Auteur Topic: Het algemene Louis Vuitton topic  (gelezen 231008 keer)

LifeOfRoshelle

• Bekijk profiel
« Reactie #2600 Gepost op: 22 juni 2016, 17:19:05 »
Heeft ze nog gereageerd op je bericht? Hopelijk lost het zich snel op zonder al te veel poespas..

Was vandaag even naar de winkel gereden, gelukkig was ze er. Ze had toen ook al gereageerd op m'n berichtje gelukkig. Het moet gerepareerd worden, met spoed zou het twee weken zijn, zonder spoed zes weken. Ik ga precies over twee weken op vakantie, dus ik laat het na de vakantie doen. Zal je net zien dat hij niet op tijd terug is. Ik baal er wel van, had liever gewoon een nieuwe tas gehad, maar ik snap wel dat ze dat niet zomaar doen :P

Connie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2601 Gepost op: 23 juni 2016, 15:11:55 »
Was vandaag even naar de winkel gereden, gelukkig was ze er. Ze had toen ook al gereageerd op m'n berichtje gelukkig. Het moet gerepareerd worden, met spoed zou het twee weken zijn, zonder spoed zes weken. Ik ga precies over twee weken op vakantie, dus ik laat het na de vakantie doen. Zal je net zien dat hij niet op tijd terug is. Ik baal er wel van, had liever gewoon een nieuwe tas gehad, maar ik snap wel dat ze dat niet zomaar doen :P

Jeetje, dat is wel balen zeg, precies zo voor de vakantie  :hamer: Je zal het idd altijd zien dat hij aankomt net de dag nadat je weggaat, dat is zo typisch ;P

Veel plezier op vakantie! B)

sunloavie

• الهيب هوب أميرة
    • Bekijk profiel
« Reactie #2602 Gepost op: 23 juni 2016, 16:23:52 »
Ik wil zó graag de essential v hoops oorbellen, maar net ongeveer al m'n spaargeld in een nieuwe telefoon gestoken meh
we on an ultralight beam

LifeOfRoshelle

• Bekijk profiel
« Reactie #2603 Gepost op: 24 juni 2016, 09:50:37 »
Jeetje, dat is wel balen zeg, precies zo voor de vakantie  :hamer: Je zal het idd altijd zien dat hij aankomt net de dag nadat je weggaat, dat is zo typisch ;P

Veel plezier op vakantie! B)

Ja echt wel even balen. Ze had het ook nog nooit gezien, dus ik had zoiets van DAT HEB IK WEER  :hamer: Ik heb hem nu al een paar dagen met een plastic opgepropt plastic tasje liggen omdat er ook een lelijke deuk in het canvas zat, die is er nu bijna uit! :D

MSGR__

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2604 Gepost op: 30 juni 2016, 16:13:46 »
Woehoe! Vorig jaar mijn Neverfull MM in Damier Ebene gekocht met de mooie Emilie portemonnee erbij. En afgelopen week eindelijk m'n Speedy 30 gekocht, wederom in Damier Ebene. Ik heb momenteel de riem met LV initialen in Damier Azur, die heb ik twee jaar geleden gekocht. Nu dus een beetje spijt van omdat ik Damier Ebene persoonlijk veel mooier vind.. dus mn volgende bezoekje wordt om de riem te kopen in Damier Ebene, kan nu al niet wachten!  :bounce:

xowendy88xo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2605 Gepost op: 01 juli 2016, 22:56:27 »
ik ga misschien toch voor de alma bb in damier ebene want er kan best veel in heb ik gezien op youtube  :wink2: dus ja nu weet ik niet meer wat ik moet kiezen wil misschien ook een leuke portemonee halen  :blush:

Connie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2606 Gepost op: 02 juli 2016, 22:31:28 »
ik ga misschien toch voor de alma bb in damier ebene want er kan best veel in heb ik gezien op youtube  :wink2: dus ja nu weet ik niet meer wat ik moet kiezen wil misschien ook een leuke portemonee halen  :blush:

Houd er rekening mee dat de BB de allerkleinste maat is van die tas, de afmetingen zijn maar 25x19.. dus afhankelijk waar je tas voor gebruikt zal hij wellicht veel te klein zijn.
Handig om alles mee te nemen naar de winkel wat je normaliter in je tas hebt om een juiste beslissing te kunnen maken   :wink2:

xowendy88xo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2607 Gepost op: 03 juli 2016, 00:20:55 »
@connie thanks voor de tip ik ga zo ie zo eerst in de winkel kijken en vanuit daar neem ik me beslissing :wink2:

Connie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2608 Gepost op: 03 juli 2016, 08:33:41 »
@connie thanks voor de tip ik ga zo ie zo eerst in de winkel kijken en vanuit daar neem ik me beslissing :wink2:

Dat is inderdaad aan te raden! Succes met de aankoop.
Laat je foto's zien wanneer je hem aangeschaft hebt? :)

xowendy88xo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2609 Gepost op: 03 juli 2016, 17:00:55 »
@connie bedankt en ja dat doe ik zker weten,wat is jouw favo aankoop van louis vuitton

Connie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2610 Gepost op: 03 juli 2016, 21:07:41 »
@connie bedankt en ja dat doe ik zker weten,wat is jouw favo aankoop van louis vuitton

