Auteur Topic: Cory Monteith overleden.  (gelezen 27213 keer)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 18 juli 2013, 06:28:02 »
Elke keer is ik aan Cory denk moet ik gewoon huilen. Klinkt vast overdreven, maar het raakt me zo diep!
http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3477641/2013/07/18/Lichaam-Glee-acteur-Cory-Monteith-gecremeerd.dhtml

Mphor

• Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: 18 juli 2013, 08:59:28 »
Ja, ik vind het heel erg dat dit gebeurd en ook heel triest. Maar.
Ik kan dus echt zo niet tegen die verschrikkelijke roddels die rondgaan dan.
Het is onzin dat ze zouden trouwen over twee weken (niet dat dat het minder erg maakt, maar het is gewoon niet waar)
En al die stomme foto's die hartstikke gefotoshopt zijn en verschijnen, met Lea huilend over een kist.
Ja sorry, maar daar kan ik dus echt niet tegen.
Verder vind ik het wel heel erg en ik moet er niet aan denken mijn eigen vriend zo kwijt te raken. Zo bot ben ik niet, maar ik kan niet tegen die stomme roddels.

Emb

• Concentratievermogen van een goudvis
    • Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: 18 juli 2013, 12:18:35 »
Ik vind het zo verdrietig, echt heel verschrikkelijk.
brb crying

clarity

• Gast
« Reactie #128 Gepost op: 18 juli 2013, 21:37:24 »
Ik zou het wel héél sterk vinden van Lea om mee te werken. Ik denk bijna zeker te weten dat ze niet mee zal doen.

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: 18 juli 2013, 21:43:25 »
Ik hoop dat ze Cory wel een beetje fatsoenlijk uit de serie schrijven, niet 'hij is verhuisd bam weg' en dat was het..

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: 18 juli 2013, 22:10:25 »
Cory is tijdens de opnamens nooit onder invloed geweest en het was vooral het probleem als hij in Canada bij zijn familie was waar hij minder/niet in de gaten werd gehouden.. dat is wat ik gehoord heb althans.
Wat doe ik hier nog

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: 19 juli 2013, 06:56:48 »
Elke keer als ik zijn naam zie, maakt niet uit in welke zin of wat dan ook.. dan breekt mijn hart gewoon weer opnieuw!
Rest in peace beautiful angel.

http://www.bndestem.nl/algemeen/show/jane-lynch-deelt-herinneringen-aan-monteith-1.3921201?ref=meer

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 20 juli 2013, 18:40:19 »
Een week inmiddels, meh :(

Ariël

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: 20 juli 2013, 21:48:57 »
Ondanks dat ik hem natuurlijk niet persoonlijk ken/ik niet eens fan van hem was, grijpt dit me toch wel erg aan. En hoe erg voor Lea Michele, ze zouden gaan trouwen over 2 weken! Bizar, echt verschrikkelijk.
Life is what happens to you while you're busy making other plans.

ijskonijn

• Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: 20 juli 2013, 22:05:55 »
Ik las het vanmiddag en ik schrok me rot. Ik heb een paar seizoenen Glee gekeken, maar ik wist helemaal niet dat hij drugsproblemen had. In de serie kwam hij als een leuke jongen over en hij is een heel goede acteur, dus daarom was het wel een schok.

clarity

• Gast
« Reactie #135 Gepost op: 21 juli 2013, 15:51:29 »
"Lea Michele heeft de beslissing genomen om snel verder te gaan met de opnames van Glee. De actrice hoopt zo dat de cast en de crew van de populaire serie samen de dood van Monteith kan verwerken. De Glee-producent Ryan Murphy vertelt aan E! News dat Michele de knoop heeft doorgehakt over het al dan niet uitstellen van de opnames. ''Met Lea's zegen hebben we besloten om weer aan het werk te gaan. Twee weken lang hebben we rouwbegeleiders op de set, want mensen zijn echt aangedaan.'' Michele wil dat de cast en crew samen is in deze moeilijke tijd, zodat ze kunnen praten over hun herinneringen aan Cory."

whuuutt respect!!!!! :blink:

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: 21 juli 2013, 15:52:30 »
"Lea Michele heeft de beslissing genomen om snel verder te gaan met de opnames van Glee. De actrice hoopt zo dat de cast en de crew van de populaire serie samen de dood van Monteith kan verwerken. De Glee-producent Ryan Murphy vertelt aan E! News dat Michele de knoop heeft doorgehakt over het al dan niet uitstellen van de opnames. ''Met Lea's zegen hebben we besloten om weer aan het werk te gaan. Twee weken lang hebben we rouwbegeleiders op de set, want mensen zijn echt aangedaan.'' Michele wil dat de cast en crew samen is in deze moeilijke tijd, zodat ze kunnen praten over hun herinneringen aan Cory."

whuuutt respect!!!!! :blink:

Ik begrijp het wel van Lea!

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: 21 juli 2013, 15:57:17 »
Ik denk dat het haar wel gaat helpen inderdaad, ze zitten als het ware in het zelfde schuitje.. ze zijn allemaal iemand verloren die hun dierbaar is en die ze goed kennen en ik denk dat het voor haar verwerkingsproces alleen maar goed is.

