Auteur Topic: Zouden jullie deze zelfgemaakte sieraden kopen?  (gelezen 11955 keer)

Miss Havermout

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 april 2013, 09:37:47 »
He meiden,

ik ben echt verslaafd aan het maken van sieraden. Het probleem is dat mijn collectie nu wel heeeel groot wordt en ik ze toch niet allemaal kan dragen. Daarom bedacht ik dat ik ze ook kan gaan verkopen. Dan kan ik sieraden maken en met de opbrengst kan ik weer nieuwe materialen kopen. Hier zijn een aantal foto's van wat zelfgemaakte sieraden. Mijn vraag is: zouden jullie deze kopen en hoeveel zouden jullie ervoor willen betalen?

(Sorry voor de grote foto's, ik snap niet hoe dat komt, ik heb ze gewoon via tinypic verkleind.)

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

xx

EDIT:

He dames!! ik ben weer lekker aan de slag gegaan en ik ben van plan om met koningsdag wat te gaan verkopen. Ik weet alleen echt niet hoeveel ik er voor moet vragen. Ik denk eraan kettingen en armbandjes te gaan verkopen. Hier wat foto's:

Dus, mijn vraag aan jullie, zouden jullie deze sieraden kopen en wat zouden jullie ervoor willen betalen. Ik zit nu te denken aan 2 euro per armbandje of 5 euro voor drie. Wat vinden jullie daarvan? De kettingen en de oorbellen weet ik echt niet... HELP?

Bedankt voor de hulp ;)
« Laatst bewerkt op: 12 april 2014, 08:36:24 door Rabbitje »

itswaypastmybedtime

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2013, 10:10:55 »
Wauw, ik vind ze echt super leuk! Ik zou ze zeker kopen denk ik. Een meisje die bij mij op school zat maakte ook zelf sieraden en verkocht ze, maar deze zijn echt 1000 keer mooier!

Watermelon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 april 2013, 10:22:45 »
Wauw heel mooi. Ik ben hellaas blut, maar ik zou ze anders zeker kopen!
Me, myself & i

Flux

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 april 2013, 10:24:54 »
Mooi zeg! :)
Lessons on lessons on lessons ~

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 april 2013, 10:30:03 »
Ik vind ze heel erg leuk meid, maar ik maak zelf ook sieraden en ben ook redeljk verslaafd dus heb zelf al een enorme collectie haha! Maar je spulletjes zijn erg mooi en vooral keurig afgewerkt. Denk dat dit ook wel een brede doelgroep aanspreekt :)

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #5 Gepost op: 28 april 2013, 11:01:26 »
Dit is echt heel erg mooi. Ik zou er zeker voor betalen. Veel meiden hebben een zwak voor sieraden en al helemaal voor zulke mooie vintage. Ik ben echt heel erg onder de indruk want je hebt ze allemaal ook keurig afgewerkt. De samenstelling van kleuren en figuren is ook erg mooi. Als je ze gaat verkopen en je wilt meer publiciteit, dan kan je mij mailen: mijnblogsnoepie@gmail.com

I♥summer

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 28 april 2013, 12:16:28 »
Ik vind ze echt mooi. En zou ze zeker kopen!

Niicole

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 28 april 2013, 12:23:05 »
Ik vind ze echt heel leuk! ;)

mmarijke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 28 april 2013, 12:51:51 »
Ik vind ze echt heel mooi!

SHAKExITxUP

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 28 april 2013, 12:56:41 »
Oh ik vind ze echt heel erg leuk! Hoeveel vraag je voor die oorbellen? Die vind ik echt super. Oh wacht, je vroeg hoeveel we zouden geven. Hmm, voor die oorbellen misschien 8 tot 12 euro, zoiets?

Zou je toevallig willen zeggen waar je je materiaal haalt? Mijn moeder wil ook juwelen gaan maken haha. Ik wil trouwens zeker geen concurrentie zijn, het is niet voor verkoop bedoeld bij mijn moeder (:

be_youtiful.

• Live the life you love.
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 28 april 2013, 13:10:46 »
waw, ze zijn super mooi !! ik maak soms ook oorbellen maar van jou zijn ze 1000 keer mooier!!

Miss Havermout

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 29 april 2013, 09:34:09 »
Wow bedankt voor alle lieve reacties. Ik denk dat ik het gewoon ga doen. In de zomervakantie ga ik denk ik beginnen.
Voor degenen die het wilde weten. Ik haal mijn materiaal overal en nergens vandaan. De bloemetje komen allemaal van sillis.nl.

Bronserose

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 29 april 2013, 11:48:24 »
Ja, ik zou ze zeker kopen. Ze zijn heel mooi en schattig

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #13 Gepost op: 29 april 2013, 12:46:44 »
Ik vind ze er erg professioneel uitzien!
Ik weet niet hoe veel je per sieraad aan materiaal kwijt bent, maar daar zou ik dan zeker 25% bovenop doen voor de verkoopprijs om winst te maken.
Het is dat ik zelf niet zo van het sieraden dragen ben, dus ik weet niet hoeveel ik er voor zou betalen.

DUBBELONBEKEND

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 29 april 2013, 12:48:47 »
Om heel eerlijk te zijn zou ik alleen de laatste hebben gekocht als ik geld teveel zou hebben. Vind het niet echt geweldig, maar smaken verschillen natuurlijk :) . Succes!
Nee, ik ben niet nieuw. Dat je het even weet.

CaptainObvious_

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 29 april 2013, 13:01:28 »
ik zou ze ook kopen, vind ze hartstikke leuk gemaakt :)
The sun disappears only to reappear ~
You can only be young  once, but you can always be immature ~

OPERA

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 29 april 2013, 15:54:15 »
Ik vind de laatste twee een beetje apart om eerlijk te zijn. Met die kraaltjes aan maar een kant en een random roosje en diamantje aan de ketting. De oorbellen zijn wel erg leuk :)
Dear you, please smile again.

CatEyes

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 29 april 2013, 15:55:26 »
Ja als het minder dan 1 euro is.
I am fluent in three languages..English,sarcasm and profanity :)

Levita

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 30 april 2013, 10:20:31 »
Ja. Hee leuk gemaakt! Ik vind vooral de oorbellen heel erg leuk.
⋘                                                                                                                                                                                                                                          ⋙

Shyious

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 30 april 2013, 17:51:11 »
Zeker, super mooi! Mag ik vragen of je de onderdelen zegmaar ook zelf maakt of los koopt?

Secretum

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 30 april 2013, 17:56:08 »
Ik zal ze wel verkopen, maar niet duurder dan 10 euro. Meeste mensen kappen dan af, aangezien het zelfgemaakt is.

Succes :)
Daydreams were dangerous, because they made her wish for things she could never have.

« Reactie #21 Gepost op: 30 april 2013, 18:32:18 »
Jaaa via marktplaatsals je geen eigenweb winkel wil maken

Malou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 30 april 2013, 18:32:59 »
Ik vind ze echt heel leuk!

danielle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 30 april 2013, 19:47:21 »
leuk :) ik zou zeker wat kopen, vooral die oorbellen!

Naompjuh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 30 april 2013, 23:44:31 »
Die zijn echt leuk!! Zeker die ketting met die haas :O Die kan je wel verkopen hoor! niet te lage prijs doen en niet te hoog! die sieraden zijn snel verkocht denk ik !