Auteur Topic: Genderneutraal  (gelezen 234 keer)

Jeroen

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 september 2020, 22:51:44 »
Ik was vandaag samen met vriendin de kasten aan het op ruimen en toen kwamen wij er achter dat ik best veel dames kleding heb. Zo heb ik een trisuit voor het fietsen en 3 hardloop leggings. Maar ook 2 only broeken. Nu heb ik van mijn vriendin ook kleding gepakt die zei weg wilde doen. Maar wanneer bepaal je nou dit is voor dames en dit voor heren

IkBenEenMeid300

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2020, 15:44:11 »
Als 't gaat om je eigen identiteit is dat heel erg verschillend en ieder heeft z'n eigen mening , uiteindelijk moet je doen wat jij goed voelt en jij weet wat je bent en niemand bepaalt dat voor je.
Heb een klasgenoot gehad die een meid is maar qua uiterlijk en gwn alles 'jongens ' was en iedereen vroeg van ben je transgender? En voor haar was 't gwn van ik ben een meid alleen ik kleed me volgens naja maatschappij niet naar mijn gender. Je hebt genoeg mannelijke youtubers die mannen zijn maar make up dragen bijv
Wat je aan de buitenkant doet qua kleding en haar maakt je niet minder mannelijk of vrouwelijk. Het is waar jij je goed bij voelt. Dus als vind en voelt van binnen dat je een man bent maar je kleed je miss wat vrouwelijk volgens deze maatschappij dan ben je alsnog een man en maakt dat jou niet minder een man en andersom ook. Je kan ook genderneutraal zijn of transgender , jij weet 't beste wat je bent. Doe gewoon wat goed voelt draag en doe wat jij leuk en mooi vind.

DeniseMK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 september 2020, 15:02:47 »
Ik koop nog steeds kleding op de mannen afdeling soms, maar ben geen transgender. Sommige kledingstukken vind ik gewoon echt veel lekkerder zitten. Bijvoorbeeld een grote sweater of een vest maar heb er ook wel eens een broek gekocht. Het enige waar je aan kan herkennen bij een broek of het voor dames of heren is is de sluiting; deze is namelijk altijd andersom.

Jeroen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18 september 2020, 18:24:18 »
Ik koop nog steeds kleding op de mannen afdeling soms, maar ben geen transgender. Sommige kledingstukken vind ik gewoon echt veel lekkerder zitten. Bijvoorbeeld een grote sweater of een vest maar heb er ook wel eens een broek gekocht. Het enige waar je aan kan herkennen bij een broek of het voor dames of heren is is de sluiting; deze is namelijk altijd andersom.

Jeroen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 18 september 2020, 18:25:38 »

De only broeken die ik heb zijn ook iets stretchi en zacht dit heb ik bij heren broeken nog niet gezien. Dat van de sluiting was mij nog nooit opgevallen

Jeroen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: Vandaag om 14:22:50 »

Gisteren naar de hm geweest diverse broeken gepast maar vond ze niet mooi staan.

Heb nu weer een dames broek hier komen de billen toch mooier in uit.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0867969006.html

Is het geworden