Auteur Topic: Het algemene 'DIY ideetjes' topic  (gelezen 1439613 keer)

AlyssaVellinga

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4925 Gepost op: 01 mei 2016, 14:24:01 »
hi! ik ben net een YouTube kanaal gestart met leuke diy's (komen natuurlijk meer filmpjes van betere kwaliteit :D)

https://www.youtube.com/watch?v=xevHOqqiwBk

Lauraahierr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4926 Gepost op: 22 mei 2016, 16:01:48 »
halloo!
Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen.
Mijn vrienden en ik hebben over een paar dagen 7 maanden en dan ben ik klaar met mijn examens. en dan heb ik weer veel tijd, daarom zou ik graag een cadeautje willen maken voor hem.. DIY, want hij vindt dat lief..
Alleen ik heb geen idee wat voor iets.. ik heb al envelopen gemaakt en een boekje met love quotes.. maar ik weet nu niet iets meer...

iemand ideeën? Laat maar weten! :)

Peplum

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4927 Gepost op: 25 mei 2016, 16:51:32 »
Ik ben op zoek naar een creatief idee! ...
om in plaats van een knoop in een uitgaanstasje, het koord van het tasje op een mooiere manier in te korten.

Iemand ideeën, tips?
Het tasje heeft dus geen verstelbare koord/schouderriem en is te lang. Hieronder het tasje.

''Today is what matters."

Loeske

• Bekijk profiel
« Reactie #4928 Gepost op: 27 mei 2016, 14:00:49 »

2e baby-mobile gemaakt afgelopen maanden :) Vorige felle kleurtjes, deze in pastel groen/grijs :)

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #4929 Gepost op: 29 mei 2016, 13:40:47 »

Ik ben op zoek naar zo'n ding, met een glazen bol en een houten voet. Iemand enig idee waar ik dit in Nederland zou kunnen vinden? :)

sillyy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4930 Gepost op: 05 juni 2016, 10:29:00 »
Heyhey

Ik hou ook heel erg van DIY en daarom ben ik zelf een blog begonnen met superleuke DIY's dus als je het leuk vind kun je een kijkje nemen op mijn blog
silzdiary.weebly.com

Lisette

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4931 Gepost op: 06 juni 2016, 23:51:23 »
Kwam deze leuke DIY tegen op Pinterest. Helemaal gemaakt van ijsstokjes. Heb je meteen weer een excuus om veel ijs te eten.  8)

Add some mid-century charm to your gallery wall with this DIY wall art idea. All you need is popsicle sticks, glue and some stain to make this inexpensive home decor knockout. Click to see the full tutorial and download the hexagon template. | MakeAndDoCrew.com:

Lisette

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4932 Gepost op: 06 juni 2016, 23:58:05 »
Ik ben trouwens ook helemaal obsessed met deze meermin staart deken. Zoiets kun je zelf haken of breien. Alleen dat moet ik nog leren, dus het duurt vast nog wel even voordat ik zoiets af heb, haha. Maar voor de meiden die goed overweg kunnen met haaknaalden is dit echt heel gaaf om te maken!  :bounce:
// Mermaid Blanket:

theworldismine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4933 Gepost op: 07 juni 2016, 11:05:16 »
Ik maakte deze leuke mini terrariums van glazen kerstballen

Ohhh wat leuk dit!!
www.ROOM21.nl Unieke en handgemaakte woonaccessoires
Volg ons ook op facebook! www.facebook.nl/room21nl

Lisette

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4934 Gepost op: 16 juni 2016, 23:48:02 »
Ik ga deIk ga deze morgen maken, ik kom echt boekenleggers te kort...  :fieuw: Rock Paper Feather: Quick Craft: Popsicle Stick Bookmarks:

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #4935 Gepost op: 17 juni 2016, 09:28:52 »
Ik ben trouwens ook helemaal obsessed met deze meermin staart deken. Zoiets kun je zelf haken of breien. Alleen dat moet ik nog leren, dus het duurt vast nog wel even voordat ik zoiets af heb, haha. Maar voor de meiden die goed overweg kunnen met haaknaalden is dit echt heel gaaf om te maken!  :bounce:
// Mermaid Blanket:

Ik wil dit!! Ik kan dit alleen zelf écht niet en helaas ken ik niemand die dit voor mij zou willen doen (tegen vergoeding uiteraard).

Lisette

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4936 Gepost op: 21 juni 2016, 17:32:51 »
Ik wil dit!! Ik kan dit alleen zelf écht niet en helaas ken ik niemand die dit voor mij zou willen doen (tegen vergoeding uiteraard).

Ik zit met hetzelfde probleem, haha. Ik heb zulke dekens wel in een webshop gezien, maar die kosten daar over de honderd dollar, dus ik vrees dat ik echt iemand moet gaan vinden om die deken voor mij te maken...  :fieuw:

lolaa

• **
  • Fear is an illusion you have to understand
    • Bekijk profiel
« Reactie #4937 Gepost op: 21 juni 2016, 18:56:00 »
^dat is ook echt meeeega veel werk! In een gewonde deken zit al gauw 50 uur werk en ik denk dat zo'n zeemeermin deken dat ook heeft. Handwerk is helaas heel duur ;p Op die foto is hij gebreid, dus misschien toch een oma oid heel lief aankijken.
Anders zou er misschien wel 1 kunnen naaien van een fleecekleed? Dat lijkt mij al wat simpeler dan meteen te leren haken/breien. ;)
It's not about how you look, it's about how you see! // geen tijd om te haasten!

theworldismine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4938 Gepost op: 25 juni 2016, 10:11:52 »
Leuk! ik heb m zelf net ook gemaakt!

