Auteur Topic: Cory Monteith overleden.  (gelezen 27235 keer)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 14 juli 2013, 22:31:19 »
Ik kan het nog steeds niet geloven. It makes me cry over and over again!
Het is ook écht niet voor te stellen wat dit met Lea doet.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_M1O2nSHkDo

Psychedelic

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 14 juli 2013, 22:35:12 »
Ik heb Glee tot ongeveer 1 jaar geleden redelijk fanatiek gevolgd, en ik kon het dan ook even niet geloven toen ik het vanmorgen hoorde. Cory was nog zo jong en ik kan me niet voorstellen hoe Lea zich nu moet voelen! Echt triest nieuws. :(

Spacecat

• **
  • Chat désastreuse et fabuleuse
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 14 juli 2013, 22:52:05 »
Echt sneu zeg. Hij is gewoon veel te vroeg gestorven, en dan te bedenken dat hij over twee weken zou trouwen.. Wat een nachtmerrie voor zijn verloofde.

Ik heb twee seizoenen van Glee gevolgd en vond het toen best wel bagger, maar ik moet toegeven dat hij ontzettend leuk kon acteren. Heel erg jammer dit.

R.I.P.
Wow, much cat

Sapphire

• [nog steeds koos en kansloos]
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 14 juli 2013, 23:07:00 »
O, want ik heb nooit naar Glee gekeken (geprobeerd, maar vond het flut) en ik heb helemaal niks net hem, dus ja... :)
Zolang je niet onrespectvol doet tegenover zijn dood vind ik het niet raar :)

Wat ook zo is, bij Amy Winehouse bijvoorbeeld kon je het stiekem al van te voren verwachten en kijk je er minder van op, terwijl ik het bij haar ook erg vond. Maar ik wist niet eens dat hij een verslaving had en dan komt het nog iets harder aan. Het leven kan zo snel over zijn.
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

Leo

• Where is Oscar?
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 15 juli 2013, 00:00:29 »
Ik kan het nog steeds niet geloven. It makes me cry over and over again!
Het is ook écht niet voor te stellen wat dit met Lea doet.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_M1O2nSHkDo

Die fanvideo krijgt opeens een hele andere betekenis...
Wattpad
Yeah, I don't do teen drama

Little-Butterflies

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 15 juli 2013, 00:08:26 »
Ik word er echt verdrietig van. :'(
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain❤ TUMBLR

clarity

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: 15 juli 2013, 00:15:36 »
Ik denk eigenlijk dat dit het einde voor Glee betekent. Denk niet dat Lea Michele nog mee zal werken aan Glee nadat haar verloofde is overleden. Het zou gewoon not right zijn om Finn dan uit de serie te schrijven ofzo omdat Cory dood is. Maar ja, dat wijst de toekomst wel uit, maar als ik Lea was zou Glee het laatste zijn waar ik nog zin in zou hebben, daar wordt ze iedere dag met z'n overlijden geconfronteerd.

Maar goed, dat doet er eigenlijk niet toe want ik kijk de serie al niet meer sinds begin seizoen 2. Ik vind het heel erg voor z'n familie en Lea en de hele cast.

clarity

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: 15 juli 2013, 00:21:25 »
Ik krijg echt buikpijn van verdriet als ik eraan denk hoe Lea, de rest van de Glee cast, zijn familie en vrienden zich nu moeten voelen. Ik ken hem niet eens persoonlijk en heb de hele dag zitten janken. Ik weet niet precies waarom, maar ik vind het echt zooooooooo erg!

