Auteur Topic: Hoe te starten met snailmails/kertkaarten  (gelezen 1234 keer)

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 november 2019, 19:10:08 »
Hoi,

Ik wil weer wat doen met mijn creatieve kant en ik zie de laatste tijd zo veel leuke snailmails en kerstspulletjes dat ik graag mensen blij wil maken met kerstkaarten. Ik vraag mij alleen af wat je er allemaal voor nodig hebt. Vaak maak ik iets en vind ik het toch wel kaal, omdat ik niet genoeg crea spulletjes heb van hetzelfde thema. Ik zou het liefst bij Aliexpress inkopen dus als je leuke linkjes hebt, laat het mij alstjeblieft weten!

x

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 november 2019, 14:07:45 »
up

Anne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 mei 2020, 11:24:23 »
Ik heb laatst een diamond painting gemaakt, had het besteld online. Bij www.hobbypainter.nl echt mooi. Je kreeg er zelfs allemaal handige spulletjes bij en het wat super mooi verpakt!! Ben er nu lekker mee bezig, je mag toch eigenlijk nergens heen nu.

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 mei 2020, 14:51:28 »
Ik heb laatst een diamond painting gemaakt, had het besteld online. Bij www.hobbypainter.nl echt mooi. Je kreeg er zelfs allemaal handige spulletjes bij en het wat super mooi verpakt!! Ben er nu lekker mee bezig, je mag toch eigenlijk nergens heen nu.

Ah bedankt! Wat leuk. Ik zal eens een kijkje nemen.

Estherrr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 juni 2020, 11:19:02 »
Diamond Painting is leuk he!
Omdat je specifiek vroeg om kaarten: ik zag laatst ook allemaal leuke diamond painting kaarten. Dan kan je én diamond painten én ook kaartjes sturen!

Sonjavenema

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 augustus 2020, 11:52:41 »
Zomerspeelgoed is trouwens ook een leuke site voor painting alleen nog veel duurder en duurt ook lang met leveringen
« Laatst bewerkt op: 03 augustus 2020, 12:51:45 door Sonjavenema »

Sonjavenema

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 augustus 2020, 11:53:12 »
 Ik probeer dit bericht te verwijderen( dubbel )
« Laatst bewerkt op: 03 augustus 2020, 12:52:42 door Sonjavenema »

Sonjavenema

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 03 augustus 2020, 11:54:21 »
Hobby painter is wel een mooie website om te zien trouwens
« Laatst bewerkt op: 03 augustus 2020, 12:50:19 door Sonjavenema »

Sonjavenema

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 03 augustus 2020, 11:55:26 »
Ik heb laatst een diamond painting gemaakt, had het besteld online. Bij hobbypainter echt mooi. Je kreeg er zelfs allemaal handige spulletjes bij en het wat super mooi verpakt!! Ben er nu lekker mee bezig, je mag toch eigenlijk nergens heen nu.

Ik heb ook een keer bij hobbypainter en bij diamondpaintingkits besteld, beide duurde gigantisch, lang net alsof het via aliexpress kwam ofzo. Nu bestel ik altijd mijn diamond painting setjes bij www.diamondpaintingart.nl ietsjes duurder maar als je de kwaliteit, levertijd en de klantenservice vergelijkt betaal ik liever iets meer!

Ik heb er ook wel een voorbeeld van trouwens.
https://i.imgur.com/NlC4eIK.jpg