Auteur Topic: Cory Monteith overleden.  (gelezen 27199 keer)

clarity

• Gast
« Reactie #100 Gepost op: 17 juli 2013, 01:38:10 »
Ik zie het net ook.. Verchrikkelijk!

Misschien kom ik nu heel erg dom over, en ik pas even research doen nádat ik dit bericht heb gepost, maar ik vind het zo raar dat je aan Cory's gezicht echt toooootaaallllll niet kon zien dat hij verslaafd was aan drugs. Zelfs met de ergste close-ups is er echt niks te zien aan zijn gezicht waaraan je uit zou kunnen maken dat er iets aan de hand zou kunnen zijn.

Verschrikkelijk dat het afkicken niet is gelukt :(

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 17 juli 2013, 04:00:57 »
Oh Cory.. :(
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2013, 04:32:28 door Feelthelove »

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 17 juli 2013, 04:01:34 »
-
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2013, 04:31:41 door Feelthelove »

Aurora

• Limited edition
    • Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 17 juli 2013, 05:18:44 »
Kan me niet voorstellen hoe Lea zich nu voelt
They say every atom in our body was once a part of a star. Maybe im not leaving, maybe im going home.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 17 juli 2013, 06:38:27 »

Misschien kom ik nu heel erg dom over, en ik pas even research doen nádat ik dit bericht heb gepost, maar ik vind het zo raar dat je aan Cory's gezicht echt toooootaaallllll niet kon zien dat hij verslaafd was aan drugs. Zelfs met de ergste close-ups is er echt niks te zien aan zijn gezicht waaraan je uit zou kunnen maken dat er iets aan de hand zou kunnen zijn.

Je hebt wel gelijk hoor. Als je naar Dr. Phil kijkt dan zie je van die rare snuutjes terwijl Cory er gewoon goed uit zag. Maar het is dus geen overdosis? Maar gewoon een dodelijke combinatie van alcohol en heroine toch? Ik hoop niet dat Cory er veel van gemerkt heeft!

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 17 juli 2013, 07:05:39 »
Als het een dodelijke combinatie is, neem ik aan dat het ook veel is van beide. En ik denk dat iedereen wel weet dat het geen slimme combinatie is drugs en alcohol. Maar goed.. Je weet niet wat er gespeeld heeft
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 17 juli 2013, 07:06:05 »
En over dat er goed uitzien, ik denk dat make up heel wat wonderen kan doen
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 17 juli 2013, 08:22:57 »
Daarom zei ik ook: Dat ze misschien voor de buitenwereld gelukkig waren.
Maar ik vind het gewoon stom dat ze meteen zeggen: 'JA IS EEN OVERDOSIS'
Tuurlijk, ik snap dat ze die link leggen aangezien Cory verslaafd was/is maar kom op. Omdat bij elk artikel over hem te herhalen is ook zoiets.
Nouja, hij had toch in maart (weer) meegedaan aan een afkickprogramma? Als je een tijdje nuchter bent en je hebt daarna een terugval, is de kans dat je een overdosis neemt, heel groot. Je lijf is die drugs dan ontwent, als het ware. Maar goed, die jongen was natuurlijk meer dan zijn verslaving.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 17 juli 2013, 08:23:34 »
+ Ik las ook dat hij wel altijd nuchter op zijn werk kwam.

Ribbon

• Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 17 juli 2013, 10:49:17 »
Ik kon het wel zien, maar dan alleen aan zijn neus.
jkno

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 17 juli 2013, 10:51:25 »
Ik kan het gewoon niet beseffen, wel de doodsoorzaak maar niet dat ie echt overleden is. Het voelt gewoon nog te onwerkelijk, alsof gewoon nog leeft en zijn dubbelganger overleden is ):

clarity

• Gast
« Reactie #111 Gepost op: 17 juli 2013, 12:29:48 »
Ja, maar ik denk niet dat als hij even de supermarkt ingaat make-up opdoet. Zelfs op random foto's zie je er niks van vind ik!   

dianant

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 17 juli 2013, 12:35:17 »

Thingamabobs

• ♪Do you hear the people sing?♫
    • Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 17 juli 2013, 14:09:02 »
Ik vind het best vervelend dat mensen zoveel medelijden hebben met Lea 'omdat ze binnen twee weken gingen trouwen.' Het feit dat ze haar vriend kwijt is, is toch erg genoeg? Verloofd of niet.
tumblr -Wat betekent je naam: 0:57 It's both a blessing and a curse to feel everything so very deeply -  All magic comes with a price

Coccolare

• Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 17 juli 2013, 14:16:19 »
Ik vind het niet per se erg omdat hij een acteur is of omdat ik hem bewonder als acteur of zo (ik keek wel eens Glee op tv maar daar houdt het bij op) maar meer omdat hij pas 30 is. Ik vind het altijd zo eng als jonge mensen dood gaan, alsof het jezelf of je vrienden ook zomaar kan overkomen. Hebben jullie dat niet?

