Auteur Topic: geld verdiennen met een hobby  (gelezen 4415 keer)

eeline

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 februari 2013, 10:27:34 »
hey, ik ben sinds een poosje alweer opzoek naar een hobby!
en het liefst iets wat ik soms kan verkopen, of op bestelling maak!(soort eigen webwinkel)
ik heb dit eerder gehad, en vond dat erg leuk om te doen!
echter is dat nu wat te kinderachtig voor mij(halsters, dekens, etc voor modelpaarden maken)...

en ik heb soms gewoon geld nodig,(krijg geen zakgeld of iets...) dus zoek ik iets waar ik soms na schooltijd of in het weekend 1 uurtje mee bezig kan zijn, zonder dat ik weer helemaal naar de winkel moet om nieuwe spullen te halen!

in het begin mag het best wel geld kosten, als ik er maar gewoon leuk mee aan de slag kan en er misschien ook(op den duur) nog wat van verdien!

Mvg Eline

Annnieannie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 februari 2013, 10:32:02 »
Mijn hobby is websites maken, ik maak een website over afvallen omdat ik zelf heel veel ben afgevallen en ik een aantal diëtisten ken.
Als mensen op de advertenties klikken krijg je geld (hint :blush: )
Hoe meer bezoekers je trekt, hoe groter de kans dat er veel mensen op de advertenties klikken. Mijn website is http://www.echt-afvallen.nl/

Het is superleuk omdat het over alles kan gaan wat je wil, en je er altijd wel wat geld aan verdiend. Verder is het echt een kunst om hoog in google te komen, je kan er zoveel mee bezig zijn als je wil, hoe vaker hoe meer geld natuurlijk.

Neem maar een kijkje op mijn website. Als je nog tips hebt voor het design en/of de layout hoor ik het graag. Ik zou het zeker proberen, voor hulp kan je me altijd pmen.

Supercalifragilistic

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2013, 21:32:05 »
@hierboven. Zo ja... Wij hadden als schoolopdracht om in de top 10 terrecht te komen... Maar dan moet je allemaal dingen zoals adwords kopen :/ Uiteindelijk was het niemand gelukt :') Gelukkig was het alleen voor een extra punt.

OT: Als je dingen doet zoals sieraden maken kan je dat door verkopen. Of schoenen verven en door verkopen. Kleding opnieuw stijlen doorverkopen. Allemaal van dat soort dingetjes.
Supercalifragilisticexpialidocious~!
People build up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down.

Meisje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2013, 22:16:05 »
Hier ben ik dus ook op zoek naar. Mijn zusje is ooit zo iets *zo n beetje* begonnen: gooische sieraden :p

ook een idee misschien?
xxsucces

BadIntentions

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 februari 2013, 22:58:38 »
Ik verdiende toen ik 13 was geld met youtube filmpjes maken haha.
Maar toen was ik gestopt want ik schaamde me  :hamer:

Annnieannie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 februari 2013, 15:58:56 »
Zo moeilijk is het niet om in de top tien te komen, als je in google "gevaarlijke tussendoortjes" intypt kom ik bijvoorbeeld bovenaan met mijn website
Mijn website is http://www.echt-afvallen.nl/
Valt best mee dus. Maar het is waar dat je redelijk wat bezoekers moet hebben.

@eeline, het kan dus ook echt wat voor jou zijn, ik wil je hier best bij helpen. Zeker het plaatsen van advertenties en zo kan moeilijk zijn. Ik vind het vooral leuk om te doen, ik heb nu twee vrienden van al geleerd hoe je een website kan maken :bounce:

xxmel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 13 februari 2013, 16:13:12 »
@annieannie, haha wie googlet nou op gevaarlijke tussendoortjes... maar wel leuk dat je hoog staat hoor. Maar weet jij echt iets van afvallen dan? Die artikelen zien er wel goed uit namelijk, of heb je ze door iemand anders laten schrijven>

xxmel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 februari 2013, 16:17:44 »
@annieannie, trouwens hoeveel krijg je als iemand op je advertentie heeft geklikt? ik dacht ik doe aardig, dus ik heb erop geklikt ;)

Annnieannie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 13 februari 2013, 16:21:03 »
@annieannie, trouwens hoeveel krijg je als iemand op je advertentie heeft geklikt? ik dacht ik doe aardig, dus ik heb erop geklikt ;)

wauw superbedankt, het   verschilt heel erg hoeveel je krijgt, meestal duurt het even voordat je ziet hoeveel het was, maar meestal is het tussen de 25 en 35 cent. Redelijk wat dus. echt heel aardig, dankjewel :goodman:

xxmel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 13 februari 2013, 17:53:13 »

