Auteur Topic: te krappe rok aanpassen  (gelezen 356 keer)

banaboo

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 maart 2018, 00:12:27 »
Ik heb een superleuk rokje gekocht, alleen heb ik één probleem: ik krijg het niet over mijn heupen heen. mijn heupen zijn veel breder dan mijn middel is. helaas is het een rok met een rits, dus niet erg stretchy. zou het helpen als ik de rits eruit haal en een rits tot aan onderaan de rok maak, zodat deze wel gewoon past? Zo ja, hoe kan ik dit het beste doen? (ik heb geen naaimachine) en zo nee, hoe kan ik dit beter oplossen?

YvetteKnowsBest

• **
  • 불타오르네
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 maart 2018, 11:57:51 »
Ik ben bang dat als je er een rits tot aan de onderkant er in zet, de rok dan niet dicht wil. Hij gaat in eerste instantie al niet over je heupen heen, dus dan gaat hij ook niet dicht en ALS hij wel dicht gaat, gaat de stof strak staan waardoor je eigenlijk laat zien dat de rok dus niet past.
Geloof me, been there, done that. Waarom heb je geen maat groter gekocht? Als je hem online besteld hebt is het gewoon een kwestie van details lezen en je heupomtrek opmeten.
"Fool me once? Shame on you. Fool my best friend? You're dead meat." - Hanna Marin

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 maart 2018, 12:03:09 »
Gewoon terugbrengen of doorverkopen.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Taco

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 maart 2018, 12:06:53 »
Gewoon terugbrengen of doorverkopen.

Ik herken het ook, heb ook brede heupen, maar een slank middel
There's only three men I'mma serve my whole life: it's my daddy, California and Jesus Christ; -Lady Gaga-You and I

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 maart 2018, 23:31:16 »
Ik denk niet dat je dat gaat kunnen oplossen. Ik heb inderdaad ook ronde heupen en een smallere middel en bepaalde kleding past gewoon helaas niet bij mijn figuur.

banaboo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 maart 2018, 02:19:52 »
hmm... jammer! Dan geef ik 'em maar cadeau. had het rokje op de markt gekocht en er was helaas geen grotere maat. ach... dan is iemand anders er weer blij mee  :fieuw: