Auteur Topic: Breitopic!  (gelezen 22833 keer)

Vanilla

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 22 oktober 2013, 17:48:01 »
Oeps dubbel
« Laatst bewerkt op: 22 oktober 2013, 17:51:37 door Vanilla »

Vanilla

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 22 oktober 2013, 17:51:02 »

Hee meiden,

Ik wil weer gaan breien, en ben wel eens klaar met die eeuwige sjaals haha.
Daarom wilde ik graag een omslagdoek/poncho breien! Een beetje zoals deze [font=.HelveticaNeueUI]http://www.modemusthaves.com/musthaves/great-escape.html[/font]
]Heeft iemand misschien een idee hoe ik aan zo'n patroon kan komen of heeft iemand misschien een patroon want op internet kan ik niet echt wat vinden.

curiosa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 25 oktober 2013, 20:39:25 »
Heeft iemand een link naar een tutorial over hoe je, wanneer je klaar bent met breien, er achteraf nog een patroon op kan maken zodat het lijkt alsof je met twee kleuren hebt gebreëen?

Anouk

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 26 oktober 2013, 17:11:55 »
Mijn muts en sjaal gewoon gebreid op naalden. (de foto is gemaakt toen k een beetje ziekjes was maar heb nog geen andere...)

elly

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 10 november 2013, 14:11:04 »
ik wil graag een kerst trui maken zoiets:
http://www.rustyzipper.com/shop.cfm?viewpartnum=168355-M47323m&backtorow=23&jumpshow=0&SIZE=&ERA=ALL&TYPE=Ugly%20Christmas%20Sweaters%20-%20Reindeer&SEARCH=&GENDER=

ik heb al op  google gezocht maar ik kon niets vinden, heeft iemand misschien een patroon?

Miss Havermout

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 15 november 2013, 08:53:36 »
Ik ben nu bezig met een sjaal met een soort kant patroon, dus er zitten van die gaatjes enzo in. Echt super leuk om te doen. Als hij af is post ik wel foto's. Ik ga trouwens ook nog proberen een muts en wanten te breien. Ik ben benieuwd, want ik heb nog nooit rond gebreid met meerdere naalden.

Wolves

• Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 15 november 2013, 21:17:49 »
hebben jullie goeie patronen voor truien voor baby's?
doei doei lekkerding

elly

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 16 november 2013, 15:06:18 »
Heeft iemand een gratis patroontje voor dit soort mutsen.?

volgensmij is dit gewoon met 2 draden gemaakt, 1 zwarte, en dan 1 andere kleur..

Stifler's mom

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 06 januari 2014, 17:58:42 »
Upje voor dit topic! Ik ben na een lange tijd weer begonnen met breien en ik heb net een tasverwarmer gemaakt :)

lol

Cavarnamagica

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 06 januari 2014, 20:33:59 »
Ben nu met een zwart wijd vestje bezig, ik had er al diverse van in de kleuren rood, blauw en zwart, maar de zwarte wordt nu nogmaals gebreid maar dan met een capuchon erop.

Achterpand in eerste fase.

Capuchon.

Ander zwart vestje.

Lotte

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 23 januari 2014, 13:56:31 »

Jeej, mijn eerste muts is ook een feit.

Dreamer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 23 februari 2014, 12:14:00 »
upje!
“Becoming fearless isn't the point. That's impossible. It's learning how to control your fear, and how to be free from it.” —

Evy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 23 februari 2014, 12:20:00 »
Ik brei sinds kort.. Maar ik kom niet verder dan een sjaal! Ik wil vet graag een muts of een vest /trui breien! Iemand een makkelijk patroon oid?

Dreamer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 04 maart 2014, 10:04:31 »
Ik ben bezig met mijn eigen 'vest' (cardigan) en het ziet er goed uit! Als het af is zal ik een foto posten.  :bounce:
“Becoming fearless isn't the point. That's impossible. It's learning how to control your fear, and how to be free from it.” —

Silencio

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 04 maart 2014, 10:09:48 »
Ik ben bezig met mijn eigen 'vest' (cardigan) en het ziet er goed uit! Als het af is zal ik een foto posten.  :bounce:

heb je daar ook een patroon voor? :) toevallig (A)

en heeft er iemand hier een goed patroon voor een noorse trui?
heb google al gebruikt, maar kom nergens op een goed en gratis patroon...

