Auteur Topic: Creatieve slow  (gelezen 1185039 keer)

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #30050 Gepost op: 03 december 2016, 22:16:59 »
Ik heb een kerstkaart gemaakt!

Lotje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30051 Gepost op: 13 december 2016, 10:22:34 »
Ik ben op dit moment ook bezig met kerstkaartjes :D

Piglet

• Bekijk profiel
« Reactie #30052 Gepost op: 13 december 2016, 22:20:17 »
Ik ben op dit moment ook bezig met kerstkaartjes :D

Zien er super mooi uit zeg! Heel leuk.

Lotje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30053 Gepost op: 14 december 2016, 12:19:52 »
Zien er super mooi uit zeg! Heel leuk.

Dankje! :)

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #30054 Gepost op: 24 december 2016, 23:38:19 »

santa2.gif Merry x-mas lieve mensen!

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #30055 Gepost op: 07 juni 2017, 11:57:12 »
Vraagje! Ik zit er aan te denken om een soort bullet journal te maken maar dan gericht op mijn huidige belevenissen en toekomstdromen van dit moment. Heeft iemand dit al gedaan en kan mij vertellen hoe diegene het heeft aangepakt? Ik vind starten altijd vrij lastig :')
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

DikkeVetteVlinder

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30056 Gepost op: 23 juli 2017, 10:28:32 »
@Soepstengel; beetje laat, maar: geen ervaring mee, sorry, maar misschien kan het helpen om zoveel mogelijk ideeën op te doen door naar de journals van anderen te kijken? Een google search leverde een aantal super toffe dingen op.
En wss helpt het ook om een lijstje te maken van de dingen die je er absoluut in wil hebben staan.

--
Ben nu zelf me wat meer in Interface Design gaan verdiepen en dat is eigenlijk pittig leuk. Mierenneuken, maar wel leuk.
http://paradigm-shift.actieforum.com/
Slice of life RPG die zich afspeelt in en rondom de fictieve stad Northdale. Actief, gezellig en toegankelijk.

DikkeVetteVlinder

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30057 Gepost op: 23 juli 2017, 23:05:00 »
https://twitter.com/SeniorPacman/status/887022721464324096

En deze wil ik even delen want accurate :')
http://paradigm-shift.actieforum.com/
Slice of life RPG die zich afspeelt in en rondom de fictieve stad Northdale. Actief, gezellig en toegankelijk.

muriel_peace

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30058 Gepost op: 25 juli 2017, 00:40:45 »
Vraagje! Ik zit er aan te denken om een soort bullet journal te maken maar dan gericht op mijn huidige belevenissen en toekomstdromen van dit moment. Heeft iemand dit al gedaan en kan mij vertellen hoe diegene het heeft aangepakt? Ik vind starten altijd vrij lastig :')

ik ben net aan een bullet journal begonnen maar ik wil hem eerder gebruiken als agenda. Ik heb het begin ook een hele tijd uitgesteld omdat je namelijk aan het begin alles altijd heel mooi en eigenlijk al perfect wil doen, maar ik ben heel blij dat ik uiteindelijk begonnen ben. Ik heb eerst wat inspiratie opgezocht op pinterest en wat filmpjes gekeken op youtube en daardoor een beetje besloten hoe ik het wilde hebben, dat heeft mij heel erg geholpen. Ook ben ik even langs de winkels gegaan om stempels en washi-tape te halen want ik merk dat het daardoor nog iets fleuriger wordt. En als je eenmaal begonnen bent is ga je heel gemakkelijk ermee verder omdat je door hebt hoe mega leuk het is. Heel veel plezier alvast, je maakt er vast en zeker een heel mooi boekje van!!

Alleen ik heb ook een soort van een vraag; kijk ik ben nu bezig mijn bullet journal in te vullen en met aanzien op het nieuwe schooljaar wil ik hem graag helemaal invullen tot juli 2018 ofzo zodat alle afspraken en belangrijke datums er gelijk in kunnen. Maar ik ben bang dat dat helemaal niet handig is en dat ik het beter per maand kan doen zodat ik het beter op mijn 'behoeften/wensen' kan invullen laat maar zeggen. Wat zouden jullie doen??