Auteur Topic: -  (gelezen 17271 keer)

Loveisallyouneed

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 mei 2016, 17:06:36 »
-
« Laatst bewerkt op: 13 oktober 2017, 19:09:17 door Loveisallyouneed »

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 mei 2016, 17:28:54 »
Hoe oud ben je? Misschien groei je nog.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Loveisallyouneed

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 mei 2016, 21:50:34 »
Hoe oud ben je? Misschien groei je nog.

Oja helemaal vergeten te melden hahaha.

Ik ben 14 jaar en de huisarts zei dat ik waarschijnlijk maar 1,64m wordt

Gathering

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 mei 2016, 13:58:30 »
Je bent dan ruim 10 cm te klein (en dan nog zou het heel erg kort zijn). De kans dat dat iets word is echt heel heel heel erg klein, ik zou m'n kansen er niet op zetten.

CherryBlossom

• לביאה
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 24 mei 2016, 14:12:38 »
Oja helemaal vergeten te melden hahaha.

Ik ben 14 jaar en de huisarts zei dat ik waarschijnlijk maar 1,64m wordt
Dat is nog steeds te klein. Je moet minstens 1,74 zijn.
Model

jemten

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 24 mei 2016, 23:03:37 »
de kans is inderdaad heel klein als je 1,64 wordt. ben zelf 174 en ook bij elite amsterdam en andere bureaus afgewezen omdat ik te klein was...

Skye

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 25 mei 2016, 14:29:16 »
Alles hierboven + wanneer je wel graag de ervaring wilt opdoen van modellenwerk, kun je altijd nog op TFP basis gaan shooten met beginnende fotografes/visagistes/stylistes. Je gaat er geen brood mee verdienen, maar als je écht graag model wilt worden is dit misschien the next best thing.

Houdt wel ten alle tijden je ouders op de hoogte van al je plannen!

Carmenneke

• Bekijk profiel