Auteur Topic: Wimperserum: wel of niet?  (gelezen 33353 keer)

JoosjeH

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 juli 2013, 13:21:31 »
Hoi allemaal,

Ik ben wel eens benieuwd naar de werking van wimperserum, zou je wimpers langer/voller/gekrulder moeten maken. Ben een beetje gaan speuren op internet maar vind de prijsverschillen nogal groot, van 15 tot 80 euro. Heeft iemand welkome tips/ervaringen??

Alvast bedankt!

lovepink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2013, 13:37:08 »
Ik geloof niet in die 'wondermiddeltjes''.
wimpers zal je nooit echt kunnen veranderen. ik denk dat het iets is wat je zal moeten accepteren. Ik zal als je perse wilt eerder investeren in een goede mascara en wimperkruller als je toch iets wil.
There is no remedy for memory.

2GirlsOneCupid

• Taking steps is easy, standing still is hard.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 juli 2013, 13:38:15 »
Ik gebruik vaseline, werkt prima voor mij.
Far away you were made in a sea, just like me.

LESLEYYY_

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 juli 2013, 14:27:26 »
Ik gebruik vaseline, werkt prima voor mij.

vaseline is alleeen  vet en doet verder absoluut niets.

wij verkopen op stage ook een serum en deze werkt echt heel goed. hij werkt ook voor de wenkbrauwen. het voed het haarzakjes waardoor de haren dikker en sterker terig komen!

dickerina

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 juli 2013, 14:55:39 »
Ga eens naar de Tuinen

je wenkbrauwen lijken een beetje op het nike logo | ask.fm | tumblr

DUBBELONBEKEND

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 15 juli 2013, 15:06:51 »

wij verkopen op stage ook een serum en deze werkt echt heel goed. hij werkt ook voor de wenkbrauwen. het voed het haarzakjes waardoor de haren dikker en sterker terig komen!

Ik heb het tegendeel wel gemerkt bij mijn eigen wimpers, maar dat ligt natuurlijk voor iedereen anders.
Nee, ik ben niet nieuw. Dat je het even weet.

Kelso

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 15 juli 2013, 16:05:29 »
Ik heb wel ervaring met het neppe verkooppraatje van een wimperserum van 55 euro van een bepaalde site, ze hebben me op facebook geblokkeerd toen ik hun leugentje achterhaalde.

Chantznor

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 15 juli 2013, 20:12:59 »
Aaah, vertel!  :surprise:  ^

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 15 juli 2013, 20:20:44 »
Nena op beautylab heeft rivitalash en dat werkt heel goed! is alleen eeerggg prijzig!

Melanie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 16 juli 2013, 00:06:55 »
Wonderolie werkt erg goed

Supercalifragilistic

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 16 juli 2013, 08:22:13 »
Over de vaseline. Dit is geen wondermiddeltje voor je wimpers, maar door die vet laag zijn je wimpers wel beter beschermd als je ligt te slapen. In je slaap kan je door het draaien van je hoofd tegen je kussen weleens je wimpers beschadigen, waardoor ze afbreken. Als je vaseline op je wimpers smeert blijven ze beter zitten.

De meeste wimperserums hebben net als vaseline een beschermende functie en verder bestaan ze uit huid- en haarconditioners. Dit kan een positief effect hebben op je wimpers, maar dit is meestal minimaal. Er staan op internet heel veel DIY wimperserums. Dit is veel goedkoper dan dat dure spul in de winkel en je hebt hetzelfde effect.

Alleen bij de Revitalash is het anders. Daar zit nog een andere stof in die zorgt voor een betere groei van je wimpers. Meer daar over staat in deze review van Beautylab. http://www.beautylab.nl/revitalash-advanced/ Ik ben tot nu toe die stof nog niet tegen gekomen in andere wimperserums, maar ik denk dat dit ingredient echt het wondermiddel is voor wimpers. Helaas is het zo duur...
Supercalifragilisticexpialidocious~!
People build up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down.

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 16 juli 2013, 11:46:39 »
Klinkt als geldklopperij.

MAC

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 16 juli 2013, 11:53:56 »

oeh dat klinkt goed!! Meer info? :D

JoosjeH

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 16 juli 2013, 15:29:30 »
Bedankt voor alle reacties en tips! Meningen zijn verdeeld zie ik wel.  :blink:

Beetje de reviews nagelezen en persoonlijk geloof ik wel in de werking van zo'n wimperserum. De ingrediënten zorgen ervoor dat de buitenste laag van je haar (keratine laag) gezonder en steviger wordt, waardoor je wimpers dikker/voller/langer worden. Zijn ook shampoos die dat, bewezen, doen. Die RevitaLash bij nena werkt wel heeel erg goed... vind het alleen wel prijzig 80 euro voor 2ml! Kan me haast niet voorstellen dat er geen goedkopere alternatieven zijn met dezelfde ingrediënten. Zal nog eens wat verder zoeken, laat het jullie weten!

