Auteur Topic: Help: Nieuwe kleren stinken  (gelezen 2581 keer)

AnnaB

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 augustus 2017, 23:14:24 »
Gister nieuwe kleren gekocht, twee spijkerbroeken en een jurk.
Altijd als ik nieuwe kleren koop was ik het even. Maar nu vind ik de nieuwe kleren echt stinken.
Heb het vandaag gewassen. Maar vond het nog stinken. Dus nog een keer. Maar het stinkt nog steeds.
Hoe kan ik de vieze geur uit de kleren krijgen?
De tas waarin het zat, stinkt ook erg.

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 augustus 2017, 23:32:33 »
Huh ik lees net bijna hetzelfde bericht op het viva forum :') https://forum.viva.nl/thuis/nieuwe-kleren-stinken/list_messages/389721
Daar staan in ieder geval wel wat nuttige reacties.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 augustus 2017, 23:33:25 »
Ik had dit met broeken van de Vero Moda. Ik was die broeken apart in de machine met geurbolletjes van Robijn. Dat werkt wel, maar als ik de broek weer een aantal weken niet gewassen heb (en natuurlijk geen drie weken achter elkaar gedragen) komt de geur weer terug. Dus het is bij mij geen blijvende oplossing, maar voor mij werkt dit goed genoeg. =)

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 september 2017, 10:19:54 »
Mee naar de winkel gaan als het na het wassen er niet uit wil. Zij zullen dan wel tips of een oplossing hebben.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

flylikeabird

• We don't need no wings to fly.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 08 september 2017, 15:56:22 »
Met witteazijn wassen, dit werkt echt ideaal! Vooral bij donkere kleding dat bij mij meestal gaat stinken na een tijdje.
Sometimes you gotta fall before you fly

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 08 september 2017, 15:59:57 »
Geurbuiltjes in je kast leggen of kledingverfrisser misschien?

The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 08 september 2017, 16:37:40 »
Dit heb ik ook gehad, hoe vaak het ook werd gewassen, het bleef naar kots ruiken :fieuw:
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Dominiquexa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 15 september 2017, 21:36:34 »
Herkenbaar.. Vooral broeken van de Primark stinken naar een rare brandlucht. Even een keertje in de wasmachine met een scheut wasverzachter/azijn of een nachtje in de vriezer doet ook wonderen.
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 16 september 2017, 00:46:16 »
Wassen met een lekkere wasverzachter, buiten laten hangen als t kan. wasbuideltjes erbij doen etc.

Ik moet trouwens altijd om jouw naam lachen. Klinkt als een crimineel.
In de zaak rondom Anna B (14) is gebleken dat ze eerder verdachte is geweest in andere spraakmakende zaken. De jonge dame, die leerling is aan het Sint Johannes College te Apeldoorn, is altijd een normale leerling geweest. De buren zijn dan ook erg geschokt dat ze al jaren naast een jonge crimineel blijken te wonen. Een buurtbewoner zei al vermoedens te hebben gehad "Ja op de buurtfuif van vorige zomer, ons Marjan vierde dat ze al 25 jaar in de blok woont, droeg ze al van die hardnekkig stinkende broeken. Nu ik eraan terug denk, denk ik dat ze dit deed om te checken of wij zouden reageren op vreemde geuren. Natuurlijk durfden we er niets van te zeggen. We zijn notabene allemaal netjes opgevoede, hardwerkende Nederlanders. Nu valt alles op zijn plaats." Vooralsnog wil de woordvoerder van de politie niets loslaten. Wilt u op hoogte blijven van de vorderingen rond deze zaak, kijk dan op www.telegraaf.nl.

Tja dat dus :') Sorry. Is helemaal niet persoonlijk bedoelt. Mijn hersenkronkels zijn dit.
Voor mij een porto