Auteur Topic: Algemeen: wat aan te trekken ...?  (gelezen 363448 keer)

pannekoek

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2450 Gepost op: 13 februari 2017, 19:09:30 »

Koekske

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2451 Gepost op: 04 maart 2017, 11:21:51 »
hoi allemaal,

ik vroeg me af wat ik kan aandoen naar een hardcore festival.
binnen een weekje is het al zover, maar dit is niet echt mijn muziek genre (vrienden vroegen me mee en ik sta hier wel voor open, ik wil dit ook eigenlijk wel eens hebben meegemaakt)
toch wil ik gepast gekleed gaan.
dus kunnen jullie me helpen?

alvast bedankt!

xSWEETHEART_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2452 Gepost op: 06 maart 2017, 19:50:28 »
^ Ik trek zelf altijd gewoon een spijkerbroek en ruimvallende top aan. Eigenlijk gewoon kleding waar ik me lekker in voel en waar goed in te bewegen valt, want je zal niet stil staan! De harde kern staat meestal in een aussie of army pants en kisten of hardcore (festival) shirts, maar dan heb je snel kans dat je als wannabe wordt gezien aangezien je zelf al aangeeft dat dit eigenlijk niet je ding is..
Ik wens je in ieder geval al veel plezier! :)

Worrierx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2453 Gepost op: 08 maart 2017, 17:19:28 »
hoi allemaal,

ik vroeg me af wat ik kan aandoen naar een hardcore festival.
binnen een weekje is het al zover, maar dit is niet echt mijn muziek genre (vrienden vroegen me mee en ik sta hier wel voor open, ik wil dit ook eigenlijk wel eens hebben meegemaakt)
toch wil ik gepast gekleed gaan.
dus kunnen jullie me helpen?

alvast bedankt!

Ik doe altijd een skinny jeans, mn airmax 1 en dan een croptop (het is altijd knetterwarm binnen) Of ik doe een losvallend topje inderdaad! Maar je kan ook gewoon andere sneakers doen. Aussie doe je meer aan als je echt een die-hard bent, en ook naar early hardcore feestjes gaat etc. Eens met hierboven, voor een eerste keer zou ik dat zeker al niet doen haha. Ga je naar masters? Veel plezier!!

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2454 Gepost op: 22 maart 2017, 21:59:08 »
Post verwijderd.
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2017, 12:33:12 door Chelsea »

xjuno_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2455 Gepost op: 27 maart 2017, 17:59:06 »
Overmorgen is mijn schoolfeest. Ik heb een zwarte blouse gekocht die ik eigenlijk van plan was aan te doen op een broek en mijn zwarte nikes. Is dit niet te saai? Hebben jullie nog tips wat leuk staat met make-up enzo..

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #2456 Gepost op: 27 maart 2017, 18:40:27 »
^ Persoonlijk vind ik het wel een beetje saai, maar dat is echt mijn persoonlijke smaak. Ik zou eerder gaan voor een jurkje of een rokje, en als je een broek aandoet misschien leuke laarsjes in plaats van nikes. Om het toch wat 'chiquer' te maken zou ik nog iets leuks met je haar doen, er staan genoeg leuke tutorials op youtube. Ook voor make up trouwens :)
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

xjuno_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2457 Gepost op: 27 maart 2017, 19:00:01 »
^ Persoonlijk vind ik het wel een beetje saai, maar dat is echt mijn persoonlijke smaak. Ik zou eerder gaan voor een jurkje of een rokje,
Ik ben erg lang en dun. Verder heb ik niet echt vormen waardoor ik me nogal onzeker voel in een jurk of rok. : :fieuw:

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2458 Gepost op: 30 april 2017, 10:40:43 »
Ik heb binnenkort een gemaskerd gala. Ik heb echt geeen idee wat ik aan moet.. Iemand suggesties?
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Lavender

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2459 Gepost op: 31 mei 2017, 16:10:13 »
Ik heb morgen mijn thesis presentatie en ik wil er wel soort van netjes uit zien, maar ik heb niet echt nette kleding. Ik zat zelf er aan te denken om misschien mijn zwarte (spijker) broek aan te doen met daarop een witte blouse. Maar ik ben wel bang dat een zwarte spijkerbroek nogal warm is met dit weer haha.
Ik heb ook een zwarte strakke (nep)leren rok, ik kan ook die aan doen met die witte blouse. Ik heb behalve witte blousjes nog wel andere blousjes, maar die zijn allemaal met gekke patroontjes, weet niet of dat heel geschikt is? Ik heb niet echt een colbertje of zo. Dus, wat kan ik het beste doen?
Qua schoenen worden het witte lage all stars, want ik heb echt niks beters dan dat.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2460 Gepost op: 31 mei 2017, 22:29:31 »
^Ik zou voor de zwarte broek gaan.

Weet iemand nog een leuk jurkje voor diplomering?
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Adore

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2461 Gepost op: 01 oktober 2017, 16:50:11 »
Hoooi, vond het een beetje stom om hier een topic voor te maken dus ik dacht ik vraag het hier even :)
Ik heb een fluwelen broek gekocht met een beetje uitlopende pijpen. Maar ik heb echt geen idee hoe ik het moet combineren. Wie heeft tips?