Er komt ook een speciale soort herdenkingsaflevering ter ere van Finn/Cory, ik volg glee al jaren niet meer maar ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen en hoe 'Finn' eruit geschreven wordt
Wat doe ik hier nog

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: 22 juli 2013, 06:59:12 »
Inderdaad Cherry! Zo denk ik er ook over!

Ik ben ook wel benieuwd hoe ze Cory/Finn uit Glee gaan schrijven!
Ik kan sowieso niet wachten totdat ik Glee 4 kan bestellen bij bol.com, ofnouja dat ik 'm in huis heb. Dan zie ik onze ster nog één seizoen schitteren in Glee!

Va Va Voom

• Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: 22 juli 2013, 08:24:01 »
Elke keer als ik zijn naam zie, maakt niet uit in welke zin of wat dan ook.. dan breekt mijn hart gewoon weer opnieuw!
Rest in peace beautiful angel.

I know the feeling..  :cry:
The saddest people smile the brightest, the lonliest people are the kindest and the most damaged people are the wisest. ♥

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: 22 juli 2013, 10:00:35 »
I know the feeling..  :cry:

Het klinkt waarschijnlijk superoverdreven en alles, maar door Glee etc bouw je wel een soort band op en leef je met dingen mee! Dus het lijkt alsof er een beste vriend is overleden, althans voor mij!

Ik wil dan ook een foto uitprinten en in een lijstje op mijn kamer zetten. Had een mooie van tumblr afgehaald waar de datum op staat. Perfecte foto, perfect lettertype, alleen jammer dat er 14/07 staat ipv 13/07  :hamer:

Va Va Voom

• Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: 22 juli 2013, 10:09:05 »
Het klinkt waarschijnlijk superoverdreven en alles, maar door Glee etc bouw je wel een soort band op en leef je met dingen mee! Dus het lijkt alsof er een beste vriend is overleden, althans voor mij!

Ik wil dan ook een foto uitprinten en in een lijstje op mijn kamer zetten. Had een mooie van tumblr afgehaald waar de datum op staat. Perfecte foto, perfect lettertype, alleen jammer dat er 14/07 staat ipv 13/07  :hamer:

Jaaa dat heb ik ook, elke avond komt er wel een stukje bv over Cory op Shownieuws, zit ik al gelijk weer helemaal in tranen..

Ik had precies hetzelfde idee! Ik had vanochtend net een mooie foto van Cory in zwart wit gevonden, en dan wilde ik eronder zitten 'We miss you' en dan uitprinten en in een lijstje doen :)

Wil je die foto sturen met 14/07? Misschien dat ik het lettertype op mijn computer heb (:
The saddest people smile the brightest, the lonliest people are the kindest and the most damaged people are the wisest. ♥

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: 22 juli 2013, 10:19:16 »
Jaaa dat heb ik ook, elke avond komt er wel een stukje bv over Cory op Shownieuws, zit ik al gelijk weer helemaal in tranen..

Ik had precies hetzelfde idee! Ik had vanochtend net een mooie foto van Cory in zwart wit gevonden, en dan wilde ik eronder zitten 'We miss you' en dan uitprinten en in een lijstje doen :)

Wil je die foto sturen met 14/07? Misschien dat ik het lettertype op mijn computer heb (:

Dit is de foto, op een of andere manier past het lettertype zo goed erbij!
Zou echt tof zijn als jij het lettertype zou hebben!
foto
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2013, 11:19:18 door Feelthelove »

Va Va Voom

• Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: 22 juli 2013, 10:24:48 »
Dit is de foto, op een of andere manier past het lettertype zo goed erbij!
Zou echt tof zijn als jij het lettertype zou hebben!

Hmmm. Ik heb wel zoiets. Het lettertype is echt iets dikker en de letters staan wat dichter tegen elkaar aan.

Heb je toevallig het plaatje ook zonder de tekst?

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: 22 juli 2013, 10:25:42 »
Hmmm. Ik heb wel zoiets. Het lettertype is echt iets dikker en de letters staan wat dichter tegen elkaar aan.

Heb je toevallig het plaatje ook zonder de tekst?
Nee dat helaas niet, anders had ik het er zelf opgezet met een ander lettertype :(

Va Va Voom

• Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: 22 juli 2013, 10:37:36 »
Nee dat helaas niet, anders had ik het er zelf opgezet met een ander lettertype :(

Ik zal eens kijken. :)

Va Va Voom

• Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: 22 juli 2013, 10:50:20 »

- weg -

Dit is het geworden, hoop dat je het mooi vind! Ik kan anders ook nog wel wat veranderen hoor, staat nog in Photoshop :)
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2013, 11:03:24 door Va Va Voom »

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: 22 juli 2013, 10:54:17 »
2 dingen maar haha, kan het streepje iets meer in het midden? En zijn naam iets lichter? Dan is ie perfect :D

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: 22 juli 2013, 10:54:50 »
En zou je ook de foto zonder tekst kunnen sturen? (:

Va Va Voom

• Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: 22 juli 2013, 11:02:50 »
Girlscene, wat ben je weer eens irritant bezig..  :hamer:

Geen probleem! Wil je de letters nog iets meer geel of is dit goed?

- weg -
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2013, 11:18:10 door Va Va Voom »