet:
1. klopt het dat ik maat 85-x nodig heb voor een borstomtrek van 86cm?
2. welke cup-maat is er realistisch? Het mag wel opvallen dat ik borsten heb dus geen AA of A denk ik? Ook niet overdreven groot zodat het belachelijk wordt. Zou B of C een goeie keuze zijn?
3. welk model kies ik best? Een met schouderbandjes en haakjes op de rug? Een sportbh? Nog iets anders?
4. hoe vul ik de cups best op? Het moet wel goed blijven zitten, en mij liefst ook niet gaan irriteren. Ik ga niet rondspringen of gekke dingen doen maar wel wandelen en ik moet een trap op en af.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 november 2020, 21:13:24 »
Jongens zijn niet toegestaan op girlscene, zie de regels.

nick563

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29 november 2020, 21:25:19 »
Ow sorry ...
Ik zie hier overigens nog iemand met de naam 'jeroen', dat lijkt me ook geen meisje te zijn? Linksejongen schijnt ook 'Leo' te heten en geen vrouw te zijn? Maar die zijn wel welkom en ik niet?

Ik heb het in elk geval niet stiekem gedaan en hoopte gewoon wat hulp te krijgen.
Ik denk niet dat jongens me met deze vragen kunnnen helpen en daarom leek een meisjesforum me de ideale plaats.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 30 november 2020, 08:15:21 »
Linksejongen en Jeroen heb ik een ban gegeven. Zij kunnen niet meer inloggen, maar hun berichten blijven nog wel staan
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Jeroen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 december 2020, 18:48:35 »
Ik denk 85c mooi zou zijn zou kiezen voor een normale bh dus geen sport. Vullen kan met boterhamzakjes gevuld met water zou wel twee of drie dubbel zakje doen. Ook heb ik wel een gehoord van silicone borstel bijvoorbeeld via AliExpress of kipfilet ik zelf zou zakjes water doen goed koop en makkelijk 

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 december 2020, 14:34:31 »
^^He, ik dacht dat jij geband was.
Maar ik zou dus geen waterzakjes of kipfilet in je bh doen... Eerder een super push-up bh gevuld met sokken
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Jeroen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 december 2020, 08:33:08 »
ik las vandaag over iemand die borsten maakt met zakjes rijst in een panty den 20.
Dit zou misschien ook een optie voor jou kunnen zijn

Laura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 12 december 2020, 12:43:06 »
^^He, ik dacht dat jij geband was.
Maar ik zou dus geen waterzakjes of kipfilet in je bh doen... Eerder een super push-up bh gevuld met sokken

Waarom zou jeroen verbannen zijn?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 14 december 2020, 12:27:40 »
^^Omdat hij als jongen op een meisjesforum zit

Laura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 17 december 2020, 17:39:56 »
^^Omdat hij als jongen op een meisjesforum zit

Is toch een soort discriminatie op geslacht.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 17 december 2020, 19:53:02 »
Is toch een soort discriminatie op geslacht.

Er zijn genoeg fora waar jongens zijn toegestaan. Dit is girlscene, een meisjesforum. Ze kunnen wel mee lezen, want het is openbaar. Het staat ook in het regelement:

https://forum.girlscene.nl/forum/regels/

Jongens op Girlscene
In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum. Dit is nogal een "hot issue", maar Girlscene heet niet voor niets "Girl"-scene. Meelezen op het forum is prima (zij kunnen immers ook lid worden van een andere scene, bijvoorbeeld Partyscene, en per ongeluk op Girlscene terechtkomen). Maar daadwerkelijk meepraten en topics openen is niet de bedoeling. De reden hiervoor is dat meiden op het Girlscene forum komen om met andere meiden (in vertrouwen en persoonlijk) te praten en niet verwachten dat er jongens meedoen. Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?! ;-)