Auteur Topic: 5SOS  (gelezen 1022 keer)

CliffordPrincess

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 25 november 2016, 13:47:45 »
Hooiii,

Iedereen heeft wel een idool al is het je huisdier of de buurvrouw wat maakt het uit. Maar goed ik kom geen babbeltje doen over huisdieren of over een buurvrouw, ik kom praten over 5SOS! Want ja die lekkere boys uit Australie hebben natuurlijk wel een beetje aandacht nodig van fangirls/fanboys  uit Nederland! Het lijkt me errug leuk als er wat mensen hier komen babbelen wie hun favoriet van 5sos nou eigenlijk is. En we kunnen natuurlijk over veel meer dingen babbelen, het liefst natuurlijk over 5sos anders bestaat deze hele topic niet maar okayy ik hoor nog wel van jullie
xooxo

Oh ja btw. Ik ben Win, ik hou me naam nog even zo. Niet iedereen hoeft mij meteen te herkennen ;p ik ben 14 jaar :)) en ik ben echt totally in luvvv op Michael Clifford. Maar goed, ik ben zelf in het normale leven biseksueel betekent niet meteen zovan: gadverredamme, nee ik ben gewoon wie ik ben :) Ik hou erruggg veel van muziek luisteren, acteren, tekenen, lezen, boeken schrijven en dansen. Tja weet niet echt wat ik nou nog allemaal moet vertellen toedelsss  :goodman:
« Laatst bewerkt op: 05 mei 2018, 14:26:07 door kopjechino »

xSylvia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 februari 2017, 12:50:08 »

Ja eindelijk één over 5sosIk ben een grote fan van hun, al meer als 2 jaar inmiddels
Ik ben bijna 18 en mijn favoriet is Ashton

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 mei 2018, 14:29:06 »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things