Auteur Topic: Bikini met string broekje  (gelezen 1093 keer)

Floortj2004

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 februari 2021, 14:58:51 »
Hee allemaal,

Ik ben 17 en ga heel veel om met 2 vriendinnen van mij die beide 19 zijn. Zij dragen allebei sinds vorig jaar bikini's met een string broekje.

Ik moet zeggen dat ik dit heel erg mooi vind staan, en ik overweeg om dit jaar ook voor het eerst zo'n bikini te gaan halen.

Het enige probleem voor mij is dat ik nog wat onzeker ben, en bij de plek waar wij in de zomer altijd zonnen, zijn heel weinig meiden van onze leeftijden die zulke bikini's dragen. Een vriendin van mij zei dat we misschien ook eerst wat andere zwemplassen kunnen bezoeken, waar meer meiden zulke bikini's dragen en waar het wat drukker is, zodat we niet meer de enige zijn en wat minder opvallen.

Ik heb de volgende vragen voor jullie:
Wat vinden jullie van zulke bikini's?
Dragen jullie wel eens zulke bikini's?
Welke zwemplas gaan jullie altijd naar toe?

Het liefste gaan wij niet naar een strand aan de Noordzee, maar gewoon een leuke zwemplas waar genoeg jongeren komen en waar wij niet de enige zijn in zo'n bikini :-)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2021, 21:17:46 »
Ik denk dat het even wennen is. Je moet je er zelf wel zeker in voelen.
Ik zou het nooit dragen, ik vind het zelf iets te bloot. Maar ik vind strings ook niet fijn
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Floortje92

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 februari 2021, 12:38:06 »
hey!
zelf draag ik het niet, liever een iets hoger uitgesneden brazilian model. ik vind een string bikini te bloot en heb er helaas niet de billen voor. ik zou het alleen doen als ik me er fijn bij voel, niet alleen omdat mijn vriendinnen het dragen! liefs

Floortje2004

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18 februari 2021, 17:46:33 »
Hee! Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik weet dus niet of ik me er fijn in voel, daarom wil ik het heel graag een keer ervaren.

Weten jullie een plek waar ik dit het beste uit kan proberen?

Floortje92

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 18 februari 2021, 20:46:06 »
nog los van dat de winkels dicht zijn natuurlijk nu, zou ik sowieso thuis bestellen dan dan kun je ze makkelijker passen.

Floortje2004

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 februari 2021, 13:53:44 »
Ik bedoel eigenlijk meer of je misschien een wat drukkere zwemplas kent waar meer meiden dit doen zodat ik gewoon even wat meer kan wennen en ik en mijn vriendinnen niet te veel opvallen en alleen wij worden aangestaard :)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 22 februari 2021, 12:10:35 »
^^Ligt er aan waar je woont. Ik kan wel iets in Limburg noemen, terwijl je in Amsterdam woont :")
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Floortje2004

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 24 februari 2021, 08:56:54 »
Hee dank je voor je reactie :)

Het maakt niet zoveel uit waar in Nederland. Wij wonen alle 3 redelijk centraal en vinden het juist leuk om af en toe wat verder weg te gaan en nieuwe plekken te zien. Alleen we zijn niet zo van de Noordzee, we houden het meest van zwemplassen en af en toe een zwembad.

Dus mocht je een leuk plekje kennen dat geschikt is dan hoor ik het graag :)