Auteur Topic: Het grote H&M topic #3  (gelezen 1809002 keer)

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Gepost op: 27 juli 2012, 09:04:01 »
Ons geliefde H&M topic numero 2 (http://forum.girlscene.nl...ic_2/list_messages/224866) heeft steeds meer foutmeldingen en daarom is hier numero 3!

Hier kun je terecht met al je vragen/opmerkingen/wishlists/gekwijl/etc. over H&M en de H&M Shop Online.

Shop Online
In de online shop van H&M vind je artikelen die je niet in de winkel vind, en visa versa. De nieuwste collecties vind je het eerst online. Ook de designercollecties zijn (naast enkele filialen) alleen online te vinden. Hienaast kun je online ook outfits samenstellen.
In de Shop Online vind je ook de Home collectie, die verder alleen te verkrijgen is in de grote H&M op de Dam in Amsterdam.
Je kunt bestellen in de Shop Online wanneer je 18 jaar of ouder bent en een eigen account hebt aangemaakt, dit is allemaal erg simpel en wijst voor zich.

Bijvullingen
De online shop wordt meerdere malen per week 'bijgevuld'. Nieuwe artikelen/collecties komen over het algemeen op donderdagochtend op de website te zijn. De huidige collecties worden verspreid over de dag bijgevuld, vaak is dit echter 's morgens zeer vroeg. Vaak rond 05:00/06:00 uur.

Het verzendproces
Gelukkig worden pakketjes tegenwoordig, in tegenstelling tot voorheen, vrij snel verstuurd door H&M. Afhankelijk van de spulletjes die je besteld (zijn ze op voorraad ja/nee) kun je je pakketje over het algemeen binnen een week in huis verwachten. Bij 'Mijn H&M' kun je jouw bestelling zien, je ziet 'volg pakketje' staan, en hierbij kom je in de Track&Trace terecht, waar je kunt zien hoe het met je pakketje staat. Heb je maar enkele kleine dingetjes besteld? Dan zal 'volg pakketje' er niet achter staan, dan zal het via de brievenbuspost gaan!

Overbodig om te zeggen, want het is altijd zo geweest, maar wees lief voor elkaar en hou het topic netjes! :)

Edit:
Kortingscodes
Er is tevens een Algemeen H&M Kortingscodes topic, waar je de huidige codes kunt vinden. Deze zijn alleen te gebruiken bij online bestellingen (d'oh) en dus niet in de H&M winkels.
Je vind het topic hier:
http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/officieel-topic-hm-kortingscodes-80319.0.html
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2014, 22:11:24 door Jackieoh »

Wonderwall

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2012, 09:12:52 »
<3

Sapphire

• [nog steeds koos en kansloos]
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2012, 09:15:00 »
Ik ga de andere niet verwijderen (je had hem in het topic mag weg topic gezet), want misschien staat daar nog informatie in die nuttig is voor anderen.
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 27 juli 2012, 09:18:07 »

Ik ga de andere niet verwijderen (je had hem in het topic mag weg topic gezet), want misschien staat daar nog informatie in die nuttig is voor anderen.

Daar moest ik em van MJ55 inzetten!
Maar is prima uiteraard.
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2012, 09:18:42 door Jackieoh »

BELIEVE_

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 27 juli 2012, 09:22:25 »
Ik had inderdaad last van foutmeldingen de laatste tijd.
You can close your eyes for things you don\\\\\\\'t want to see, but you can\\\\\\\'t close your heart for things you don\\\\\\\'t want to feel.

Sapphire

• [nog steeds koos en kansloos]
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 27 juli 2012, 09:31:53 »

[...]

Daar moest ik em van MJ55 inzetten!
Maar is prima uiteraard.

O haha. Nou ik zie wel wat ze er mee doet!
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 27 juli 2012, 09:35:53 »
joehoeeeeee new one! mijn pakketje is vandaag verzonden, en krijg er daarna nog 2 omdat er dat dat niet leverbaar was helaas..

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 27 juli 2012, 09:42:33 »
Fijn :)

chantal010101

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 27 juli 2012, 09:53:21 »
o een nieuwe, ook goed haha
pakket is onderweg tussen 13.00 en 15.00 bezorging, wachten maar!

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 27 juli 2012, 09:54:47 »

o een nieuwe, ook goed haha
pakket is onderweg tussen 13.00 en 15.00 bezorging, wachten maar!

Ja ik zag in 't vorige topic al dat je hééééél veel besteld hebt, hahaha?
Allemaal nieuwe collectie? :)

Wonderwall

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 27 juli 2012, 10:09:52 »
guys ik heb een vraagje. ik heb in de winkel een rode broek gekocht maar wil hem ook in het groen. Als ik de code op de bon (van de broek) overtyp bestaat ie online niet. Verschillen de codes van internet en in de winkel?

Dan, kan ik de broek wel 'handmatig' vinden (als dat dus de juistje is, leg ik later uit) en ik heb hem ook al besteld met artikelnummer 85-8862, maar als ik weer precies diezelfde broek nu op zoek (paar dagen later) is het artikelnummer ineens 83-3436 . Hoe is dit mogelijk?

