Auteur Topic: Naam voor grafische ontwerpstudio!  (gelezen 97 keer)

anonymous

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 juni 2021, 12:45:08 »
Help!

Ik ben al zo ontzettend lang aan het nadenken over een naam voor mijn ontwerpstudio, maar ik kom er maar niet uit.. Ik combineer grafisch vormgeven samen met fotografie. Ik wil dus diensten aanbieden omtrent deze twee categorie├źn (branding, logo-ontwerp, fotostyling, portretfotografie etc.) Ik wil met name vrouwelijke klanten/bedrijven aantrekken, maar sta er ook voor open om mannelijke klanten op weg te helpen. Ik heb zelf geen bijnaam of tweede naam die ik kan gebruiken helaas. Ik heb al geprobeerd om woorden te combineren of bijvoorbeeld afkortingen te maken (Studio POP: Purposeful Unique Projects, PUC: Passionate Unique Creator). Iemand die creatief is en mij kan helpen? Bedankt alvast!

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 juni 2021, 19:30:15 »
Het is misschien een saai voorstel, maar meestal werkt je eigen naam het beste. Stel iemand wilt jou voorstellen aan iemand anders maar ze moeten een of andere hippe naam doorgeven, dan moeten ze straks helemaal nadenken wat dat ook alweer was, terwijl een gewone naam meestal beter door te geven is en te snappen is. En meestal is die naam ook zo uniek als kan zijn!
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"