Auteur Topic: Te bang voor een wedstrijd  (gelezen 3315 keer)

Maaikehh

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 januari 2019, 18:15:51 »
Hoi allemaal! Ik hou van schrijven. En ik wil graag meedoen aan de 'Kunstbende' een landelijke competitie voor allerlei creatieve vaardigheden. In de categorie 'Taal' natuurlijk. Ik heb op wattpad ook een boek staan, maar ik dat schreef ik voor mezelf als tijddoding. En alleen mijn beste vrienden weten dat ik schrijf. Ik ben bang dat als ik meedoe mijn hele klas het gaat opzoeken en lezen en me belachelijk gaat maken. Wat moet ik doen?

Bloempot

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2019, 18:21:59 »
meedoen met voorronde van je provincie (werkt het nog zo?  :fieuw: )
hartstikke leuk, heb ik ooit toen ik nog jong was ook gedaan :P
volgens mij moet je wel je stuk kunnen voordragen, dus houd er rekening mee wat de voorwaarden zijn.

Maaikehh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2019, 20:34:16 »
meedoen met voorronde van je provincie (werkt het nog zo?  :fieuw: )
hartstikke leuk, heb ik ooit toen ik nog jong was ook gedaan :P
volgens mij moet je wel je stuk kunnen voordragen, dus houd er rekening mee wat de voorwaarden zijn.

Ja de voorronde is zelfs heel dicht bij mij en mijn school. Mijn beste vriendin doet mee in de categorie Fashion. Maar ik ben gewoon bang dat mensen k*t gaat doen ofzo? Het klinkt heel raar hoor maar mijn klas is gewoon vet close-minded enzo

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2019, 22:22:24 »
Mag ik weten wat je boek is? Ik zou het graag willen lezen :) Als je niemand het vertelt, komen ze er misschien ook niet achter? Wees trots op wat je schrijft, dan kunnen ze je niks maken!

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 januari 2019, 13:02:58 »
Laat je alsjeblieft niet tegenhouden door wat andere mensen misschien wel eens zouden kunnen denken. Ik heb dat vroeger ook gedaan en ik heb er zo'n spijt van, want nu doen de mensen waar ik me toen zo zorgen over maakte en wat ze wel eens niet zouden kunnen denken er helemaal niet meer toe in mijn leven. Denk er maar eens zo over: Doet het er over een paar jaar, als je van de middelbare school bent en iedereen verder gaat met zijn/haar leven nog toe wat zij hebben gedacht van je schrijfwerk? Nee toch? Doet het er over een paar jaar toe dat jij die ervaring hebt opgedaan? Ja! (En de mensen die echt om je geven supporten je sowieso wel!)

Maaikehh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 25 januari 2019, 18:50:05 »
Mag ik weten wat je boek is? Ik zou het graag willen lezen :) Als je niemand het vertelt, komen ze er misschien ook niet achter? Wees trots op wat je schrijft, dan kunnen ze je niks maken!

Het is ocean eyes op wattpad. Aan het begin is het slechter dan richting het einde. Omdat ik nog bezig ben met herschrijven, ze komen er wel achter. Want een vriendin van mij gaat ook heen. Maar ze heeft ook echt talent en iedereen weet dat ze dat als hobby heeft.

Maaikehh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 25 januari 2019, 18:51:36 »
Laat je alsjeblieft niet tegenhouden door wat andere mensen misschien wel eens zouden kunnen denken. Ik heb dat vroeger ook gedaan en ik heb er zo'n spijt van, want nu doen de mensen waar ik me toen zo zorgen over maakte en wat ze wel eens niet zouden kunnen denken er helemaal niet meer toe in mijn leven. Denk er maar eens zo over: Doet het er over een paar jaar, als je van de middelbare school bent en iedereen verder gaat met zijn/haar leven nog toe wat zij hebben gedacht van je schrijfwerk? Nee toch? Doet het er over een paar jaar toe dat jij die ervaring hebt opgedaan? Ja! (En de mensen die echt om je geven supporten je sowieso wel!)

Het is zó lief dat je dat zegt, maar ik blijf het toch eng vinden. Wat als ze het gaan opzoeken en lezen waar ik bij sta?

Nutella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 28 januari 2019, 01:11:47 »
Weten ze al dat je meedoet?
Zo nee,hou 't zo.
Zo ja, schijt hebben.

Savvie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 07 februari 2019, 22:30:15 »
Zeker doen! Ik ken mensen die bij de kunstbende werken en het is een fantastische uitdaging. Wees niet bang wat anderen over je zullen denken. Altijd blijven doen wat jouw gelukkig maakt. Later zullen ze eens zien wat je bereikt hebt.
xoxo Savvie