Ik vind het patroon van LV zó leuk! Alleen het geld heb ik er niet voor over...
De monogram print bedoel je denk ik?
Ik snap je. Ik denk dat ik sinds mijn 12e (en begon met het kijken in modeblaadjes) al verliefd ben op Louis Vuitton artikelen. Wat veel mensen niet snappen, is dat het (voor mij iig) niet alleen een mode-artikel is, maar een artikel met een verhaal, met geschiedenis. Ik ben dan ook erg geinteresseerd in de geschiedenis van het merk.
Ik heb ook jarenlang alleen gedroomd en altijd gedacht 'Nah veel te duur'. Toen heb ik een keer de stoute schoenen aangetrokken en ben ik naar de winkel in de PC geweest (was de eerste keer dat ik 'n LV winkel binnen kwam). Was toen 18 jaar. Ben daar toen zo ontzettend aardig en goed geholpen en de prijs viel mij toen ook best mee, dat ik uiteindelijk toch de stap genomen heb. Mijn eerste item was toen mijn Speedy.
Maar sowieso ben ik altijd al een persoon geweest dat ik liever één duur ding koop dan dat ik tig 'goedkope' dingen koop. Ik investeer liever in een item wat járen meegaat en niet verveeld, dan dat ik elke maand een nieuwe H&M tas koop die ik na 3 maanden zat ben - als ie niet al stuk is.