Auteur Topic: Het algemene Louis Vuitton topic  (gelezen 231238 keer)

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 09 januari 2014, 19:23:22 »
Haha, dat zijn die van ons allemaal hier ook (neem ik aan? aangezien het ook over hotstampen gaat laughing7. mijne iig wel allemaal...)
Wat voor tas heeft je tante?

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 09 januari 2014, 19:30:26 »
Je bent echt een van de eerste die ik tegenkom die ook een 35 heeft, haha.
Iedereen vindt die altijd zo groot!

Haha ik vind 'm echt perfect! Houd heel erg van grote tassen, heb dan ook de Neverfull GM haha!
 INSTAGRAM |  

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 09 januari 2014, 19:31:54 »
Ik heb nu in mijn collectie:
Speedy 35 damier ebene
Speedy 35 damier azur
Neverfull GM damier ebene
en echt de trots van m'n collectie is de Alma amarante in PM
Ik heb de portomonnee josephine in damier ebene en een bandeau in een roze ombre kleur :)
 INSTAGRAM |  

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 09 januari 2014, 19:34:42 »
Ik heb nu in mijn collectie:
Speedy 35 damier ebene
Speedy 35 damier azur
Neverfull GM damier ebene
en echt de trots van m'n collectie is de Alma amarante in PM
Ik heb de portomonnee josephine in damier ebene en een bandeau in een roze ombre kleur :)
Ik ben ook erg lang voor een portemonnee aan het kijken! Heb er op dit moment een van Marc Jacobs tho (niet bij Marc by Marc), ook een beetje LV laughing7.
Twijfel over de Emilie, maar die heeft zo weinig pasjesruimte...

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 09 januari 2014, 19:35:58 »
Haha ik vind 'm echt perfect! Houd heel erg van grote tassen, heb dan ook de Neverfull GM haha!
Ik ookkkk, stouw 'm helemaal vol, haha.
Heb jij er een bodem inzitten? (in je Neverfull ook trouwens?) Heb toendertijd een bodem via Ebay gekocht, ben zo bang dat ie gaat hangen. Vind dat ook niet erg mooi eigk...

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 09 januari 2014, 19:36:43 »
Ik ben ook erg lang voor een portemonnee aan het kijken! Heb er op dit moment een van Marc Jacobs tho (niet bij Marc by Marc), ook een beetje LV laughing7.
Twijfel over de Emilie, maar die heeft zo weinig pasjesruimte...

De josephine lijkt erop toch? Vind die heel erg fijn, passen veel tasjes in en vind het ook fijn dat er een klein tasje in zit dat je eruit kunt halen!
 INSTAGRAM |  

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 09 januari 2014, 19:38:01 »
De josephine lijkt erop toch? Vind die heel erg fijn, passen veel tasjes in en vind het ook fijn dat er een klein tasje in zit dat je eruit kunt halen!
Ja zijn het zelfde, alleen de Josephine is zegmaar een driehoek aan de voorkant, bij de Emilie is dat rond.
Ik wil em in Monogram/Rouge :)

darevisy

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 09 januari 2014, 19:38:11 »
Haha, dat zijn die van ons allemaal hier ook (neem ik aan? aangezien het ook over hotstampen gaat laughing7. mijne iig wel allemaal...)
Wat voor tas heeft je tante?
Ik weet de details niet precies etc. maar door het kijken in dit tpic weet ik in ieder geval dat het een neverfull is! maar ik vind de speedy dan toch mooier

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 09 januari 2014, 19:39:46 »
Ik weet de details niet precies etc. maar door het kijken in dit tpic weet ik in ieder geval dat het een neverfull is! maar ik vind de speedy dan toch mooier
Ah mooi :)

Haha de Speedy is ook mijn eerste en eeuwige liefde. Hoeveel andere spullen ik ook mooi vind van  Louis Vuitton, de Speedy houdt toch een speciaal plekje in m'n hart, haha.

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 09 januari 2014, 19:41:15 »
Ik ookkkk, stouw 'm helemaal vol, haha.
Heb jij er een bodem inzitten? (in je Neverfull ook trouwens?) Heb toendertijd een bodem via Ebay gekocht, ben zo bang dat ie gaat hangen. Vind dat ook niet erg mooi eigk...

