Auteur Topic: Modellen contest! [NEW]  (gelezen 5589 keer)

Happy

• **
  • I love pizza.
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 02 mei 2016, 21:28:59 »
Hey allemaal!

Ik las dat er een topic was over een modellen contest en daar was geen leven meer, er is toen een nieuw topic gemaakt door iemand met veel leuke reacties maar de maker reageerde ook niet meer.
Dus ik begin een nieuw topic!

Het idee:
De contest zal bestaan uit een aantal opdrachten, waar de jury elke deelnemer vervolgens punten voor zal geven. Aan het eind gaat de jury kijken wie de meeste punten heeft en zij mag zich dan 'girlscene forum model contest winner'  noemen.

IEDEREEN is welkom en de deadline voor het inschrijven bepaal ik wanneer er duidelijk is hoeveel intresse er is. Ook is er plek voor een jury!
Ik zal zelf meedoen als model, daar kan je je voor inschrijven, maar als je liever jureert kan dat ook!
Hoeveel modellen hangt af van hoeveel intresse er is, er zijn 3 juryleden dus daar moet je wel snel voor zijn, vol=vol!

Jury:
-
-
-

Deelnemers:
- Happy
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Ik hoop dat er veel leuke reacties komen!

Kus,
Happy
❤️

Lieve

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2016, 22:49:34 »
Er is hier al een topic over , precies hetzelfde misschien kan je daarbij invoegen ; http://forum.girlscene.nl/forum/contests/modellenwedstrijd-319022.0.html

Cookiemonster504

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2016, 17:05:09 »
Ik wil wel meedoen :) :fieuw:

Happy

• **
  • I love pizza.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 augustus 2016, 15:11:03 »
Er is hier al een topic over , precies hetzelfde misschien kan je daarbij invoegen ; http://forum.girlscene.nl/forum/contests/modellenwedstrijd-319022.0.html
Weet ik maak zij reageerde ook niet meer dus daarom.
❤️

MT

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 augustus 2016, 23:36:43 »
Super leuk ik doe mee!