Auteur Topic: Het algemene Louis Vuitton topic  (gelezen 230450 keer)

lcvtss

• Bekijk profiel
« Gepost op: 28 december 2013, 23:26:20 »
Hallo meiden. :wub:
Ik weet niet of er een slotje op dit topic komt, maar ik heb een paar maanden terug al gekeken of er zo'n topic al was, maar die was er nog niet en nu nog steeds niet! Dus ik dacht ik maak hem zelf aan.

Ik heb een hele tijd met een aantal meiden op het BG forum in het LV topic gezeten die allemaal dezelfde verslaving als mij hadden namelijk: Louis Vuitton en met name de tassen! :aanbid:

Dit is een van mijn favoriete modellen van de LV tassen én een van de bekendste: de Speedy!

De Speedy is echt klassiek, zelfs Audrey Hepburn had hem al. :D

De Neverfull:

Nog wat meer kwijlpicture's :D

Ik ben heel erg benieuwd of er meer meiden op GS zitten die dezelfde obsessie als ik hebben of misschien ook wat LV in hun bezit hebben/willen! En natuurlijk mag je hier ook posten om te kwijlen :kwijl:, en voor vragen!
« Laatst bewerkt op: 23 november 2014, 17:01:31 door Louboutin »

Goodlife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2013, 23:41:41 »
Ik heb zelf niks van Louis Vuitton maar dit armbandje vind ik wel leuk, vooral in combinatie met het horloge.

Only a fool trips on what is behind him. Tumblr.

lcvtss

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2013, 23:51:22 »
Ik heb zelf niks van Louis Vuitton maar dit armbandje vind ik wel leuk, vooral in combinatie met het horloge.

Ja dat is de luck it, die is inderdaad erg mooi en vooral met het horloge erbij. :kwijl:

Goodlife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 29 december 2013, 00:12:19 »
Heb je niet vaak dat mensen denken dat je tas nep is? Lijkt me vet vervelend. De speedy wordt zó veel nagemaakt.
Only a fool trips on what is behind him. Tumblr.

lcvtss

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 29 december 2013, 00:17:55 »
Heb je niet vaak dat mensen denken dat je tas nep is? Lijkt me vet vervelend. De speedy wordt zó veel nagemaakt.

Hmm ja ik heb mijn initialen erin laten graveren dus vaak zien mensen die er een beetje weet van hebben wel gelijk dat het om een echte gaat.
Op straat weet ik het zo niet, er zullen vast welleens mensen zijn die denken dat mijn tas nep is wat wel irritant kan zijn maar ik heb hem voor mezelf dus daar zit ik niet heel erg mee. :D
En ik zie zelf wel heel snel het verschil tussen een echte en een neppe, maar dat komt denk ik ook door mijn obsessie haha! :P

Ik zie de echte tassen wel steeds vaker op straat, een aantal jaar geleden zag ik bijna tot geen echte!

Emb

• Concentratievermogen van een goudvis
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 29 december 2013, 10:55:17 »
Ja ik heb ook een LV tas! :) Ik had sinds ik klein was altijd al een lichtelijke obsessie met het merk, was voor mij echt het symbool van luxe. Een paar jaar geleden kreeg ik de tas van mijn tante, ik was blij! Hij is van zulke mooie kwaliteit, er past zo veel in en hij lijkt bijna nooit zwaar. Echt de perfecte tas :D
Dit model heb ik:
brb crying

lcvtss

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 29 december 2013, 15:48:47 »
@ Embêtant: Ah wat leuk en een supermooie tas heb je! Wat super lief van je tante zeg, is niet zomaar een cadeautje haha! Zo'n model tas is ook super fijn, als volgende staat op mijn wishlist de Neverfull. Maar dat heeft nog geen haast en ik kan mijn geld nu beter besteden dan aan die tas haha.
Sowieso spaar ik wel altijd eerst even voordat ik zo'n dure aankoop doe, alleen is het zo jammer van die prijsstijgingen van Louis Vuitton, daardoor krijg je de dwang om zo snel mogelijk je aankoop te doen.  :fieuw:

AtomicBlondie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 29 december 2013, 16:09:19 »
ik vind louis vuitton geweldig, maar van de tassen vind ik alleen de speedy mooi. Die wil ik ook echt heeel graag. weet iemand de exacte prijs?

Janine

• La vie est belle
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 29 december 2013, 16:34:18 »
Louis Vuitton heeft op zich wel wat, maar het is niet echt mijn merk. Michael Kors is mijn favoriet en daar heb ik dan weer een tas van.

lcvtss

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 29 december 2013, 16:48:32 »
ik vind louis vuitton geweldig, maar van de tassen vind ik alleen de speedy mooi. Die wil ik ook echt heeel graag. weet iemand de exacte prijs?