Heel leuk dit!!
www.ROOM21.nl Unieke en handgemaakte woonaccessoires
Volg ons ook op facebook! www.facebook.nl/room21nl

BabyImWorthIt △

• "And he has the cutest smile" ♥
    • Bekijk profiel
« Reactie #4939 Gepost op: 28 juni 2016, 23:20:26 »
// Mermaid Blanket:
Super leuk dit! Wil het ook hebben :p.
- No expectations, no dissapointments △
- Sometimes you gotta burn some bridges to create some distance ☯

laberje92

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4940 Gepost op: 07 juli 2016, 18:10:38 »
Iemand een leuk idee met glazen groentepotjes? 😊

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #4941 Gepost op: 08 juli 2016, 07:58:08 »
Ik zie dat die mermaid tales op AliExpress staan voor niet eens zo heel veel geld haha.

Cottoncandy

• Bekijk profiel
« Reactie #4942 Gepost op: 08 juli 2016, 11:22:17 »
Ik zie dat die mermaid tales op AliExpress staan voor niet eens zo heel veel geld haha.
Heb je een linkje? :)

Edit: al gevonden
  Google  Enige reden dat ik die link hier heb staan is zodat ik niet vergeet hoe ik een link hier neer moet zetten voor als ik weer een link wil plaatsen.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #4943 Gepost op: 09 juli 2016, 12:39:02 »

Lisette

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4944 Gepost op: 26 juli 2016, 21:33:53 »
Iemand een leuk idee met glazen groentepotjes? 😊

Misschien zoiets? Plastic diertjes op de deksel van de pot lijmen en in een leuk kleurtje spuiten? Al kan dit alleen als je de deksel nog hebt.  :wink2:
Oh ik zie dat ik de afbeelding niet in het bericht kan plakken... Hier is de link: https://leblogdecrouchette.wordpress.com/2012/06/10/2004/

Liza

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4945 Gepost op: 28 juli 2016, 13:06:53 »
Iemand nog leuke DIY voor handig opbergen?

Dus in je keukenkastjes tegen de binnenkant, cheap iets maken om nog kleine prut op te bergen, of grote manden praktischer inrichten met leuke ideeën/potten dingen..

Eh sieraden opbergen; die blijft altijd. En dan niet enkel doosjes. Ik moet heel veel aan de muur gaan werken, hoogte in, ophangen etc.
Want lever 3/4 woonriumte in :')
En uitdaging: stomamateriaal sexy opbergen? :P

Oftewel, creatievelingen gezocht die echt heel erg van het opbergen zijn.
Stijl is wit lichtroze vrouwelijk met roosjes enzo; maar wel stoer dus geen metalen prullaria (oogt zo druk en rommelig), eerder stoer hout overal etc.

Lisette

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4946 Gepost op: 29 juli 2016, 20:37:39 »
Dit gaat een opbergprobleem voor mij oplossen, haha.

Cardboard Tubes:

Violet_124

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4947 Gepost op: 13 augustus 2016, 12:15:46 »
weet iemand toevallig hoe je een rokje maakt? of een site daarvoor.

Deze heb ik al een paar keer gemaakt, het is behoorlijk makkenlijk! ;)
https://www.youtube.com/watch?v=4ZpFlgD29nI
-xx- Violet

Missy W

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4948 Gepost op: 30 september 2016, 10:05:17 »
Het is misschien al eens voorbij gekomen (heb nog niet alle 200 pagina´s bekeken :wink2:), maar zelf ben ik gek op van die pallet meubels. Dus ik heb laatst (met een beetje hulp van mijn vader, dat wel) zelf zo´n pallet bankje gemaakt. We hebben het wel vrij simpel gehouden, hij lijkt een beetje op deze:

Dit is wel een leuke tutorial die je als basis kunt gebruiken (wij hebben er zelf geen wieltjes onder gedaan): http://en.dawanda.com/diy-tutorials/home-improvements/make-pallet-sofa
En ik weet niet of het uitmaakt welke pallets je gebruikt maar wij hadden deze:
http://www.profishop.nl/Europaletten-EUR-EUR-2-32178-151191/
(kon mijn vader gratis krijgen van zijn werk, dus mooie budget oplossing B) )

Na het bouwen opfleuren met wat grote kussens en je hebt echt een leuk meubelstuk!

lieveheersbeestje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4949 Gepost op: 14 oktober 2016, 16:53:53 »
^ leuk, ik maak momenteel een pallet bed!

Weet iemand wat de afmetingen zijn van de lijmpatronen van de action? En of die lijmpatronen in het lijmpistool van de Xenos kunnen (bison)? Ik wil namelijk wèl goedkope lijmpatronen, maar niet het lijmpistool v/d action, die vind ik niet prettig. Of weet er iemand nog een lijmpistool van ongeveer tien euro?