Vooral omdat ik echt nog een paar dagen geleden dit filmpje nog zag echt wtgsdjgwstsbfsf: http://www.youtube.com/watch?v=V-1Z-2o0OpE

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 15 juli 2013, 00:31:06 »
This broke my heart ook voor Lea arme Lea. Hij was nog zo jong echt heel zielig:(
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

FinestPinch

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 15 juli 2013, 00:56:01 »
Ik kende hem niet echt, ik vind het erg wat er is gebeurd met hem alleen kan ik er persoonlijk niet tegen dat er over gesproken word als of dit zoveel erger is dan normale niet bekende mensen die dit overkomen en dat is mijn mening dus ik zou het waarderen als hier geen heisa over word gemaakt wat nogal snel gebeurd. Ik wens verder zijn naaste veel sterkte met dit verlies -
Everyone always says: "what doesn't kill you makes you stronger" but life isn't easy in any way, hard things may not kill you but they can definitely break you.

lOverstOned.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 15 juli 2013, 01:12:57 »
Jeetje,echt heftig! kan me niet voorstellen hoe Lea zich nu moet voelen. arme ziel..

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 15 juli 2013, 06:31:40 »

Ik heb echt knallende hoofdpijn sinds ik weet dat Cory niet meer onder ons is.
En Lea is ontroostbaar, en dat is te begrijpen!

http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3475784/2013/07/15/Lea-Michele-ontroostbaar-na-dood-Cory-Monteith.dhtml

Ik moest vanochtend de ochtendkrant bezorgen, de Gelderlander en de Telegraaf.
Ik heb meteen gekeken of er een stukje in stond van Cory. In beiden, ja! Heb ze er net bij thuiskomst meteen uitgeknipt. Jammer dat het kleine stukjes zijn, Cory verdient wat mij betreft een heel boekwerk! Ik ben benieuwd wat de autopsie vandaag oplevert.

lovepink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 15 juli 2013, 08:41:18 »

omg :'((
There is no remedy for memory.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 15 juli 2013, 08:44:00 »
Echt, elke keer als ik zijn naam lees of die van Lea dan breekt mijn hart weer. ):

Gracious

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 15 juli 2013, 09:55:15 »
Mehh ik vind het zo erg :(
We're all made of stars ★

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 15 juli 2013, 10:04:54 »
Ik kan het echt nog steeds niet geloven :(

whitenoise

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 15 juli 2013, 10:38:21 »
Echt heel erg zielig. En al helemaal omdat hij 2 weken later ging trouwen met Lea..
Die moet dan ipv een bruiloft een begravenis regelen.
Echt erg ja.
This could be love...

AishwaryaRai

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 15 juli 2013, 11:59:12 »
Ik volgde de serie en hij was een superacteur. Kan maar niet bevatten dat dit gebeurd is. En hij zou over 2 weken ook nog gaan trouwen. Ik hoop dat het goed gaat met Lea Michelle, maar ook zijn familieleden etc. Ik zal hem zeker missen.
Life is living or surviving

Saya

• dreams and wanderlust.
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 15 juli 2013, 12:54:58 »
Eigenlijk is het best erg dat dit mij meer raakt dan het overlijden van bijvoorbeeld de vader van een oud klasgenoot van me...

Willemijn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 15 juli 2013, 13:11:23 »
ik vraag me af hoe ze hem zo uit die serie gaan halen dan. Of komt er geen vervolg seizoen meer? :$ loop toch al een half seizoen ofzo achter

clarity

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: 15 juli 2013, 13:15:26 »
Ik heb hier echt slecht om geslapen… :s toen ik wakker werd bleef ik ook steeds aan hem denken echt ik vind het zoooooo  naar. gat-ver-damme..

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 15 juli 2013, 13:29:36 »
http://www.youtube.com/watch?v=UGQ1QMnZVws DIT DUS, ik huil :(

Ik moet echt bij elk in elkaar gezet fimpje huilen :(

Locket

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: 15 juli 2013, 14:27:31 »
Waarom ging ik oude Glee performances terugkijken.
Ik huil nooit om mensen die doodgaan die ik niet persoonlijk ken, maar hierbij moest ik toch ff slikken, het is zo raar om te denken dat hij dood is. http://www.youtube.com/watch?v=athsXZUaxpg

Memoria

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 15 juli 2013, 14:28:49 »
He didn't die. He took the midnight train going anywhere.
and I read about the afterlife, but I've never really lived more than an hour | tumblr