Auteur Topic: Het algemene Louis Vuitton topic  (gelezen 231242 keer)

Rocketqueen

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 03 januari 2014, 20:14:12 »
ben wel benieuwd naar een foto :D
I solemnly swear that I am up to no good

Elayne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 03 januari 2014, 20:22:00 »
Ik vind het patroon van LV zó leuk! Alleen het geld heb ik er niet voor over...

S.

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 03 januari 2014, 20:26:11 »
Die tas die naast die Starbucks staat is geweldig! Hoeveel kost die?
Dat is de Speedy monogram. Prijzen verschillen per grootte.

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 04 januari 2014, 23:57:21 »

Heb nog geen foto van alles samen! Zal er zsm een maken :).
Op m'n instagram staan wat foto's van sommige dingen los!
 INSTAGRAM |  

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 05 januari 2014, 00:05:13 »
€450,-

Vind het zo jammer dat de sjaals zo duur zijn. Kan dat bedrag gewoon niet neerleggen voor een sjaal.
 INSTAGRAM |  

kuzzz

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 05 januari 2014, 15:03:17 »
Hoe gaat het kopen van zo'n tas in z'n werking bij bijvoorbeeld de Bijenkorf Amsterdam of op de P.C. ?
 Ik moet namelijk een paar uur reizen. Hebben ze alle tassen op voorraad? En hoe werkt het met je initialen op de tas laten zetten?
Alvast bedankt  :lips:
Verkoop van kleding etc. http://

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 05 januari 2014, 15:17:59 »
Hoe gaat het kopen van zo'n tas in z'n werking bij bijvoorbeeld de Bijenkorf Amsterdam of op de P.C. ?
 Ik moet namelijk een paar uur reizen. Hebben ze alle tassen op voorraad? En hoe werkt het met je initialen op de tas laten zetten?

Ik heb mijn tassen bij de Bijenkorf gekocht in Amsterdam, en ik moet idd ook een paar uur reizen! De meeste populaire tassen hebben ze op voorraad maar mocht je het zeker willen weten kun je even naar de winkel/klantenservice bellen +31 20 5224444. Ze zeggen dat hot stamping vaak een aantal dagen duurt. Maar de keer dat ik mijn tassen wilde laten hot stampen kon het op dezelfde dag nog. Als je er vroeg bent en je situatie uitlegt (dus dat je een paar uur moet reizen) kunnen ze je vaak wel helpen :)
 INSTAGRAM |  

kuzzz

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 05 januari 2014, 15:20:03 »
Aah duidelijk :D thnx voor je reactie!

Verkoop van kleding etc. http://

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 05 januari 2014, 18:32:32 »

<3
 INSTAGRAM |  

lcvtss

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 05 januari 2014, 19:21:13 »

Bij mij was er geen tijd meer voor om mijn tas te laten hot stampen! Maar als je zorgt dat je er vroeg bent moet het meestal wel lukken.
« Laatst bewerkt op: 06 januari 2014, 10:48:40 door Louboutin »

EatRunSleepRepeat

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 05 januari 2014, 22:56:24 »
Ik ben fan! Heb nu een Palermo pm, neverfull GM en speedy 30...allemaal in monogram  :huglove: de speedy is vintage en mijn neverfull heb ik inmiddels ook al bijna 4 jaar dus het patina is mooi verkleurd :)

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #36 Gepost op: 06 januari 2014, 13:22:43 »
Geen tijd om te hot stampen? Ik wilde vandaag namelijk naar de winkel gaan. Toen ik m had gekocht met mama zeiden ze dat ik in januari gewoon even moest terugkomen en dat dat dan een uurtje zou duren. Nu heb ik geen zin om naar de winkel te gaan, sta k daar straks voor janlul.

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 06 januari 2014, 15:05:52 »
Geen tijd om te hot stampen? Ik wilde vandaag namelijk naar de winkel gaan. Toen ik m had gekocht met mama zeiden ze dat ik in januari gewoon even moest terugkomen en dat dat dan een uurtje zou duren. Nu heb ik geen zin om naar de winkel te gaan, sta k daar straks voor janlul.

Ja ik moest de eerste keer ook terugkomen omdat het met de feestdagen te druk was ofzo. Miss even bellen van te voren of het deze dag nog kan?
 INSTAGRAM |  

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #38 Gepost op: 06 januari 2014, 19:43:53 »
Ben vandaag gewoon even langsgegaan, woon op loopafstand van de P.C. Ik ben gewoon op een vrouw afgestapt heb het gevraagd, kon het meteen bij haar laten doen en stond binnen vijf minuten weer buiten, met mn initialen op de tas (:

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 07 januari 2014, 21:35:40 »
Ben vandaag gewoon even langsgegaan, woon op loopafstand van de P.C. Ik ben gewoon op een vrouw afgestapt heb het gevraagd, kon het meteen bij haar laten doen en stond binnen vijf minuten weer buiten, met mn initialen op de tas (:

Oh dat is echt fijn! Welke tas heb je, en welke kleur initialen heb je laten zetten? :)
 INSTAGRAM |  

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #40 Gepost op: 09 januari 2014, 12:17:39 »
Oh dat is echt fijn! Welke tas heb je, en welke kleur initialen heb je laten zetten? :)