FrancaBlogtEU

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 04 maart 2014, 10:39:14 »
Leuk ik wil binnenkort ook weer eens beginnen met breien. heb mezelf al meerdere keren een sjaal en muts gemaakt, wil graag eens sokken proberen maar weet niet goed hoe ik er aan moet beginnen. Naalden en bol wol ligt al meer dan 2 jaar klaar  :blush:
* Blogdesign,  Webdesign,  Retrogamer *
http://instagram.com/dutchretrogirl

Michelle

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 04 maart 2014, 11:49:50 »

Ik ben benieuwd!

Michelle

• Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 04 maart 2014, 11:50:29 »
Ik ben stiekem zelf een beetje afgestapt van breien, ik vind haken toch veel leuker en gaat zo veel sneller!

Paper_Tiger

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 07 mei 2014, 19:51:08 »
Ik ben sinds een paar maanden weer helemaal aan het breien geslagen, ik heb nu een superwarme lange sjaal, een muts (is een klein beetje mislukt), een babymuts (voor mijn kleine neefje), twee paar vingerloze handschoenen en ben nu hier mee bezig:

Ik vond die korte broekjes echt super cute, maar ik snap niet zo veel van het patroon (al die termen ken ik echt niet hoor) dus ik probeer het zelf maar gewoon. De eerste vind ik het leukst dus die ga ik proberen na te maken.
Hebben jullie nog leuke patronen? (geen truien/vesten, dat is te veel werk ;) )

Lotte

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 08 mei 2014, 19:04:20 »
iemand een gratis patroon van een cardigan toevallig.? Liefst een los model.

Dedaleira

• take every chance, drop every fear. philophobia
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 12 mei 2014, 14:00:51 »
vandaag begonnen met leren breien  :blush:
To conquer fear is the beginning of wisdom

Esona-Bella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 12 mei 2014, 18:55:29 »
Ja ik kan ook breien! Sinds kort kan ik kabels breien, wat eigenlijk heel makkelijk is.
Ik zou graag een mooi vest of trui breien. Ik heb alleen weinig geduld en ben heel perfectionistisch dus ik alles altijd weer uit als het me niet zint.

Haken jullie trouwens ook? Ik heb vat dat jerseydraad gekocht bij de action en wil er graag zo'n gilet/vestje van maken, moet alleen even een goed voorbeeld vinden.

Paper_Tiger

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 14 mei 2014, 16:29:22 »
Ugh, ik ben halverwege mijn broekje en ik heb bijna geen wol meer.. Ben dus naar de Zeeman geweest, waar ik het wol heb gekocht, hebben ze het wol niet meer  :angry2:
NERGENS MEER! Ook niet op de website, ze hebben de kleur gewoon helemaal niet meer..

Moet ik een gedeelte in een andere kleur doen of ziet dat er niet uit? Ik denk het laatste... Of moet ik nu helemaal opnieuw beginnen *zucht*

Heeft iemand toevallig nog een donkerpaarse bol Royal breigaren liggen *help*
« Laatst bewerkt op: 14 mei 2014, 16:52:45 door Thalia »

Astrid

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 14 mei 2014, 20:21:21 »
kijk eens op marktplaats daar komen ook nog wel eens bollen voorbij. of ga op facebook opzoek naar breigroepen in je omgeving misschien kunnen ze je daar helpen. Heb je toevallig een foto van de bol? ik heb namelijk ook een hoop zeeman wol.   

Kimberley

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 15 mei 2014, 22:05:30 »
Kan iemand mij noten hoe ik het best kan beginnen. Ik wil graag leren om bijvoorbeeld een sjaal of trui te breien of haken. Ik weet alleen totaal niet waar ik moet beginnen.