Auteur Topic: Leuke gratis creatieve websites/youtube kanalen/enz.  (gelezen 412 keer)

Marie-margherita

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 maart 2018, 19:09:46 »
Hallo Crea Bea's,

Graag zou ik wat meer kennis op willen doen met de creatieve programma's als Photoshop, Illustrator en Indesign en in het algemeen wat meer leren op het creatief en artistiek gebied. Kennen jullie leuke creatieve websites/youtube kanalen enz? Ik dacht aan iets wat beetje vergelijkbaar is met Skillshare. (het liefst Nederlands, want het is toch iets makkelijker voor mij maar hoeft niet perse). Ik hoor het graag en alvast bedankt!:)

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 maart 2018, 07:13:10 »
Youtube bulkt van de tutorials met adobe programma's, daar hoef je alleen de zoekfunctie voor te gebruiken  :fieuw:

Marie-margherita

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 maart 2018, 19:52:23 »
De doel van mijn vraag hier was inspiratie opdoen en idee├źn verzamelen. Dat er veel tutorials op youtube zijn weet ik ook wel, maar niet alle tutorials op youtube zijn even handig en makkelijk om na te doen.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 maart 2018, 20:57:46 »
Je kunt toch ook gewoon zelf kijken of een tutorial goed te doen is? Ik bedoel wij kunnen hier ook niet weten naar wat voor soort skills je opzoek bent en op wat voor moeilijkheidsgraad.. dus dan kunnen we hier wel dingen met je delen maar dat is dan net zo goed hit or miss als wanneer je zelf de zoekfunctie gebruikt.

Niet lullig bedoeld hoor, ik denk gewoon dat zelf zoeken veel effici├źnter is.