Auteur Topic: Creatieve slow  (gelezen 1251003 keer)

Lumiere

• "Let go of your hate."- Luke Skywalker
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 03 juni 2014, 17:25:17 »
Jup!
Hoi , ik ben Unicorn , 16 jaar oud. Je mag me Uni noemen of  (als je dat zou willen). Ik houd van traditioneel tekenen (het liefst met fineliner) , digitaal tekenen , naaien en bakken.
En ik ga nooit ergens heen zonder mijn notebook en etui.

Ik noem je Noomie :huglove:
Tumblr   || Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw. ||

Cavallo

• Carry on
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 03 juni 2014, 17:25:22 »
Dit wordt echt een gezellige slow gok ik zo maar even hahah
I don't just sing in my shower, I perform  l Nalangu l Ask.fm

UNICORNFLAKES

• Look Like Love
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 03 juni 2014, 17:26:11 »
Yes ik ben anders!
Anders is goed! yaay!
YES IK WEET JE NAAM!

Ehm hoi dus allemaal. Ik stel mij even voor in een volgend bericht.
Jongen! Naomi is mijn anonieme naam :p
hahaha. ik noot je even.
❝ Happiness is not measured in size but in significance ❞ - Leave a little sparkle everywhere you go. "I do my thing and you do your thing. You are you and I am I. And if in the end we end up together, it’s beautiful."

Liv

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 03 juni 2014, 17:26:17 »
Iehh ik vind dit echt leuk guys :D
Why be moody. When you can. Shake your booty.

Dolochov

• Queen in the North
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 03 juni 2014, 17:26:18 »
ik ben wel een beetje teleurgesteld dat dat 'don't hug me, I'm scared' dingetje net in de beginpost staat want ihihi
I'm the king of the swingers, oh the jungle v.i.p  ( o  m  g)

VIVRE Δ

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 03 juni 2014, 17:26:20 »

Cavallo

• Carry on
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 03 juni 2014, 17:26:24 »
Jaaaaaaj! Ik maak graag videos of zo. Dat is ook creatief toch?

Ik ben Lisa, ik maak video's schrijf soms. :)

Wow klinkt leuk! Wat voor video's maak je dan?

Yisha

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 03 juni 2014, 17:26:34 »
Ik zal me ook maar even officieel voorstellen dan  :bounce:
Hoi, ik ben Esther! Ik teken en schilder vooral digitaal in Photoshop en soms pruts ik wat met waterverf of inkt op papier. Daarnaast maak ik ook graag origami of sieraden, schrijf ik fictie (hoewel ik dat echt al héél lang niet meer gedaan heb), knutsel en customize ik graag. Eigenlijk vind ik gewoon alles leuk wat creatief is... hebben daar meer mensen last van? :')

Stiekem hoop ik eigenlijk ooit mijn brood te kunnen verdienen met creatief zijn, maar ik weet niet of dat er wel inzit. Ik twijfel heel erg aan mijn eigen capaciteiten :c

Fivenne

• Memories not yet to remember
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 03 juni 2014, 17:26:45 »
Oh ja oeps, voorstellen.
Ik ben Fivenne slash Fief - de meer gestoorde bijnamen zijn toegestaan - en ik schrijf heel erg graag. Heb nu drie afgemaakte verhalen en een half verhaal op GS staan en (helaas?) er zitten nu alweer honderd nieuwe plotjes in mijn hoofd. Verder teken ik ook heel vaak en leert mijn opa mij nieuwe schildertechnieken.
Dus, hoi :D
We go hideaway in daylight, we go undercover when under sun, got a secret side in plain sight.  //   NOTES WERKEN NIET! SCHRIJF IN GASTENBOEK
▲▲▲          

Eeyore

• Be nice or leave.
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 03 juni 2014, 17:27:14 »
Oke. Dus nogmaals hallo!

Ik ben Eeyore en heb even een Igor fase. Noem mij maar gewoon Ilse of Eeyore/Igor. Doe wat je leuk vindt. Ik ben 17 jaar oud btw.

Even in het kort mijn ''creatieve'' ontwikkelingen. Ik schrijf veel, en in mijn kamer zijn honderden notitieboekjes te vinden die vol staan met onzin. Ook teken ik graag maar ik kan dit niet goed, helaas. En verder, tja. Ik probeer heel vaak van alles DIY bv maar meestal haak ik halverwege af. Oja! Helemaal vergeten. Ik doe een Video & Animatie opleiding dus ja ik ben 5 dagen in de week non stop creatief bezig. Dus ook in mijn vrije tijd kut ik veel met Photoshop en ben ik bezig met filmen/editen.
The ocean gets its saltiness from the tears of misunderstood sharks who just want to cuddle
Tumblr | Blog

UNICORNFLAKES

• Look Like Love
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 03 juni 2014, 17:27:18 »
Ik noem je Noomie :huglove:
Ik word op tumblr ook super vaak Nemo genoemt :") Maar okay :) (kijk je ask.fm even)
❝ Happiness is not measured in size but in significance ❞ - Leave a little sparkle everywhere you go. "I do my thing and you do your thing. You are you and I am I. And if in the end we end up together, it’s beautiful."