Edine

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 16 juli 2013, 16:53:49 »
Joosje, Revitalish werkt erg goed, maar is ook prijzig (110 euro uit mijn hoofd). Review is te vinden op www.beautylab.nl

Ik ben iig verkocht :D

Supercalifragilistic

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 16 juli 2013, 20:15:29 »
Bedankt voor alle reacties en tips! Meningen zijn verdeeld zie ik wel.  :blink:

Beetje de reviews nagelezen en persoonlijk geloof ik wel in de werking van zo'n wimperserum. De ingrediënten zorgen ervoor dat de buitenste laag van je haar (keratine laag) gezonder en steviger wordt, waardoor je wimpers dikker/voller/langer worden. Zijn ook shampoos die dat, bewezen, doen. Die RevitaLash bij nena werkt wel heeel erg goed... vind het alleen wel prijzig 80 euro voor 2ml! Kan me haast niet voorstellen dat er geen goedkopere alternatieven zijn met dezelfde ingrediënten. Zal nog eens wat verder zoeken, laat het jullie weten!
Graag! Want ik heb ook al gekeken voor een goedkoper alternatief met hetzelfde ingrediënt, maar tot nu toe nog niks gevonden... Helaas :/ Het liefste wil ik net zo groot effect hebben als Nena :P Helaas als arme student kan ik het me niet veroorloven om in 1x zoveel neer te tellen ervoor :(
Supercalifragilisticexpialidocious~!
People build up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down.

JoosjeH

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 17 juli 2013, 10:25:35 »
Heb denk ik wel een goede gevonden, Revita.EPS van dslaboratories.nl. Zelfde soort product, je moet het op dezelfde manier aanbrengen en het heeft hopelijk ook dezelfde uitwerking. Groot verschil is dat je voor 2.4ml slechts 42,95 betaalt... bijna de helft! Ken nog een ander product van dit merk waar ik tevreden over ben dus ga dit zeker proberen!

Classic

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 21 juli 2013, 20:28:44 »
Ik ga morgen wss RevitaLash kopen van mn verjaardagsgeld. Ik heb heel veel reviews bekeken. Ik ben echt verkocht. Lange wimpers here i come!
I saw this homeless guy talking to himself and I was like, "Who is he talking to?" then I thought "Who am I talking to?

Classic

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 21 juli 2013, 20:30:36 »
Nena haar wimpers zien er zó mooi uit.
I saw this homeless guy talking to himself and I was like, "Who is he talking to?" then I thought "Who am I talking to?

JoosjeH

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 02 september 2013, 22:16:25 »
Hee allemaal. Ik ben uiteindelijk toch voor Revita.EPS gegaan vooral vanwege de prijs. Ik gebruik het nu ongeveer een maandje en ik ben er wel tevreden over!! Ik kan natuurlijk niet vergelijken met de andere producten zoals Revitalash omdat ik die niet heb gebruikt, maar voor de meiden die ook wat geld willen besparen en toch langere wimpers willen... give it a try! Ik heb het in de officiele webshop gekocht en het is nu zelfs nog iets goedkoper geworden.

http://dslaboratories.nl/revita.eps-langere-vollere-dikkere-wimpers.html

Loeske

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 02 september 2013, 22:19:35 »
15 euro kan je nog wel eens proberen. 80 euro zou ik echt niet doen. T zijn en blijven toch maar een paar haartjes rond je ogen...

NailsByStephanie

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 02 september 2013, 22:38:12 »
Ik heb Revitalash een keer gehad. Werkt super!
Maar eerlijk advies van mij, ik zou het niet kopen. Het is leuk om te proberen maar je kan zo'n serum maar een aantal maanden gebruiken, dan is het op en omdat je wimpers steeds vernieuwen zijn je lange wimpers weer net zo snel verdwenen. Wil je altijd lange wimpers dan zou je om de 3 maanden een nieuwe moeten kopen, plus de bijwerkingen zijn niet al te positief, je oogkleur kan donkerder worden door regelmatig gebruik.
Go see my blog!                               http://www.nailsbystephanie.nl/

JoosjeH

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 02 september 2013, 23:04:57 »
15 euro kan je nog wel eens proberen. 80 euro zou ik echt niet doen. T zijn en blijven toch maar een paar haartjes rond je ogen...

80 euro vind ik idd ook wel veel. Deze was 37,95. Best prima toch?

Loeske

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 03 september 2013, 08:23:11 »
80 euro vind ik idd ook wel veel. Deze was 37,95. Best prima toch?

Ja, idd. Schijnt ook wel te helpen, geloof eigenlijk helemaal niet in die serums (hoe kan dat nou werken, vraag ik me af ;)) maar de reviews/foto's erbij zijn wel positief! Maar dat revitalash was eerst toch echt 100 euro ofzo?

JoosjeH

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 03 september 2013, 10:29:32 »
Ja, idd. Schijnt ook wel te helpen, geloof eigenlijk helemaal niet in die serums (hoe kan dat nou werken, vraag ik me af ;)) maar de reviews/foto's erbij zijn wel positief! Maar dat revitalash was eerst toch echt 100 euro ofzo?

Hi Loeske! Dit is Revita.EPS en geen Revitalash. Ik weet het... verwarrend  :wink2: Maar zo te zien hebben zij meer producten die Revita heten, dus denk dat het gewoon toeval is dat de namen op elkaar lijken.