Auteur Topic: Het grote H&M topic #3  (gelezen 1794137 keer)

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #18625 Gepost op: 04 november 2017, 23:52:17 »
Ik zoek dit jurkje

Maar ik kan het op de site niet vinden :(
Voor mij een porto

Bianca

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18626 Gepost op: 16 november 2017, 16:16:30 »
Ik zoek dit jurkje

Maar ik kan het op de site niet vinden :(

Ik heb hem gevonden voor je! Bij jurkjes! Ik weet even niet hoe ik een afbeelding moet bijvoegen op mijn telefoon, maar dit is het artikel nummer! 0460891004, daar kan je dan opzoeken en dan vind je het jurkje! :)

Mew

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18627 Gepost op: 14 december 2017, 10:57:54 »

Iemand toevallig recentelijk dit Marilyn Manson shirt nog ergens gezien? Ik wil 'm heel graag, maar heb helaas te lang gewacht met kopen i.v.m. geld. Nu is ie online uitverkocht en hier in de buurt hebben ze hem niet. Hij komt van de mannenafdeling en ik ben op zoek naar maat XS. Als iemand hem voor mij mee zou willen nemen zou dat nog geweldiger zijn! Uiteraard vergoed ik de kosten van het shirt en van het verzenden. :blush:

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #18628 Gepost op: 11 januari 2018, 11:21:28 »
heb net een bestelling geplaatst, maar krijg ineens melding dat betaling niet goed is gegaan maar geld is wel van mn rekening af?
Me gusta

Pioneer

• Bekijk profiel
« Reactie #18629 Gepost op: 06 februari 2018, 16:55:54 »
Mag je badkleding eigenlijk retourneren bij h&m? Weet iemand dat toevallig? Ik zie het niet op de site staan.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #18630 Gepost op: 06 februari 2018, 17:01:58 »
Mag je badkleding eigenlijk retourneren bij h&m? Weet iemand dat toevallig? Ik zie het niet op de site staan.

Volgens mij wel, ik heb vorig jaar online een bikini gekocht en die geretourneerd.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #18631 Gepost op: 06 februari 2018, 21:40:05 »

Ja mag je idd gewoon retourneren! Wel met de hygiene strips er nog in
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #18632 Gepost op: 25 mei 2018, 11:40:23 »
Ik wil zo'n Style Advisor doen in Rotterdam, weet iemand of ze dat nog doen toevallig? Ga ze morgen bellen maar ben nu op werk
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Serafijn

• Bekijk profiel
« Reactie #18633 Gepost op: 31 mei 2018, 17:56:19 »
Zijn er hier mensen die bij H&M, &OtherStories, Cos, andere winkels van de H&M groep werken of gewerkt hebben? Wat moet ik me voorstellen bij het maandloon van een parttime sales advisor?

Innocence

• Actually A Badass...
    • Bekijk profiel
« Reactie #18634 Gepost op: 12 juli 2018, 21:32:55 »
Is het normaal als je bestelling (van zondag) op dit moment nog steeds op standje wordt verwerkt staat? Bij eerdere bestellingen, ook uit de sale, is dit bij mij namelijk anders gegaan.
I'm sorry I can't be perfect... Simple Plan
Fangirl Instagram🎧😍

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #18635 Gepost op: 13 juli 2018, 13:39:24 »
Is het normaal als je bestelling (van zondag) op dit moment nog steeds op standje wordt verwerkt staat? Bij eerdere bestellingen, ook uit de sale, is dit bij mij namelijk anders gegaan.

het is druk door de sale denk ik, mijn bestelling was ook later dan normaal
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Innocence

• Actually A Badass...
    • Bekijk profiel
« Reactie #18636 Gepost op: 13 juli 2018, 16:44:17 »
Ah okay, dan wacht ik het nog rustig even af!
I'm sorry I can't be perfect... Simple Plan
Fangirl Instagram🎧😍

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #18637 Gepost op: 13 september 2018, 19:50:35 »
Hebben jullie ook dat de gratis verzending het niet meer doet? Ik ben al jaren clubmember en sinds begin dit jaar krijg je dan altijd gratis verzending, maar die optie is er bij mij sinds een maand niet meer. Het hoort wel, maar er staat bij mij nu altijd 3,99 verzending. Heb ook al op verschillende browsers geprobeerd, op mobiel of op laptop, maar het maakt niet uit. Hebben anderen dit ook of ligt het aan mijn account ofzo? Heb H&M ook al 2x gemaild maar krijg natuurlijk geen reactie.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #18638 Gepost op: 16 september 2018, 21:50:37 »
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst en laat deze afleveren op mijn werk. Hoe groot is de kans dat ik het vóór zaterdag heb? Ik werk t/m vrijdag en zaterdag ben ik vrij..

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #18639 Gepost op: 17 september 2018, 10:20:56 »
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst en laat deze afleveren op mijn werk. Hoe groot is de kans dat ik het vóór zaterdag heb? Ik werk t/m vrijdag en zaterdag ben ik vrij..
Is moeilijk te zeggen, vorige keer had ik in de avond besteld en kon ik het 3 dagen later al afhalen en soms duurt het een week. Op het moment dat je mailtje van verzending krijgt, duurt het niet meer lang. Anders kun je misschien even nabellen?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #18640 Gepost op: 20 december 2018, 20:48:50 »
Ik probeer iets af te rekenen maar hij blijft 3,99 verzendkosten er af halen terwijl mijn bestelling boven de 20 euro is + ik ben club member, what to do? Cookies heb ik al verwijderd.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #18641 Gepost op: 20 december 2018, 21:49:24 »
Ik probeer iets af te rekenen maar hij blijft 3,99 verzendkosten er af halen terwijl mijn bestelling boven de 20 euro is + ik ben club member, what to do? Cookies heb ik al verwijderd.

Dit heb ik dus ook regelmatig!! Heb ik een paar reacties hierboven ook al gepost. Ik weet nog steeds niet helemaal de goeie oplossing, maar soms helpt het om eerst uit te loggen en dan op een andere webbrowser weer in te loggen en via daar te kopen.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #18642 Gepost op: 17 februari 2019, 20:09:20 »
Hoe kun je je aanmelden voor de catalogus?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #18643 Gepost op: 18 februari 2019, 07:29:22 »
Volgens mij gewoon door Club Member te zijn? Ik krijg hem iig gewoon al jaren door m'n brievenbus.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #18644 Gepost op: 09 maart 2019, 18:46:07 »
Welke jeans bij H&M hebben écht superskinny broekspijpen? (Ook met een maatje meer - niet de pluslijn).

4968

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18645 Gepost op: 09 maart 2019, 21:15:02 »
Welke jeans bij H&M hebben écht superskinny broekspijpen? (Ook met een maatje meer - niet de pluslijn).

Shaping Skinny High Jeans?
“Not everyone gets a true ending. There are two types of endings because most people give up at the part of the story where things are the worst, where the situation feels hopeless. But that's when hope is needed most. Only those who persevere can find their true ending.” ― Stephanie Garber

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #18646 Gepost op: 10 maart 2019, 09:58:31 »
Shaping Skinny High Jeans?

Die heb ik op aanraden van een collega geprobeerd maar die vond ik bij mij niet skinny. Alles zat goed, maar bij de enkels veel te ruim :(