Ligt eraan welke maat je wilt, de speedy 30 die ik heb is op dit moment 635 euro. De andere maten liggen ook rond dat bedrag. :)

The Pink Polish

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 03 januari 2014, 14:06:21 »
Hiii, word die witte speedy niet snel vies? Aan de onderkant als je 'm bijvoordbeeld neerzet. haha xo

Meeko

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 03 januari 2014, 14:10:12 »
Woeeh! Ik ben echt verslaafd aan LV <3.
Ik denk dat m'n tassen collectie nu compleet is maar dat kan natuurlijk altijd veranderen (er is zo veel moois). Ik ben nu bezig met accessoires.
 INSTAGRAM |  

S.

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 03 januari 2014, 14:48:03 »
Ja, maar ik heb de donkerbruine en die zie ik toch vaker nagemaakt dan de witte (op straat). Maar het boeit mij eigenlijk helemaal niet of mensen denken of ik een echte of neppe draag.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #13 Gepost op: 03 januari 2014, 15:46:08 »
Ik heb voor kerst de Speedy 30 gekregen. Ik haal altijd die namen door elkaar, dus de donkerbruin geblokte. Daar wil ik ook nog een riem van die ik of deze of volgende maand ga halen. Op m'n wishlist staat ook nog een donkerblauwe sjaal. Maar die vind ik wel erg duur voor simpelweg een sjaal.

lcvtss

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 03 januari 2014, 16:16:39 »
Hiii, word die witte speedy niet snel vies? Aan de onderkant als je 'm bijvoordbeeld neerzet. haha xo

De damier azur heeft ook een andere stof dan de andere tassen, hierdoor verkleurt hij eerder maar heel veel mensen vinden dat juist mooi. Op the purse forum zijn er zelfs mensen die hun nieuwe damier azur buiten in de zon neerzetten zodat het meer een ''gebruikte'' look krijgt. Het leer van de handvaten van de damier azur verkleurt ook!

lcvtss

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 03 januari 2014, 16:17:45 »
Ik heb voor kerst de Speedy 30 gekregen. Ik haal altijd die namen door elkaar, dus de donkerbruin geblokte. Daar wil ik ook nog een riem van die ik of deze of volgende maand ga halen. Op m'n wishlist staat ook nog een donkerblauwe sjaal. Maar die vind ik wel erg duur voor simpelweg een sjaal.

Dezelfde als mij, de damier ebene. :D Inderdaad, ik was ookal verliefd op een sjaal van lv maar die vind ik ook nog een beetje te duur.

Echt leuk trouwens dat er meer reacties komen van andere meiden, super had ik niet verwacht. :D

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #16 Gepost op: 03 januari 2014, 16:30:52 »
Ja precies haha.

En ik wilde er eigenlijk ook zo n coinpurse van, maar die zijn er dus niet meer..

S.

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 03 januari 2014, 16:33:54 »
Lv heeft ontzettend mooie sjaals, maar het is wel een investering inderdaad. Ik heb persoonlijk geen ervaring met de sjaals van dit merk. Maar als die kwaliteit te vergelijken is met die van Gucci (waar je ook snel €160) per sjaal betaald is het om te huilen.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #18 Gepost op: 03 januari 2014, 16:41:43 »
Ik vind Gucci echt verschrikkelijk. Ik heb er dan wel een riem van, maar ik vind dat patroon zo verschrikkelijk. En het doet me denken aan die typische schoenen en de typische pet.

S.

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 03 januari 2014, 16:44:02 »
Hahaha, het zijn wel vaak bepaalde types die er mee lopen ja. Alhoewel ze soms hele mooie dingen hebben. Maar ik zie ook vaak bepaalde type meisjes met neppe lv tassen lopen. :P

confession

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 03 januari 2014, 16:46:19 »
hoeveel kosten die sjaals? die zwarte uit de beginpost?

S.

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 03 januari 2014, 16:52:51 »
Die sjaal uit de beginpost kost $565. :') Een simpele bandana begint al snel vanaf €120.

lcvtss

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 03 januari 2014, 16:56:57 »
hoeveel kosten die sjaals? die zwarte uit de beginpost?

€450,-

kuzzz

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 03 januari 2014, 19:53:04 »
Woeeh! Ik ben echt verslaafd aan LV <3.
Ik denk dat m'n tassen collectie nu compleet is maar dat kan natuurlijk altijd veranderen (er is zo veel moois). Ik ben nu bezig met accessoires.
ben wel benieuwd naar een foto :D
Verkoop van kleding etc. http://

Puck8901

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 03 januari 2014, 19:57:30 »
Die tas die naast die Starbucks staat is geweldig! Hoeveel kost die?