Auteur Topic: Sieraden onderdelen  (gelezen 1987 keer)

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 april 2019, 13:50:21 »
Hoi,
Ik wil graag nieuwe sieraden maken, maar ken niet zo veel winkels waar je zilveren onderdelen kan kopen. Wanneer je online zoekt, krijg je al gauw van die ouderwetse bedeltjes enzo. Weet iemand een winkel in de buurt van Rotterdam of Den Haag of een online winkel? Ik hoor het graag!
Alvast bedankt!
X

4968

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 april 2019, 16:48:36 »
Pipoos?
“Not everyone gets a true ending. There are two types of endings because most people give up at the part of the story where things are the worst, where the situation feels hopeless. But that's when hope is needed most. Only those who persevere can find their true ending.” ― Stephanie Garber

Rrrr-Meeuwtje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 april 2019, 20:10:16 »
Pipoos inderdaad! Daar heb ik altijd succes gehad. :) En Etsy, al is het wel heel veel zoekwerk. Niet alleen het zoeken naar de onderdelen die je wilt, maar ook naar welke verkopers géén $20 vragen voor het verzenden van een paar ringetjes (die maar iets van $0,30 per stuk kosten, lol), en naar welke verkopers überhaupt naar Nederland verzenden.
"In overgave vind ik vrede en ongewapend ga ik de weg. Vrede wens ik vriend en vijand."

nicole

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 augustus 2019, 13:31:31 »
Edit mod: geen reclame maken, dank u.
« Laatst bewerkt op: 05 augustus 2019, 22:14:20 door Estranged »