Auteur Topic: Zelf verzorgingsproducten maken  (gelezen 649 keer)

xLolalunaa

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 augustus 2018, 20:02:39 »
Ik wil zelf verzorgingsproducten maken ik kan wat recepten vinden maar zijn er meer meiden die dit doen?
wist niet in welke topic dus als het verkeert is sorry

Maus

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2018, 18:54:04 »
Ik heb wel een keer een bubble bar (?) gemaakt en nog iets anders gemaakt.
Dat zijn namelijk producten die ik normaal niet echt kan gebruiken, gezien zo’n beetje alles wat ik gebruik hypoallergeen is.
Die bubble bar was gewoon een shower gel mengen met maizena vgm. Het schuimde alleen niet echt, maar dat zal wel aan de hypoallergene zeep liggen denk ik.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 september 2018, 10:07:27 »
Heb ooit eens zelf deo gemaakt met kokosolie en nog wat spul maar vond het toch te vet onder mn oksel.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 21 september 2018, 17:43:41 »
Ik heb hier ook een poos interesse in gehad, maar ik vond het te duur. (Ik gebruikte dan wel grondstoffen van goede kwaliteit en biologische oorsprong)

Mele

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 23 september 2018, 22:06:56 »
Ik had een paar simepele dingetjes die ik maakte en wel fijn vond. Ik vond het uiteindelijk ook te duur, ik kocht alle ingredienten bij de tuinen. Maar als je het niet per se biologisch wilt dan is dat goed te doen denk ik.

1 simpel receptje dat ik nog wel eens gebruik is dat voor een huid tonic: appelcider verdunnen met water. Doet echt wonderen, ik zal thuis nog wat andere dingetjes voor je opzoeken :). Ik wil volgend jaar de cursus Kruidenkunde van Wortel en Cruydt doen en daar hebben ze ook veel receptjes die ze behandelen :)