Auteur Topic: Cory Monteith overleden.  (gelezen 27001 keer)

orlenia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 15 juli 2013, 14:43:53 »
Ik volgde de serie en hij was een superacteur. Kan maar niet bevatten dat dit gebeurd is. En hij zou over 2 weken ook nog gaan trouwen. Ik hoop dat het goed gaat met Lea Michelle, maar ook zijn familieleden etc. Ik zal hem zeker missen.

Reneee.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 15 juli 2013, 15:04:01 »
Pff vreselijk dit, hij was geweldig, getalenteerd en een GOED voorbeeld voor veel jongeren.
kan het gewoon niet geloven, zo oneerlijk, zo jong! ;(

Fluweel

• Gast
« Reactie #77 Gepost op: 15 juli 2013, 15:55:56 »
Vreselijk nieuws. Ik heb de meeste glee-afleveringen gezien en ik vond hem altijd al een hele goede acteur. Hij zag er altijd zo vrolijk, goedlachs en positief uit. Heel veel sterkte voor zijn familie en natuurlijk Lea Michelle. Niemand hoort zo vroeg te sterven.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 15 juli 2013, 16:04:02 »
Same here :(

Vandaag is de autopsie, ik hoop echt dat we vandaag de uitslag kunnen krijgen :(

Bettiepage

• Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 15 juli 2013, 19:01:07 »
Ik was geen fan en heb nooit naar Glee gekeken, maar ik vind het ontzettend zielig omdat hij over 2 weken zou trouwen. Kan me niet inbeelden hoe dat meisje zich nu voelt.
You may be a lover but you ain't no dancer.

Snotterslet

• Smile like a donut
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 15 juli 2013, 19:50:30 »
Ik ken heel die vent niet hoor, ik ga alleen uit van de beginpost, maar hoe is een jongeman die verslaafd was en zichzelf een overdosis heeft toegediend in hémelsnaam een goed voorbeeld?

Vanuit de serie Glee zelf was hij wel degelijk een goed voorbeeld. :)
It's all ogre now | Marrr ik denk gewoon paprika

Aurora

• Limited edition
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 15 juli 2013, 19:54:22 »
Ik was geen fan en heb nooit naar Glee gekeken, maar ik vind het ontzettend zielig omdat hij over 2 weken zou trouwen. Kan me niet inbeelden hoe dat meisje zich nu voelt.
They say every atom in our body was once a part of a star. Maybe im not leaving, maybe im going home.

clarity

• Gast
« Reactie #82 Gepost op: 15 juli 2013, 19:59:30 »
Raar genoeg was ik wel helemaal gek van Glee maar had ik niks met de personage 'Finn'. Ik vond hem pas geweldig nadat ik tijdens een random filmpjes-spree op youtube op allemaal filmpjes van hem kwam en hij leek me zo oprecht, lief en blij.

http://www.youtube.com/watch?v=IA0gEdqShiI
Gewoon écht een schatje. Volgens is dat 1 v/d redenen waarom het me zo erg raakt.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 15 juli 2013, 21:10:29 »
Als je niet eens weet wie het is, moet je ook niet gaan oordelen.
Kijk naar Demi Lovato, eetstoornis en sneed zichzelf maar is tóch een voorbeeld.
Het gaat namelijk om hoe ze er mee om gaan.
Zichzelf een overdosis toe hebben gediend is niets meer dan speculatie.
Puur omdat hij enkele maanden geleden in een afkickkliniek heeft gezeten is men er direct vanuit gegaan.
Maar daar is met geen woord over gerept door de autoriteiten.
Het enige dat die gezegd hebben, is dat ze er vanuit gaan dat er geen geweld in het spel was.
Ja, hij worstelt al sinds zijn 13e met verslavingen.
Maar hij is daar altijd heel open en eerlijk over geweest, en altijd heel "behulpzaam" daarin geweest.
Hij wilde een voorbeeld zijn voor jongeren. Een boegbeeld zijn van hoe het níét moet.
Hij was, en is nog steeds, wel degelijk een voorbeeld, ondanks zijn verslavingen.

Amen to this! We miss you Cory!

beautiful-made

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 15 juli 2013, 21:13:11 »
Ik heb nog nooit geen Glee gekeken maar ik vond het echt heel zielig nieuws. Ik heb eerst 5 minuten naar het beeld lopen staren of dat wat ik las wel klopte! En echt heel erg voor Lea en dat ze zouden gaan trouwen. Kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen.
Every song ends,
but that's not a reason to enjoy the music

Isadora

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 15 juli 2013, 22:21:57 »
Vreselijk... :(
-

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 15 juli 2013, 23:25:20 »
Ik vind het trouwens apart dat iedereen die zichzelf een "fan" noemt als een kip zonder kop roept dat ze over 2 weken zouden gaan trouwen. Dit is namelijk helemaal niet waar. Ze waren niet eens verloofd. Die foto van "We're getting married" is een hoax. En die hele datum komt ook uit de lucht vallen. Ze waren enkel vriend en vriendin. Geen verloofden. En dan die foto van een vrouw die over een kist buigt en huilt waarbij iedereen 'm reblogt op Tumblr, terwijl het niet eens Lea Michele is. Noem jezelf dan geen fan, ga je diep zitten schamen!