Nee heb ik niet want ik heb ergens gelezen dat dat niet heel goed is voor de tas of zo. Vind het wel mooi als hij recht blijft. Maar tot nu toe hangt hij niet echt! En de Neverfull heb ik pas 2 weekjes dus ook geen bodem haha!
 INSTAGRAM |  

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 09 januari 2014, 19:43:17 »
Nee heb ik niet want ik heb ergens gelezen dat dat niet heel goed is voor de tas of zo. Vind het wel mooi als hij recht blijft. Maar tot nu toe hangt hij niet echt! En de Neverfull heb ik pas 2 weekjes dus ook geen bodem haha!
En dat terwijl ik overal las (voornamelijk op Purse Forum) dat het NIET goed is om er GEEN bodem in te hebben, haha. Hij heeft nu tenminste een beetje steun. Maar ik stop dan ook echt bizar veel spullen in m'n tas, hoe zwaarder die is, hoe meer ie die steun kan gebruiken natuurlijk.
Vind het wel raar dat LV dat zelf niet levert.
Heb 't geloof ik voor 10 euro oid op Ebay gekocht.

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 09 januari 2014, 19:44:28 »
Voor mijn Neverfull (eer ik een keer de knoop MM/GM doorgehakt heb) ga ik ook direct 'n bodem kopen. Ben toendertijd ook voor de Totally gegaan omdat daar al een bodem in zat en dus wat steviger is. (ik neem vaak een laptop en mappen enzo mee, dus die stevigheid heb ik wel nodig)

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 09 januari 2014, 19:45:15 »
Wat een geweldig topic is dit trouwens. Kom echt bijna nooit iemand van mijn leeftijd tegen die Louis Vuitton spullen heeft (kuch neppe genoeg, helaas, word daar gewoon agressief van, kuch). Toch leuk om de liefde een beetje te delen hier (:

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 09 januari 2014, 19:45:29 »
En dat terwijl ik overal las (voornamelijk op Purse Forum) dat het NIET goed is om er GEEN bodem in te hebben, haha. Hij heeft nu tenminste een beetje steun. Maar ik stop dan ook echt bizar veel spullen in m'n tas, hoe zwaarder die is, hoe meer ie die steun kan gebruiken natuurlijk.
Vind het wel raar dat LV dat zelf niet levert.
Heb 't geloof ik voor 10 euro oid op Ebay gekocht.

Oh echt? Ik dacht juist dat de randen van die bodem konden gaan duwen zegmaar tegen het canvas!
Ja ik stop er niet heel veel in! Niet zo heel veel gewicht haha. In m'n NF wel dus misschien moet ik daar wel even voor gaan kijken! Ja vind het ook raar dat LV dat niet doet maar ik had gelezen dat ze dat niet deden omdat ze niet wilde dat het uiterlijk van de tas zou veranderen.
 INSTAGRAM |  

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 09 januari 2014, 19:46:54 »
Oh echt? Ik dacht juist dat de randen van die bodem konden gaan duwen zegmaar tegen het canvas!
Ja ik stop er niet heel veel in! Niet zo heel veel gewicht haha. In m'n NF wel dus misschien moet ik daar wel even voor gaan kijken! Ja vind het ook raar dat LV dat niet doet maar ik had gelezen dat ze dat niet deden omdat ze niet wilde dat het uiterlijk van de tas zou veranderen.
Oh nee hoor! Die bodem is gewoon een stuk heel stevig karton met stof er om heen! Kan absoluut geen kwaad. Wil er wel een foto van maken, als je wil?

Op zich snap ik dat. Maar waar zij niet vanuit gaan is dat er mensen zijn die veel (zware) spullen in die tas dragen, en dan gaat ie hangen. Met weinig spullen doet ie dat indd niet.

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 09 januari 2014, 19:48:00 »
Oh nee hoor! Die bodem is gewoon een stuk heel stevig karton met stof er om heen! Kan absoluut geen kwaad. Wil er wel een foto van maken, als je wil?

Op zich snap ik dat. Maar waar zij niet vanuit gaan is dat er mensen zijn die veel (zware) spullen in die tas dragen, en dan gaat ie hangen. Met weinig spullen doet ie dat indd niet.