Adore

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2462 Gepost op: 02 oktober 2017, 18:01:37 »
wat voor kleur?^

Misschien met een basic shirt en een zwart leren jasje?

of een blouseje in deze stijl?

http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0564933001.html

http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0551257002.html

http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0578186001.html

Hij is zwart! Dat tweede blousje lijkt me inderdaad best leuk erbij, ga er eens naar kijken! Dankje :)

Serafijn

• Bekijk profiel
« Reactie #2463 Gepost op: 08 oktober 2017, 01:03:37 »
Dit is niet het perfecte topic hiervoor maar het leek me stom om een nieuw topic aan te maken:

Ik ga binnen een maand alleen reizen met de TGV, zouden jullie een koffertje of een trekrugzak meenemen?

banaboo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2464 Gepost op: 13 december 2017, 00:33:36 »
Deze kerst heb ik twee etentjes bij de ouders van mijn vriend. Nu zijn z'n ouders wat 'netter' dan ik gewend ben (iets hogere klasse zegmaar) , maar ze weten hoe ik ben. Ik loop namelijk altijd gewoon lekker in een jeans met een trui of simpel shirt. Alleen heb ik geen flauw idee hoe dit met kerst wordt. Er komen namelijk best wat mensen en ik wil niet buiten de boot vallen. Ik vroeg al aan m'n vriend hoe net iedereen gekleed gaat (ik ken namelijk ook mensen die zich helemaal optutten voor kerst), maar die zegt dat ik 'als mezelf moet komen'. Lief natuurlijk, maar ik heb dr niets aan haha. Iemand tips? Ik heb namelijk geen idee wat ik aan moet trekken. Ietwat netter, supernetjes of gewoon lekker in een warme trui? :fieuw:

Susanne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2465 Gepost op: 13 december 2017, 07:11:45 »
Mijn schoonouders zijn ook wat ' netter'
Maar mijn schoonmoeder heeft mij apart genomen en vertelde dat ze het zou waarderen als ik in kleding kwam waar ik mij  comfortabel en zelf verzekerd in voel.
 Alles mag maar moest het niet voor hun doen vond ik wel lief

Juno

• Bekijk profiel
« Reactie #2466 Gepost op: 13 december 2017, 10:36:59 »
ff
« Laatst bewerkt op: 19 september 2018, 23:09:45 door Juno »

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2467 Gepost op: 15 december 2017, 15:49:43 »
Een trui fleur je altijd op door daaronder een witte overhemdblouse te dragen. Dus dat je een kraagje hebt. Ik stop vervolgens altijd de trui en broek in een nettere broek. Ik zou dan geen sneakers dragen.

En daaronder zou je bijvoorbeeld zo'n nette broek kunnen trekken van joggingstof. Zo'n pantalon met streepjes bijvoorbeeld of in 1 kleur.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2468 Gepost op: 15 december 2017, 15:50:16 »
Ik heb aankomende zomer een bruiloft. Nu wil ik graag een leuk jurkje aan die blauw is en duurzaam + eerlijk gemaakt maar ik kan echt niks vinden. Iemand een idee?

Donut

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2469 Gepost op: 20 december 2017, 17:12:57 »
@iedereen die zin heeft om te reageren: dat zeilen is met behoorlijk wat mensen die ik nog niet ken, maar die ik waarschijnlijk wel vaker ga zien, en opzich denk ik niet echt dat je een goede indruk achterlaat als ik daar in mijn oversized regenpak aankom... Dus iemand nog tips? :)

@typischetiener: Als je je verjaardag viert? Of gewoon op de dag dat je jarig bent?

@DaisyXx: als ik jou was zou ik gewoon een basic jurkje aandoen. :)

Ik heb ook gezeild en het is idd erg koud op het water. Een strakke spijkerbroek oid lijkt me niet echt fijn zitten, want je wordt sowieso nat. Ik zou gewoon wat lossere, maar warme kleren aandoen. En vergeet je haar niet vast te doen.  :wink2:

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #2470 Gepost op: 16 januari 2018, 19:46:36 »
weg
« Laatst bewerkt op: 17 januari 2018, 16:03:31 door Encore »
''Syncopate my skin to your heart beating.''

MOU

• Bekijk profiel
« Reactie #2471 Gepost op: 01 juni 2018, 16:58:08 »

Ik heb dit jasje samen met deze sjaal (is in het echt rozer), maar ik weet niet zo goed wat ik er bij moet dragen.
« Laatst bewerkt op: 03 juni 2018, 13:32:31 door MOU »

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2472 Gepost op: 16 oktober 2018, 21:22:57 »
Ik vind het heel lastig om mezelf te kleden voor werk. Het is een kantoor dus geen gescheurde broeken, maar wel informeel. Dus spijkerbroeken kan sowieso maar ook wat nettere kleding. Heeft die kleding stijl een bepaalde naam? Want alles wat ik vind op Pinterest etc is net iets té formeel.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Adore

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2473 Gepost op: 17 oktober 2018, 15:58:03 »
^ Ik werk zelf ook in een nette werkomgeving en moet er representatief uit zien. Dus ik draag vaak dan een pantalon of een nette broek en dan zorg ik dat het iets minder formeel is door er bijvoorbeeld een opvallend t-shirtje bij aan te doen. Of ik doe vaak ook een spijkerbroek (zonder gaten) aan met dan een shirtje of blouse met een blazer eroverheen.

Ultraviolet

• Tot hier en niet verder
    • Bekijk profiel
« Reactie #2474 Gepost op: 17 oktober 2018, 17:14:06 »
Ik vind het heel lastig om mezelf te kleden voor werk. Het is een kantoor dus geen gescheurde broeken, maar wel informeel. Dus spijkerbroeken kan sowieso maar ook wat nettere kleding. Heeft die kleding stijl een bepaalde naam? Want alles wat ik vind op Pinterest etc is net iets té formeel.
Het eerste waaraan ik moest denken was casual chique. Misschien staat daar iets tussen?
Op het randje van opgeven en overleven