Thingamabobs

• Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 17 juli 2013, 14:20:49 »
Ik vind het niet per se erg omdat hij een acteur is of omdat ik hem bewonder als acteur of zo (ik keek wel eens Glee op tv maar daar houdt het bij op) maar meer omdat hij pas 30 is. Ik vind het altijd zo eng als jonge mensen dood gaan, alsof het jezelf of je vrienden ook zomaar kan overkomen. Hebben jullie dat niet?
Enorm. Er zijn ook al erg jonge mensen in mijn omgeving gestorven. Nooit mensen met wie ik echt een diepe band deelde, maar ik ben soms heel bang dat dat wel gaat gebeuren.
tumblr -Wat betekent je naam: 0:57 It's both a blessing and a curse to feel everything so very deeply -  All magic comes with a price

Purradise

• Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 17 juli 2013, 14:24:38 »
Ben ik de enige die het raar vindt dat ze gisteren nog zeiden: het kan nog wel even duren voor de autopsie rond is. Maar dat er nu al een doodsoorzaak is vastgesteld?

Coccolare

• Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 17 juli 2013, 14:29:26 »
^ Misschien omdat ze eerst uitgingen van een ongeluk of een misdrijf. In dat geval kan het inderdaad wel even duren, maar meestal testen ze eerst op drugs en dan is het meteen vrij duidelijk.

Piglet

• Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 17 juli 2013, 15:42:21 »
Ik vind het best vervelend dat mensen zoveel medelijden hebben met Lea 'omdat ze binnen twee weken gingen trouwen.' Het feit dat ze haar vriend kwijt is, is toch erg genoeg? Verloofd of niet.

Ik denk dat mensen het daardoor nog erger vinden. Niet dat ze het niet erg vinden als ze niet binnen twee weken zouden trouwen (als dat zo was, want daar las ik ook weer tegenstrijdige dingen over).

Thingamabobs

• Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 17 juli 2013, 15:48:41 »
Ik denk dat mensen het daardoor nog erger vinden. Niet dat ze het niet erg vinden als ze niet binnen twee weken zouden trouwen (als dat zo was, want daar las ik ook weer tegenstrijdige dingen over).
Dat bedoel ik juist, waarom zou het feit dat ze over 2 weken zouden trouwen (wat niet eens waar is) zoveel erger zijn, dan het feit dat ze 'gewoon' vriend en vriendin zijn.

boo ♥

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 17 juli 2013, 15:49:26 »
Die meisje die kanker had Thalia als ik het goed schrijf is ook overleden. Eerst Cory en nu zij

Thingamabobs

• Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 17 juli 2013, 15:51:27 »
Die meisje die kanker had Thalia als ik het goed schrijf is ook overleden. Eerst Cory en nu zij
Talia* :)
Ja dat is echt verschrikkelijk :(

Aphrodite

• Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 17 juli 2013, 15:53:01 »

Dat zie je heel vaak niet hoor. Ze laten meestal de ergste gevallen zien, zoals bij dr Phil, maar heel vaak kun je aan mensen niet zien dat ze verslaafd zijn.
Directly, or indirectly, everything we write is for someone.  ~ tumblr.

Coccolare

• Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 17 juli 2013, 19:22:22 »
Over die verslavingsdiscussie: een soort vriend van mij/jongen die ik kende was verslaafd aan coke en hoewel dat wel een hele andere drug is dan heroïne zag je echt nooit wat aan zijn uiterlijk. Het ligt er maar net aan hoe ver je al bent en of je nog een huis hebt om te douchen e.d.

Loes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: 17 juli 2013, 19:40:05 »
Aww man, ik heb bijna zitten huilen :(

I'll make better mistakes tomorrow