Ja heb het wel eens gezien! Je hoeft geen moeite te doen haha. Maar zal er voor de NF idd eens naar gaan kijken want wil hem voor school gebruiken :)
 INSTAGRAM |  

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 09 januari 2014, 19:54:48 »
Heb jullie ook een wishlist op het moment? Ik heb er permanent wel een, haha.

Mijn top 5 op het momentttt:
1. Neverfull (MM?GM?MM?GM?, wel Monogram iig!)
2. Pochette Cl├ęs - Monogram
Zo zo zo zo zo balen dat deze dus niet meer in Nederland verkocht wordt (geloof dat de PC nog een onuitputtelijke voorraad heeft met deze in Damier Azur, maar ik ben absoluut geen fan van die print). Misschien maar een dagje Parijs doen en 'm daar halen..
3. Lockit MM - Monogram
4. Pochette Cosmetique (Monogram)
5. Een bandeau!!

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 09 januari 2014, 20:12:35 »
Wat een geweldig topic is dit trouwens. Kom echt bijna nooit iemand van mijn leeftijd tegen die Louis Vuitton spullen heeft (kuch neppe genoeg, helaas, word daar gewoon agressief van, kuch). Toch leuk om de liefde een beetje te delen hier (:

Ja klopt haha ik heb dat ook! Gelukkig is mijn schoonzusje er ook fan van. Heb in oktober vorig jaar samen met haar d'r eerste aankoop gedaan!
 INSTAGRAM |  

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 09 januari 2014, 20:16:40 »
Yess ik heb een wishlist!

1. Het kleine makeup tasje in damier ebene
2. Speedy bandouliere 30/35.. weet het nog niet zeker omdat ik er al 2 in 35 heb
3. Gamble ring in silver
4. Alma in epi leather zwart (dit gaat nog laaaang niet gebeuren haha)
 INSTAGRAM |  

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 09 januari 2014, 20:17:29 »
Ja die Alma is erg duur inderdaad :(

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #70 Gepost op: 09 januari 2014, 23:37:14 »
Mag ik vragen hoe oud jullie allemaal zijn?

Er staan aardig wat dingen op de lijstjes die jullie hebben. Betalen jullie daar zelf voor, of hebben jullie het gekregen?

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #71 Gepost op: 09 januari 2014, 23:41:19 »
Hoog op mijn wishlist staat nog steeds de sjaal! (monogram shine). Het liefst n donkerblauw of grijs. Maar ik vind 450 euro belachelijk duur voor een sjaal.

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 10 januari 2014, 08:35:41 »
Mag ik vragen hoe oud jullie allemaal zijn?

Er staan aardig wat dingen op de lijstjes die jullie hebben. Betalen jullie daar zelf voor, of hebben jullie het gekregen?
Ik ben 22 en heb al mijn spullen zelf gekocht.
Was het maar zo'n feest dat ik ze kreeg laughing7.
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2014, 08:40:15 door Jackieoh »

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 10 januari 2014, 08:36:31 »
Hoog op mijn wishlist staat nog steeds de sjaal! (monogram shine). Het liefst n donkerblauw of grijs. Maar ik vind 450 euro belachelijk duur voor een sjaal.
Vind die sjaals inderdaad debiel duur, hoe graag ik er een zou willen hebben...
Wil wel een bandeau sjaaltje aanschaffen binnenkort. Niet helemaal het zelfde natuurlijk, maar wel een leuke accessoire voor 110 euro (:
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2014, 08:40:40 door Jackieoh »

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #74 Gepost op: 10 januari 2014, 12:05:08 »
Ik ben 22 en heb al mijn spullen zelf gekocht.
Was het maar zo'n feest dat ik ze kreeg laughing7.

Wauw, daar heb ik echt respect voor! Ik verdien zelf als 18jarige best wel lekker, maar ik vind het heel moeilijk om geld weg te leggen. Of dan als ik het geld eenmaal heb het meteen weg te geven aan iets duurs. Wel iets waar ik dan heel blij mee ben of course, maar dan gaat er toch wel door mn hoofd: oooh wat ik allemaal wel niet kan met dit geld.

Ik was van plan om voor mijn Speedy 30 te gaan sparen, maar toen kreeg ik 'm ineens voor kerst haha.