De reden dat ik hier zo'n probleem van maak is dat ik wel zeker wil weten dat ik exact dezelfde broek koop als de rode (maar dan natuurlijk in het groen). omdat ik wet dat die gewoon goed zit enzv.
In Rotterdam heb ik namelijk al die kleuren in de winkel zien liggen behalve de groene en ik wil hem heel graag :(

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 27 juli 2012, 10:18:08 »

guys ik heb een vraagje. ik heb in de winkel een rode broek gekocht maar wil hem ook in het groen. Als ik de code op de bon (van de broek) overtyp bestaat ie online niet. Verschillen de codes van internet en in de winkel?

Dan, kan ik de broek wel 'handmatig' vinden (als dat dus de juistje is, leg ik later uit) en ik heb hem ook al besteld met artikelnummer 85-8862, maar als ik weer precies diezelfde broek nu op zoek (paar dagen later) is het artikelnummer ineens 83-3436 . Hoe is dit mogelijk?

De reden dat ik hier zo'n probleem van maak is dat ik wel zeker wil weten dat ik exact dezelfde broek koop als de rode (maar dan natuurlijk in het groen). omdat ik wet dat die gewoon goed zit enzv.
In Rotterdam heb ik namelijk al die kleuren in de winkel zien liggen behalve de groene en ik wil hem heel graag :(

Ik denk dat je het beste, om helemaal zeker te zijn, de klantenservice kan bellen om met hen te overleggen?

Anouk

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 27 juli 2012, 10:58:30 »
Up

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 27 juli 2012, 11:08:51 »
Ik heb gisteren een groene blazer en een shirtje besteld, hopen dat het snel komt!
Ik was Blubber (rip) ~ Kroeltijgers zijn mijn sestra's

chantal010101

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 27 juli 2012, 11:54:45 »

[...]

Ja ik zag in 't vorige topic al dat je hééééél veel besteld hebt, hahaha?
Allemaal nieuwe collectie? :)

Ja alles nieuwe collectie  ^_^  zit dus met spanning te wachten haha.
Als iemand ergens een aanfoto van zoekt laat maar weten
misschien dat ik het er wel bij heb zitten ( al is het eventueel in een andere kleur )

heartbeatxx

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 27 juli 2012, 13:53:40 »
ik betaal mijn H&M rekening via maandfacturen, maar nu heb ik laatst die brief gekregen, maar ik krijg mijn loon echt net erna, weten jullie of ze hier heel streng mee zijn dat het precies binnen die 14 dagen betaald moet zijn?
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2012, 13:54:02 door heartbeatxx »

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 27 juli 2012, 13:54:44 »

ik betaal mijn H&M rekening via maandfacturen, maar nu heb ik laatst die brief gekregen, maar ik krijg mijn loon echt net erna, weten jullie of ze hier heel streng mee zijn dat het precies binnen die 14 dagen betaald moet zijn?

Als je een met een maandfactuur besteld, heb je geen 14 dagen om te betalen?? Dan moet je het gewoon vóór het einde van de maand na dat je besteld hebt betalen. Dus ik snap niet zo goed wat je bedoelt.

heartbeatxx

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 27 juli 2012, 13:57:24 »
ik krijg een brief tuisgestuurd waarin staat dat je voor n bepaalde datum moet betalen.

maar die datum is de 31e en ik krijg mijn loon 8 augustus..

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 27 juli 2012, 13:58:37 »

ik krijg een brief tuisgestuurd waarin staat dat je voor n bepaalde datum moet betalen.

maar die datum is de 31e en ik krijg mijn loon 8 augustus..

Ah zo.
Ik heb geen idee hoe streng ze er mee zijn, ik betaal namelijk altijd gewoon op tijd.
Ik weet wel dat ze na, volgens mij, vrij korte tijd een nieuwe rekening + extra kosten sturen. Na hoeveel tijd dit is weet ik niet.

heartbeatxx

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 27 juli 2012, 14:00:01 »
okay, dankejwel

ik heb de klantenservice gewoon hierover gemaild.

chantal010101

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 27 juli 2012, 16:38:56 »
maandrekening. ik heb die ook eens te laat betaald, nja was toen op vakantie en ik dacht ik maak er daarna wel over want voor de vakantie zo'n bedrag kwijt vond ik zonde :D maar kreeg ik toch weer een nieuwe brief + 7,90 ofzo? extra
is wel al 2jaar geleden dus kan allemaal veranderd zijn

Zit hier de hele dag te wachten op t pakket, kijk ik op track&trace.. is ie verplaatst naar morgen pff baal

TrainStation

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 27 juli 2012, 17:24:53 »
Vandaag binnengekregen! Ik vind de maten soms echt veel verschillen, heb een jeans en shortje in maat 27. De jeans is te klein en het shortje erg ruim.

Deze zou ik niemand aanraden, hij is erg anders dan op de foto.

flientjeuh1993

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 27 juli 2012, 17:39:15 »
Heeft iemand deze top nog ergens gezien, hij is ¤24.95 ?

Stresskipje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 27 juli 2012, 17:47:54 »
^wat een leuk topje! hebben ze die ook in een andere kleur?

flientjeuh1993

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 27 juli 2012, 17:54:48 »
Ja, in mint :)
Ik heb hem zelf in mint maar ik vind hem niet zo mooi bij me (heb hem pas gisteren gekocht).
Hij is ook net wat te klein (xs).
En de witte versie kan ik enkel nog vinden in large bij ons in de buurt.
Maar ik weet dat ze hem al van apil/mei verkopen, dus daarom vrees ik ervoor dat de top niet meer te verkrijgen zal zijn.
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2012, 17:55:40 door Flientjeuh »