Auteur Topic: Bullet Journal  (gelezen 9206 keer)

Shut_upx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 23 februari 2018, 13:41:49 »
Hier het resultaat van mijn eerste gemaakte pagina

H.O.P.E.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 23 februari 2018, 13:59:37 »
^ Oehh nice!
Can you remember, who you were before the world told you who you should be?
Lonely is not being alone, it's the feeling that no one cares.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 14 juli 2018, 17:58:14 »
Ik bujo inmiddels nogsteeds, het enigste waar ik heel erg tegen aan loop is dat mijn lijsten/collections steeds tussen paginas komen die ik niet lang gebruik, zoals dailies en wekelijkse habittrackers enzo. Ik weet dat je bij index paginanummers op kan schrijven, maar dat vind ik toch niet fijn. Ik wil ze het liefst allemaal bij elkaar hebben. Hoe doen jullie dat?

Lauraahierr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 17 juli 2018, 09:56:24 »
Ik bujo inmiddels nogsteeds, het enigste waar ik heel erg tegen aan loop is dat mijn lijsten/collections steeds tussen paginas komen die ik niet lang gebruik, zoals dailies en wekelijkse habittrackers enzo. Ik weet dat je bij index paginanummers op kan schrijven, maar dat vind ik toch niet fijn. Ik wil ze het liefst allemaal bij elkaar hebben. Hoe doen jullie dat?

Verdeel je bujo dan door de helft schrijf in het begin alle lijsten die je vaak gebruik en schrijf vanaf de helft tot het eind de lijsten die je niet vaak gebruikt, zo heb je toch een bujo maar dan geordend :D

Krystl1997

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 31 juli 2018, 18:51:32 »
Ik ben zelf begonnen aan mijn tweede. De eerste had ik in een klein notitieboekje van de action dus met lijntjes. Eigenlijk wel handig om in te delen, helaas is daar koffie over gekomen en kan ik die weggooien. Nu heb ik een wat luxer notitieboek liggen a4 formaat, omdat ik zelf niet heel creabea ben met tekenen heb ik op aliexpress heel veel stempels, stickers, washi tape en spulletjes besteld waarmee ik hem pimp.