Auteur Topic: Zonnebank & moedervlekken  (gelezen 232 keer)

anonymous

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 24 maart 2021, 22:19:13 »
Hoi allemaal,

Ik heb even een vraag. Ik heb echt veel moedervlekken gekregen over de afgelopen jaren. Ik krijg ze echt snel door de zon maar ook door de zonnebank heb ik het idee. Lijkt me ook wel logisch. Nu heb ik best een slechte huid wat me gezicht betreft en om die reden ga ik zo nu en dan naar de zonnebank. Het helpt me en verbetert mijn gezichtshuid ontzettend en het maakt me gezicht natuurlijk ook mooier. Ik zou kunnen zeggen dat ik het veel belangrijk vind dat ik mijn gezicht verkleurt dan de rest van mijn lichaam, want daar gaat het mij het meeste om. Nu is het flink balen dat ik veel moedervlekken heb en ze blijf krijgen en de kans op huidkanker daardoor groter word, maar ik zat te denken.. (misschien een beetje raar maar toch) zou het enigszins helpen als ik een grote handdoek om me heen zou slaan wanneer ik onder de zonnebank ga zodat mijn lichaam beter beschermt is of heeft dat weinig zin? Ik heb me lichaam wel eens met zonnebrandcreme ingesmeerd alvorens ik onder de zonnebank ging en dat voelde niet goed, me lichaam was ook rood geworden daardoor. Is er iemand die reactie kan geven en weet of dit een optie is (of iets anders weet)? Anders heb ik gewoon pech.. Dankjewel alvast!

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 25 maart 2021, 09:06:15 »
UV-licht is sowieso slecht voor je huid, verder heb ik niet zo veel verstand van huid(types).
Je lichaam krijgt heel veel straling en daardoor is de kans op een melanoom (huidkanker) groter
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?