^ Hmm hij is leuk, heb hem zelf ook, maar ik zou em gewoon op ebay kopen, bestaar je (denk ik) toch wat geld mee, en kan je morgen gewoon andere leuke dingen kopen.
[...]ik heb er een poos geleden een op ebay gekocht, alleen die viel erg tegen. ik denk dat het bij de meeste wel zo is, ze zien er erg nep (en lelijk, vind ik) uit...
[...]Ahzoo, ja dat in dat geval :') maar ik zou er echt nooit zoveel geld aan uitgeven, maar hij is wel heeeeul leuk c:
oke, ik ga morgen shoppen in amsterdam, en ik heb net genoeg om of deze tas te kopen, of andere dingen. wat zouden jullie doen? ik wil de tas al heel lang, alleen het is misschien niet zo leuk om maar 1 ding te kopen.advies?[afbeelding]
heey meiden ik heb een vraagjewat vinden jullie van deze tas?ik wil hem gebruiken voor school.volgend jaar ga ik naar de 2e & naar een nieuwe school.(weet niet of ik dit in de goede topic heb geplaatst)[afbeelding][afbeelding]( ik had het in een verkeerde topic geplaatst )
[...]Hij is super mooi! ik zou zeggen 'als je niets anders vindt , ga hem halen anders mss beter om voor andere dingen te kiezen' Hij is btw wel groot .. ik had hem deze week in gran canaria vast en het lijkt echt een koffer als ik hem vast heb :')
Als schooltas? Ik twijfel of ie niet té basic is. [afbeelding][afbeelding]