Dit is namelijk de echte foto:
<foto>

En de vrouw bij die kist is Ashley Edens.
<foto>
Thanks, hiervoor kwam ik oa naar dit topic. Vond het ook al zo raar dat ze nog met de autopsie bezig zijn en dat hij dan in een kist zou liggen met de amerikaanse vlag erop. Had zelfs al gegoogelt of hij een connectie met het leger had :P

Maargoed OT, ik schrok echt heel erg toen ik het hoorde. Ik was vroeger een trouwe gleevolger, toen het nog alleen in Amerika op tv was. Dat is dus al een flinke tijd geleden maar toch greep het me wel aan..
Nog maar 31, wat verschrikkelijk voor hem en zijn familie, en natuurlijk voor Lea..
Krijg er nog steeds rillingen van.
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

Feelthelove

• Bekijk profiel

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 16 juli 2013, 06:37:47 »
Ik vind het trouwens wel vervelend dat er bij ELK stukje over hem dit op het einde staat:
'Monteith kampte met verslavingsproblemen. Verschillende media melden dat hij zou overleden zijn aan een overdosis.'

Kom op zeg, wacht die autopsie af. En om het ook elke keer aan bod te brengen, tja..
Maargoed, dat ligt vast aan mij..
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2013, 06:42:26 door Feelthelove »

AmyTPP

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 16 juli 2013, 10:25:37 »
Ik kon het gewoon niet geloven toen ik het zag. Ik ben al jaren groot fan van Glee en echt, ik heb gejankt als een klein kind. Het was echt een geweldige acteur, geweldig persoon en tja. :(

SunriseSunset

• Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 16 juli 2013, 10:53:32 »
(Ik denk niet dat het om een overdosis gaat, maar dat zijn lichaam het gewoon begaf door zijn verleden met drugsgebruik. Dat hoeft niet te betekenen dat hij nog gebruikt heeft. Het kan zelfs zijn dat iemand al tijden clean is, maar dat je lichaam toch zo aangetast is door het verleden dat je hart het zomaar kan begeven.)

Los van het feit dat ik Glee vroeger wel een tijd gevolgd heb, raakt dit me best wel. Ik heb een aantal vrienden die soms een beetje te makkelijk met drugs om lijken te gaan, en dit soort dingen laten me dan inzien dat het flink fout kan gaan.
Het is een naar idee dat zijn leven langzaam aan weer verbeterde, dat hij eindelijk weer een toekomst zag, en dat het nu zo bot moet eindigen.
Ik was er oprecht verdrietig van, alhoewel ik met hem als persoon niet veel had.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 16 juli 2013, 11:42:18 »
Ik deel je mening.
Heb sowieso moeite om te geloven dat het een overdosis was.
Hooguit een overdosis die per ongeluk is toegediend, een beetje in de zin van wat er is gebeurd met Heath Ledger.
Als je hoort, ziet en leest hoe gelukkig en vrolijk Cory was, en hoe vastberaden hij was om clean te blijven na zijn opname.
Hij wist heel goed dat dit "zijn laatste kans was" en hij was dolgelukkig met Lea.
Wilde zelfs na zijn tripje in Vancouver bij Lea intrekken.

Als het echt een overdosis was, hadden ze dat vrij snel via de autopsie moeten weten.
Maar gezien het feit dat er meer tests moeten komen omdat er nog veel onduidelijkheid heerst, kun je mij niet wijsmaken dat hij een terugval heeft gehad en daardoor is overleden.

Daarom! Of het is toegediend, of het is wat anders. Ik heb ook het idee, als het écht een overdosis is dat het dan meteen eruit komt. Maar aangezien het meer dagen in beslag neemt, heb ik het idee dat het wat anders is! Ik vind het verhaal gewoon steeds vreemder worden. Kijk hoe gelukkig ze waren (misschien voor de camera alleen, dat weten we niet. Maar wat Lea heeft gezegd.. dat hij haar wereld is en etc). Dus ik denk gewoon niet dat het een overdosis is! EN het is wel heel makkelijk voor een iemand die niks van Cory weet, gelijk dat oordeel te trekken dat het een overdosis is. Echt, ik hoop wel dat die autopsie op schiet, zowel voor de Fam. Monteith en Lea, maar ook voor ons.

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 16 juli 2013, 17:14:01 »
Nou ik weet niet of het meteen uit de autopsie zou moeten komen als het een overdosis was. Het gaat niet zo snel als in de series hea? Ze moeten eerst uitslagen terug krijgen. Met spuiten kun je een gaatje vinden, maar met pillen duurt het denk ik wel wat langer. Nou heb ik daar verder geen verstand van. Maar ik denk dat het langer kan duren om er achter te komen of het een overdosis is.