Heb je al in gedachte wanneer je de winkel gaat bezoeken?
Mijn favoriet op het moment is mijn Noe.. Vind het een enorm fijne tas waar veel in past.. Wil binnenkort een langer hengsel kopen zodat ik hem ook schuin kan dragen :bounce:

celine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2611 Gepost op: 05 juli 2016, 16:04:30 »
Toen dit topic net geopend was las ik wel eens mee, ik was niet gek van Louis Vuitton maar vond het wel interessant.
Nu bezit ik de toiletry 19, mini pochette in damier ebene en de cley in damier ebene.
Morgen staat er weer een dagje Amsterdam op de planning en ben ik van plan de nano monogram armband te kopen en 1 van deze 2 riemen:

xowendy88xo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2612 Gepost op: 05 juli 2016, 21:59:09 »
@connie ja dat word helaas volgende maand pas omdat ik nog te veel twijfel maar zodra ik me aankoop heb gedaan zal ik de foto plaatsen

Connie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2613 Gepost op: 09 juli 2016, 10:25:23 »
Toen dit topic net geopend was las ik wel eens mee, ik was niet gek van Louis Vuitton maar vond het wel interessant.
Nu bezit ik de toiletry 19, mini pochette in damier ebene en de cley in damier ebene.
Morgen staat er weer een dagje Amsterdam op de planning en ben ik van plan de nano monogram armband te kopen en 1 van deze 2 riemen:

Welke van de twee is het geworden? ;) Heb je nog andere aankopen gedaan?

celine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2614 Gepost op: 11 juli 2016, 21:37:59 »

Welke van de twee is het geworden? ;) Heb je nog andere aankopen gedaan?

De zwarte! En de nano monogram armband. Misschien dat ik de andere riem later nog koop dan heb ik een mooie zwarte en bruine riem.

zxop

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2615 Gepost op: 05 augustus 2016, 17:57:21 »
Hey wat staat er op de originele label van een lv sjaal ?

Connie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2616 Gepost op: 03 februari 2017, 20:44:03 »
Hey wat staat er op de originele label van een lv sjaal ?

Hoi!

Ik weet niet of je vraag nog actueel is maar heb het even snel opgezocht op mijn eigen sjaal.
Wellicht kan dit verschillen per model.. in mijn geval heb ik de Logomania sjaal.

Uiteraard staat de "datum"code op elk product welke geproduceerd wordt. Hieraan kan je zien wanneer je product gemaakt is en in welk land.
Er staat ook nog een andere code op waarvan ik niet helemaal weet waar die voor staat, iemand anders in het forum die dit toevallig weet?
Materiaal waarvan de sjaak gemaakt is staat ook vermeld op het label, ook staan de was instructies er op, net zoals je bij normale kleding ook een label met wasvoorschriften hebt.

Ik hoop dat je hier alsnog iets aan hebt!

Groetjes,

Connie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2617 Gepost op: 06 februari 2017, 21:13:55 »
Ja echt wel even balen. Ze had het ook nog nooit gezien, dus ik had zoiets van DAT HEB IK WEER  :hamer: Ik heb hem nu al een paar dagen met een plastic opgepropt plastic tasje liggen omdat er ook een lelijke deuk in het canvas zat, die is er nu bijna uit! :D

Ik citeer even je bericht omdat ik hulp nodig heb maar het topic al heel lang niet gebruikt is.
Misschien kan iemand mij hier helpen.. Ik heb een praaaaaaachtige Neverfull Epi leather gezien die ik gewoon moet hebben in de kleur Fuchsia.
Hij is in Canada gekocht dus ik heb een beetje gegoogled want er zitten tags in die wij in Europa niet hebben maar blijkbaar speciaal voor de US tassen zijn gemaakt.
Kan iemand mij helpen of dit een echte tas is want ik kom r niet helemaal uit ..

Dit is de link..
https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=90101929

Alvast bedankt!

kuzzz

• Bekijk profiel
« Reactie #2618 Gepost op: 15 februari 2017, 15:08:42 »
De verkoper heeft geen foto's van de datum code geplaatst. Dat is wel vreemd. Ik zou daar om vragen als ik jou was.
Verkoop van kleding etc. http://

lisaleegmans

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2619 Gepost op: 06 maart 2017, 15:47:24 »
Hoi meiden,

Ik mag mijn kamer opnieuw inrichting en decoreren naar mijn wens, echt super chill. Ik twijfel tussen gordijnen en jaloezieën. Ik ging langs de Louis Vuitton store in de Bijenkorf en kwam daar leuke Jaloezieën tegen van 2x2. Ze hebben geen kleinere varianten, dus ik zou ze moeten inkorten. Ze zijn best prijzig en ik kan ze later niet op een andere deuren zetten, tenzij die kleiner of net zo groot is.

lcvtss

• Bekijk profiel
« Reactie #2620 Gepost op: 14 september 2020, 04:50:35 »
edit: dubbel!

lcvtss

• Bekijk profiel
« Reactie #2621 Gepost op: 14 september 2020, 04:50:44 »
Heeeeerlijk om dit allemaal terug te lezen als je niet kan slapen en random aan dit topic denkt. Ik heb echt al jaren niet meer ingelogd op gs en ik ben niet meer zo obsessed als voorheen met lv, maar toch even een upje vanwege dit nostalgische gevoel haha.

Wat vinden jullie van het hedendaagse beeld bij lv of designermerken in het algemeen? Ik vind het zelf ergens echt jammer dat het allemaal zo commercieel is geworden.. Met dit social media/influencer tijdperk is de vraag natuurlijk ook ontzettend gestegen, maar ik vind het een groot nadeel dat alle grote designermerken elkaar nadoen op gehypte items en de originaliteit een beetje verdwijnt.
« Laatst bewerkt op: 14 september 2020, 05:13:29 door Louboutin »