hoooi,
zelf heb ik op youtube heel veel verschillende kanalen gezocht en toen zag ik ergens het idee om coca cola doppen te veranderen in lipgloss containers, je moet gewoon de dop met draaisel van je fles afzagen, ik heb nu met fanta, coca cola, rivella, cassis en nog heel veel meer ! dan hoor je van zo ver mogelijk onder die rand het eraf te zagen en dan te schuren dat je geen harde punten meer hebt. vervolgens moet je van bijvoorbeeld de doorzichtige plastick deksel van je kwark een ronde knippen (wel de grootte van de onderkant van de dop). dan lijm je dat vast met één seconde lijm, en wacht je even voor de zekerheid een uur of zo met een paar boeken erop (ik deed een keer er te snel lipgloss in en toen zette het af door het vet). dan heb je de container. iedereen weet denk wel hoe je gewoon lipgloss maakt maar ik zal dat nog wel even uitleggen

je moet gewoon vaseline laten smelten in een bakje (boven een kaarsje of in de magnetron) vervolgens die je er een beetje van je labello in voor de geur. dan een beetje kleurstof, voor de kleur en dan moet je het in je container gieten en het hard laten worden !
ik hoop dat het lukt bij jullie en dat jullie het gaan uitproberen xxx