Daarnaast vind ik niet dat je kan zeggen dat hij gelukkig was. Zo deed hij zich misschien voor, maar je zal NOOOIT weten wat er in iemand zijn hoofd afspeelt. Dus het is gewoon afwachten en je kan er geen oordeel over geven, je kent hem niet persoonlijk.

Ik vind het wel heel erg wat er is gebeurd. Hij is nog zo jong en hij was een goede acteur.
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

dianant

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 16 juli 2013, 17:16:15 »
Las net ergens dat glee waarschijnlijk wel doorgaat maar wel wordt uitgesteld om alles te kunnen laten verwerken.

ook al duurt het een jaar voordat glee er weer opkomt dat boeit me op dit moment eigenlijk vrij weinig ik maak me meer zorgen om hoe het met de glee family is op het moment . Als ze alles maar goed hebben verwerkt en weer goed genoeg om te werken....

http://www.nydailynews.com/entertainment/tv-movies/glee-eyes-late-start-monteith-death-article-1.1399380#ixzz2ZDd0N0Z4 ( link naar artikel waar het instond)

dianant

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 16 juli 2013, 17:16:33 »
Hooo foutje

2GirlsOneCupid

• Taking steps is easy, standing still is hard.
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 16 juli 2013, 17:19:16 »
Ik vind het trouwens apart dat iedereen die zichzelf een "fan" noemt als een kip zonder kop roept dat ze over 2 weken zouden gaan trouwen. Dit is namelijk helemaal niet waar. Ze waren niet eens verloofd. Die foto van "We're getting married" is een hoax. En die hele datum komt ook uit de lucht vallen. Ze waren enkel vriend en vriendin. Geen verloofden. En dan die foto van een vrouw die over een kist buigt en huilt waarbij iedereen 'm reblogt op Tumblr, terwijl het niet eens Lea Michele is. Noem jezelf dan geen fan, ga je diep zitten schamen!

Dit is namelijk de echte foto:

En de vrouw bij die kist is Ashley Edens.

Ik vond beide foto's al zo raar. Ik kan me niet voorstellen waar (dus bij wat voor een event ofzo) je zo'n bordje met we're getting married zou kunnen laten zien ofzo? En die laatste foto vond ik al niet op haar lijken + de Amerikaanse vlag hebben ze toch alleen bij soldaten en mariniers enzo? Dus ik vond het al maf. Wat vreselijk dat mensen zoiets verzinnen.
Far away you were made in a sea, just like me.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 16 juli 2013, 17:26:39 »
Nou ik weet niet of het meteen uit de autopsie zou moeten komen als het een overdosis was. Het gaat niet zo snel als in de series hea? Ze moeten eerst uitslagen terug krijgen. Met spuiten kun je een gaatje vinden, maar met pillen duurt het denk ik wel wat langer. Nou heb ik daar verder geen verstand van. Maar ik denk dat het langer kan duren om er achter te komen of het een overdosis is.

Daarnaast vind ik niet dat je kan zeggen dat hij gelukkig was. Zo deed hij zich misschien voor, maar je zal NOOOIT weten wat er in iemand zijn hoofd afspeelt. Dus het is gewoon afwachten en je kan er geen oordeel over geven, je kent hem niet persoonlijk.

Ik vind het wel heel erg wat er is gebeurd. Hij is nog zo jong en hij was een goede acteur.

Daarom zei ik ook: Dat ze misschien voor de buitenwereld gelukkig waren.
Maar ik vind het gewoon stom dat ze meteen zeggen: 'JA IS EEN OVERDOSIS'
Tuurlijk, ik snap dat ze die link leggen aangezien Cory verslaafd was/is maar kom op. Omdat bij elk artikel over hem te herhalen is ook zoiets.

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 16 juli 2013, 17:37:17 »
Dat doen ze bij ieder persoon die aan drugs verslaagd is geweest, niet alleen bij hem. Zo is de media nou eenmaal. Je kan je er groen en geel aan ergeren, maar lees er dan overheen.
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

kloplop

• Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 16 juli 2013, 17:46:39 »
Dat doen ze bij ieder persoon die aan drugs verslaagd is geweest, niet alleen bij hem. Zo is de media nou eenmaal. Je kan je er groen en geel aan ergeren, maar lees er dan overheen.
sowieso als iemand die jong is plotseling overlijdt worden er vaak 2 opties aangehaald: drugs of zelfmoord. Gewoon omdat een jong iemand niet zo snel plotseling overlijdt.
Het is sowieso!!  Dus niet zowiezo, zoiezo, sowiezo, zowieso of wat voor raars sommige mensen ervan weten te maken.
goodreads

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 16 juli 2013, 23:10:36 »
Tweet van CNN Breaking News:

" "Glee" star Cory Monteith's death caused by "a mixed drug toxicity, involving heroin and alcohol," British Columbia Coroners Service said."
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.