Auteur Topic: Cory Monteith overleden.  (gelezen 26357 keer)

Silver

• Rotte appels zijn minder lekker dan taart.
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 juli 2013, 13:11:56 »
Acteur Cory Monteith, bekend van de tv-serie Glee, is dood aangetroffen in een hotel in het Canadese Vancouver. Dat heeft de politie zaterdagavond laat (plaatselijke tijd) bevestigd.

De 31-jarige Monteith kampte met verslavingsproblemen. Verschillende media melden dat hij zou zijn overleden aan een overdosis. De acteur is eerder dit jaar opgenomen geweest in een ontwenningskliniek. Het is niet bekend waaraan hij verslaafd was.

Hij verbleef in Vancouver in het Fairmount Pacific Rim-hotel. Cory checkte in op 6 juli en was niet samen met zijn vriendin en Glee-collega Lea Michele. De politie is in het bezit van beelden waarop te zien is dat hij 's ochtends vroeg aankomt bij zijn hotelkamer.

De serie Glee wordt in Nederland sinds 2010 uitgezonden door RTL5. Monteith nam de rol van scholier en footballspeler Finn Hudson voor zijn rekening. Daarvoor had hij onder meer gespeeld in een aflevering van Stargate Atlantis en in de tv-serie Kyle XY. Ook was hij te zien in de film Final Destination 3 (2006).

Monteith woonde de laatste jaren in Los Angeles, maar was Canadees van geboorte. Hij werd geboren in Calgary en groeide op in Victoria. Volgens de politie wordt maandag autopsie op het lichaam van Monteith uitgevoerd. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2676/Cultuur/article/detail/3475467/2013/07/14/Glee-acteur-Cory-Monteith-dood.dhtml

Wat vinden jullie van dit onverwachtse nieuws?
Laten we gevoelige duckfaces foto's maken voor instagram.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2013, 13:13:03 »
Mjaaah, vind het echt triest. Zeker omdat hij dus wel bezig was/is geweest met het dealen met die verslaving. Ten minste, ik denk dat dat zijn ondergang is geworden, dat weten ze nu natuurlijk nog niet. Blijft triest hoor, zo'n jonge gast.

Apodyopsis

• Hold me fast, cos I'm a hopeless wanderer.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2013, 13:13:26 »
Ik las het ook daarnet.
Verschrikkelijk. Ik volgde de serie niet, heb ook geen idee wie hij is, maar dit wens je natuurlijk niemand toe. Sterkte aan de fans en de familie!
When your hope's on fire, don't hold a glass over the flame.
Ik ben Dulcis, maar dan in een nieuw jasje.

Ribbon

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 juli 2013, 13:18:45 »
Ik volgde de serie en hij was een superacteur. Kan maar niet bevatten dat dit gebeurd is. Wat hier stond schijnt niet waar te zijn. Ik hoop dat het goed gaat met Lea Michelle, maar ook zijn familieleden etc. Ik zal hem zeker missen.
« Laatst bewerkt op: 15 juli 2013, 20:05:42 door Stormcloud »
jkno

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 14 juli 2013, 13:20:42 »
Ik vind 't heel erg om te horen. Net hoorde ik het op de radio en ik schrok echt. Ik heb Glee twee seizoenen gevolgd, dus kende 'm daar van en hij was ook een goede acteur.
Ja.. heel sneu dus.
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

Silver

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 14 juli 2013, 13:23:46 »
Ik volgde de serie en hij was een superacteur. Kan maar niet bevatten dat dit gebeurd is. En hij zou over 2 weken ook nog gaan trouwen. Ik hoop dat het goed gaat met Lea Michelle, maar ook zijn familieleden etc. Ik zal hem zeker missen.

Ja ik vind het zo erg voor haar! Ze is in 1 klap van haar vrolijkste periode, naar haar slechtste gegaan.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 14 juli 2013, 13:24:15 »
Ik volgde de serie en hij was een superacteur. Kan maar niet bevatten dat dit gebeurd is. En hij zou over 2 weken ook nog gaan trouwen. Ik hoop dat het goed gaat met Lea Michelle, maar ook zijn familieleden etc. Ik zal hem zeker missen.
Aaaw, ik wist niet dat ze zo snel zouden gaan trouwen. Wat triest zeg :( :(

Sapphire

• [nog steeds koos en kansloos]
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 14 juli 2013, 13:26:08 »
Ondanks dat ik hem natuurlijk niet persoonlijk ken/ik niet eens fan van hem was, grijpt dit me toch wel erg aan. En hoe erg voor Lea Michele, ze zouden gaan trouwen over 2 weken! Bizar, echt verschrikkelijk.
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

Fortune

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 14 juli 2013, 13:26:56 »
Ik heb Glee een keer gekeken en vond er niet zo veel aan, maar hij kon wel goed acteren. Erg jammer dat hij is overleden, zo jong, dat gun je niemand. Ik denk wel dat zijn verslaving zijn ondergang is geworden, hoewel er nog niks duidelijk is over zijn doodsoorzaak.

