Auteur Topic: Help! Hoe maak je van een bestand een gif?  (gelezen 1036 keer)

xPinkGossip

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 31 december 2008, 23:08:12 »
Hallo!
Ik wil een plaatje uploaden maar het blijkt geen gif, jpg,png, het is bij www.punt.nl bij m'n blog voor m'n kop, hoe kan ik ervoor zorgen dat het wel zo'n bestand word?!! Ik heb het gemaakt met Photofiltre
x!
Liefs, Martine.         Kijk eens op www.unemademoiselle.punt.nl en laat een reactie achter!

huh1363

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 januari 2009, 00:21:08 »
Foto ' opslaan als..'  en dan kun je er onder de bestands dinges veranderen. Onder de balk waar je meestal de naam kunt wijzigen.

DeRozeAnus

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 01 januari 2009, 00:59:54 »
Volgens mij werkt dit ook ; Je plaatje oploaden bij imageshack en dan zie je je plaatje weer in het klein en daar moet je dan op klikken en dan opnieuw opslaan

xPinkGossip

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 januari 2009, 11:20:13 »

Foto ' opslaan als..'  en dan kun je er onder de bestands dinges veranderen. Onder de balk waar je meestal de naam kunt wijzigen.

Dankje! Ik had dit probleem al heel lang maar nu werkt ie! Thanx! Kijk es op m'n site: www.unemademoiselle.punt.nl
Ik weet niet of ik dit hier neer mag zetten of niet anders moet iemand het maar verwijderen! xx
Liefs, Martine.         Kijk eens op www.unemademoiselle.punt.nl en laat een reactie achter!

Anonymous

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 02 januari 2009, 15:28:31 »
whahaha ik begreep je titel verxd !xdxd

xPinkGossip

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 02 januari 2009, 15:50:23 »

whahaha ik begreep je titel verxd !xdxd

Ja nu ik het nalees staat het er een beetje raar xD
x