VIVRE Δ

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 03 juni 2014, 17:27:20 »
Wow klinkt leuk! Wat voor video's maak je dan?

ja ook benieuwd naar

Cavallo

• Carry on
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 03 juni 2014, 17:27:32 »
Oh ja oeps, voorstellen.
Ik ben Fivenne slash Fief - de meer gestoorde bijnamen zijn toegestaan - en ik schrijf heel erg graag. Heb nu drie afgemaakte verhalen en een half verhaal op GS staan en (helaas?) er zitten nu alweer honderd nieuwe plotjes in mijn hoofd. Verder teken ik ook heel vaak en leert mijn opa mij nieuwe schildertechnieken.
Dus, hoi :D

Heyhoii Fief :D

UNICORNFLAKES

• Look Like Love
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 03 juni 2014, 17:28:06 »
ik ooook!

Amaretto ♥

• Real eyes realize real lies.
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 03 juni 2014, 17:29:13 »

VIVRE Δ

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 03 juni 2014, 17:29:13 »

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 03 juni 2014, 17:29:21 »
Ik vind het echt knap als mensen notitieboekjes met schrijfsels/stuff hebben want ik kan dat dus echt NIET he. Ik krijg sowieso al een minderwaardigheidscomplex van mijn handschrift en dan ook nog een heel boekje vol no senk joe
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 03 juni 2014, 17:29:22 »
Wat leuk dit allemaal :)

VIVRE Δ

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 03 juni 2014, 17:29:28 »
Ik heb net gefilmd met de kittens hihihih

VIVRE Δ

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 03 juni 2014, 17:29:45 »
En ga later vandaag editen :)

UNICORNFLAKES

• Look Like Love
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 03 juni 2014, 17:29:58 »
Ik zal me ook maar even officieel voorstellen dan  :bounce:
Hoi, ik ben Esther! Ik teken en schilder vooral digitaal in Photoshop en soms pruts ik wat met waterverf of inkt op papier. Daarnaast maak ik ook graag origami of sieraden, schrijf ik fictie (hoewel ik dat echt al héél lang niet meer gedaan heb), knutsel en customize ik graag. Eigenlijk vind ik gewoon alles leuk wat creatief is... hebben daar meer mensen last van? :')

Stiekem hoop ik eigenlijk ooit mijn brood te kunnen verdienen met creatief zijn, maar ik weet niet of dat er wel inzit. Ik twijfel heel erg aan mijn eigen capaciteiten :c
Ik vind jouw werk altijd zo mooi! Mede dankzij jou ben ik begonnen met digitaal tekenen (okay , dat is ook al weer een jaar geleden maar ik wilde het even kwijt).

Liv

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 03 juni 2014, 17:30:21 »
Trouwens, ik kwam pas een leuke DIY tegen van het knopen van een haarband van een oud shirt dus die ga ik binnenkort eens even maken.
Why be moody. When you can. Shake your booty.

Yisha

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 03 juni 2014, 17:30:33 »
Ik vind het echt knap als mensen notitieboekjes met schrijfsels/stuff hebben want ik kan dat dus echt NIET he. Ik krijg sowieso al een minderwaardigheidscomplex van mijn handschrift en dan ook nog een heel boekje vol no senk joe
Ik vind mijn notitieboekjes altijd verpest als ik dan één mislukte tekening erin heb staan  :hamer: Met als gevolg dat er een stuk of 20 boekjes in huis rondslingeren met een paar pagina's waar wat op staat :P

Dolochov

• Queen in the North
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 03 juni 2014, 17:31:13 »

ik heb pas een huilhandschrift :')
maar mijn notitieboekjes staan vol bullshit en random woorden omdat ik die dan mooi vind ofzo en daarna heb ik iets van 'wat stelt dit dan weer voor'

ik ben niet zo succesvol creatief.
I'm the king of the swingers, oh the jungle v.i.p  ( o  m  g)

UNICORNFLAKES

• Look Like Love
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 03 juni 2014, 17:31:15 »
same. Soieso word ik niet echt blij van mijn schrijfsels.
Ik heb net gefilmd met de kittens hihihih
aawh! Zijn de kittens van skes geboren nu? Zo leuk!