Silver

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 14 juli 2013, 13:33:06 »
Ik denk dat zijn verslaving er ook mee te maken heeft. Het lijkt mij namelijk onwaarschijnlijk als het iets in de richting van een hartaanval is geweest bij een man met zo'n jonge leeftijd.

Scofield

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 14 juli 2013, 13:35:04 »
Echt heel erg zielig. En al helemaal omdat hij 2 weken later ging trouwen met Lea..
Die moet dan ipv een bruiloft een begravenis regelen.
Echt erg ja.

Liv

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 14 juli 2013, 13:36:03 »
Ben er al de hele ochtend wel een beetje verdrietig en stil van.. Ook gewoon door te bedenken hoe dit voor Lea en familie is en dat hij nog maar zo jong was.
Why be moody. When you can. Shake your booty.

Va Va Voom

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 14 juli 2013, 13:35:58 »
Ik heb echt zitten janken..
The saddest people smile the brightest, the lonliest people are the kindest and the most damaged people are the wisest. ♥

Quaerere

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 14 juli 2013, 13:37:32 »
Ik vond/vind Glee niet leuk, maar toch komt dit als een absolute shock aan. Ik keek vanmorgen tv, en toen ze zeiden dat die dood is, kreeg ik gewoon rillingen over m'n lichaam.. Ik kan het eigenlijk niet geloven.. Zag wel nog op nu.nl dat hij vroeger al bijna dood was gegaan aan een overdosis, en aangezien hij al in een afkickkliniek heeft gezeten zou zijn dood daarmee te maken kunnen hebben denk ik.
casually being casual   ask

clarity

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 14 juli 2013, 13:38:22 »
Ugh ik zit hier echt te janken :( Ik zag net zijn plaatje op de voorpagina en dacht: 'hij ziet er zo blij uit, is hij klaar met afkicken?' en toen las ik het onderste stukje en barstte in huilen uit

echt wtf ik kan het gewoon echt. niet. geloven.. :blink:

Scofield

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 14 juli 2013, 13:38:57 »
Wtf is dit?

clarity

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 14 juli 2013, 13:39:31 »
Ik wil écht niet weten hoe Lea zich op dit moment voelt  :blink:  pffff

Scofield

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 14 juli 2013, 13:41:20 »
Nee dat kan gewoon niet. Hij is echt dood.

Silver

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 14 juli 2013, 13:43:37 »
Wtf is dit?

Ik vind dat eigenlijk best respectloos.

Scofield

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 14 juli 2013, 13:45:08 »
Ik vind dat eigenlijk best respectloos.

Is het ook, ik geloofde het nog voor heel even maar toen dacht ik beter na van dat het gewoon niet kon. :')
Sommige mensen zijn echt raar.

Silver

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 14 juli 2013, 13:46:43 »
Is het ook, ik geloofde het nog voor heel even maar toen dacht ik beter na van dat het gewoon niet kon. :')
Sommige mensen zijn echt raar.

Ja inderdaad. Hoe moeilijk het ook is om te beseffen, hij is er niet meer. Als je hierdoor mensen laat geloven dat hij nog wel leeft (wat mij onwaarschijnlijk lijkt) doe je alleen maar meer mensen pijn.

Fortune

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 14 juli 2013, 13:48:32 »
Ja inderdaad. Hoe moeilijk het ook is om te beseffen, hij is er niet meer. Als je hierdoor mensen laat geloven dat hij nog wel leeft (wat mij onwaarschijnlijk lijkt) doe je alleen maar meer mensen pijn.

Ik denk dat zulke dingen verzonnen worden door mensen die het niet kunnen accepteren dat hij dood is. Maar hoe je het ook went of keert we gaan allemaal dood, we hebben uit eindelijk allemaal dezelfde eindbestemming.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 14 juli 2013, 14:14:25 »
Het voelt onwerkelijk, en ik ben nog steeds in shock. Cory Monteith, rest in peace. En wat betreft Lea, het is niet voor te stellen hoe zij zich moet voelen. Ze zou over 2 weken trouwen met de liefde van haar leven, maar in plaats daarvan moet ze nu een begrafenis regelen voor de liefde van haar leven. My heart goes out to Lea, Monteith Family, Glee-fans and all the other loved ones.

craicalaic

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 14 juli 2013, 14:40:23 »
Ondanks dat ik hem natuurlijk niet persoonlijk ken/ik niet eens fan van hem was, grijpt dit me toch wel erg aan. En hoe erg voor Lea Michele, ze zouden gaan trouwen over 2 weken! Bizar, echt verschrikkelijk.
there are people who are always in love with the sky, no matter the weather. one day you will find someone who’ll love you the same way.

RAPUNZEL

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 14 juli 2013, 14:46:06 »
Stay, stay stay. I've been loving you for quite some time, time, time.