Geen dank :huglove:

xxmel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 14 februari 2013, 09:30:14 »

Jules x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 14 februari 2013, 09:37:36 »
Je kan juwelen beginnen maken.. Ik doe dit ook en inmiddels is de verkoop zo goed dat ik nu een echt ondernemingsnummer heb moeten aanvragen. (wat moet vanaf je begint winst te maken..) Er zijn hier echter wel heel wat kosten aan verbonden, want je mag niet zomaar handel drijven

xxmel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 14 februari 2013, 13:05:39 »
Verkoop je die juwelen via internet? Hoe vinden klanten jou dan? Of verkoop je nu nog vooral aan bekenden?

Jules x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 14 februari 2013, 15:36:32 »
Ja via facebook :)
'k heb al veel likes dus heb altijd wel bestellingen.
Ik ben begonnen met verkopen aan vrienden via mijn eigen facebook, zo had ik al veel kosten teruggewonnen. Toen heb ik besloten om ermee door te doen en een fanpagina op te starten. Wanneer ik zag dat dit succes had heb ik dan ook een ondernemingsnummer aangevraagd om in orde te zijn.

Kvind facebook nog altijd het effectiefst omdat mensen zo in hun dagelijkse leven je producten tegenkomen.
Veel effectiever dan wanneer ze naar je webshop moeten surfen ofzo

Jules x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 14 februari 2013, 15:40:29 »
Ooh wat ik ook leuk vind als hobby (maar zou het zelf niet kunnen) is dat amigurumi

Zo poppetjes haken, vooral die disney popjes zijn leuk:

Roos

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 14 februari 2013, 16:01:04 »
dit is een leuk topic! Ik vind het heel leuk dat mensen vertellen over wat zij doen!:)

@Julesx, wat is je facebookpagina dan?
The longest journey begins with a single step

eeline

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 14 februari 2013, 16:49:21 »
ik ben inmiddels aan fimoklei begonnen en vind het echt leuk... ik ga ook proberen er een webshopje via facebook enzo te maken :D

ik heb ook een blog aangemaakt, en wil ook een youtube kanaal, en online webshop...

bedankt voor alle tips! en jullie houden het topic nog wel even gaande denk ik hé? ;)

xxmel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 14 februari 2013, 18:20:28 »
wauw julesx wat mooi! ik wou dat ik dat kon :blush:

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 14 februari 2013, 18:27:51 »
ik heb op dit moment een schoenenverfbedrijfje (omdat mijn inkomsten nogal wisselen heb ik nog geen ondernemersshizzle aangevraagd) ook via facebook. ik verdien er niet heel veel aan maar geeft me toch een gevoel van zelfstandigheid ;) en ik vind het leuk om te doen

hoi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 14 februari 2013, 19:58:23 »
Ik verdien redelijk wat met filmpjes op youtube, nail art filmpjes maak ik. Dus daar kan je ook aan verdienen (:

danielle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 16 februari 2013, 13:48:25 »
als je van bakken houd kan je ook cupcakes verkopen enzo?

truuuuuuus

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 16 februari 2013, 15:16:50 »
Hoe kun je met youtube precies geld verdienen?
Ik heb nl ook een account met behoorlijk wat vieuws..

Nirvana

• Have a happy period, always.
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 16 februari 2013, 15:38:03 »
Ik wil heel graag cupcakes, muffins, sieraden verkopen en deze... Maar hoe doe ik dat? Ik weet niet hoe het werkt via het internet... Dus hoe verkoop ik ze deur aan deur? Ik woon niet in een dorpje...
Because, believe it or not, each and everyone of us in this room is one day going to stop breathing, turn cold, and die. - R.W. || ENQUÊTE

I♥summer

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 20 februari 2013, 17:02:32 »
Ja via facebook :)
'k heb al veel likes dus heb altijd wel bestellingen.

Mag ik je facebook site weten??

DreamGirl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 09 april 2013, 16:55:07 »
Kweenie of je een naaimachine hebt??
tis n idee, je kan bijv. kleding, mobiel hoesjes naaien.
Of als je geen naaimachine hebt kan je ook sieraden ofzo gaan maken??
Succes
Make your dreams true