Ik heb de speedy 30, damier ebene. Ik zat heel erg te twijfelen of ik m er gewoon alleen liet indrukken net zoals op de zijkant van je tas LV is gedrukt. Maar dat zie je amper, dus ben k uiteindelijk maar voor goud gegaan. Lekker standaard haha. Heb 2 letters gedaan met punt en t middelste formaat (:

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 09 januari 2014, 18:51:09 »
Ik heb de speedy 30, damier ebene. Ik zat heel erg te twijfelen of ik m er gewoon alleen liet indrukken net zoals op de zijkant van je tas LV is gedrukt. Maar dat zie je amper, dus ben k uiteindelijk maar voor goud gegaan. Lekker standaard haha. Heb 2 letters gedaan met punt en t middelste formaat (:

Aah leuk! Ik heb hetzelfe haha maar dan op de speedy 35! Maar wil bij m'n neverfull wel alleen laten indrukken, want na zo'n 2,5 jaar bij m'n speedy is het goud een klein beetje gaan slijten. Maar ik heb de tas wel heel veel bij dus het was wel te verwachten
 INSTAGRAM |  

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 09 januari 2014, 18:53:24 »
Leuk dat er eindelijk een topic is over LV!
Ik meld mij.
Heb op dit moment in mijn collectie;
Speedy 35 Monogram
Totally MM Mongogram
Agenda PM Monogram
Mini Pochette Monogram
& Sleutelhouder (Sorry, even de exacte naam kwijt) 4 ring Monogram

Edit: Multiclés heet ie (:
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2014, 08:38:00 door Jackieoh »

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 09 januari 2014, 18:58:30 »
Voor de liefhebbers een foto van m'n collectie(tje) :)

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 09 januari 2014, 18:59:17 »
Sorry, ik zie dat de kwaliteit nogal slecht is, heb em nu net met m'n telefoon gemaakt en heb slecht licht, haha.
En excuus voor de post-it, maar ik wil met dit soort dingen m'n naam er wel bij hebben staan, haha ;)
« Laatst bewerkt op: 09 januari 2014, 19:06:13 door Jackieoh »

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 09 januari 2014, 19:03:00 »
Ik vind het patroon van LV zó leuk! Alleen het geld heb ik er niet voor over...
De monogram print bedoel je denk ik?

Ik snap je. Ik denk dat ik sinds mijn 12e (en begon met het kijken in modeblaadjes) al verliefd ben op Louis Vuitton artikelen. Wat veel mensen niet snappen, is dat het (voor mij iig) niet alleen een mode-artikel is, maar een artikel met een verhaal, met geschiedenis. Ik ben dan ook erg geinteresseerd in de geschiedenis van het merk.
Ik heb ook jarenlang alleen gedroomd en altijd gedacht 'Nah veel te duur'. Toen heb ik een keer de stoute schoenen aangetrokken en ben ik naar de winkel in de PC geweest (was de eerste keer dat ik 'n LV winkel binnen kwam). Was toen 18 jaar. Ben daar toen zo ontzettend aardig en goed geholpen en de prijs viel mij toen ook best mee, dat ik uiteindelijk toch de stap genomen heb. Mijn eerste item was toen mijn Speedy.
Maar sowieso ben ik altijd al een persoon geweest dat ik liever één duur ding koop dan dat ik tig 'goedkope' dingen koop. Ik investeer liever in een item wat járen meegaat en niet verveeld, dan dat ik elke maand een nieuwe H&M tas koop die ik na 3 maanden zat ben - als ie niet al stuk is.

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 09 januari 2014, 19:05:02 »
Om op jullie 'discussie' in te haken; ben zelf niet zo kapot van hotstampen op m'n tassen. Heb het wel op m'n sleutelhouder (oke die naam ga ik echt even opzoeken, zo) en in m'n agenda staan. Op 'n tas zou ik het niet zo gauw zetten, denk ik.

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 09 januari 2014, 19:14:36 »
Aah leuk! Ik heb hetzelfe haha maar dan op de speedy 35! Maar wil bij m'n neverfull wel alleen laten indrukken, want na zo'n 2,5 jaar bij m'n speedy is het goud een klein beetje gaan slijten. Maar ik heb de tas wel heel veel bij dus het was wel te verwachten
Je bent echt een van de eerste die ik tegenkom die ook een 35 heeft, haha.
Iedereen vindt die altijd zo groot!

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 09 januari 2014, 19:18:18 »
Ik ben fan! Heb nu een Palermo pm, neverfull GM en speedy 30...allemaal in monogram  :huglove: de speedy is vintage en mijn neverfull heb ik inmiddels ook al bijna 4 jaar dus het patina is mooi verkleurd :)
Neverfull staat heel hoog op mijn wishlist! :aanbid:
De enige tas die ik mooier vind in Damier Ebene dan in Monogram.
Wil 'm al driekwart jaar kopen, maar blijf maar twijfelen tussen de MM en de GM. Hmmmm...

darevisy

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 09 januari 2014, 19:21:18 »
Leuk topic Loub!

Ik heb zelf niks van LV helaas. me tante heeft er wel een tas van en die is echt :huglove: :mnmlgay: