Auteur Topic: Wel of geen hormonen en welke dan / laseren?  (gelezen 229 keer)

Shopaholic

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 februari 2021, 15:51:34 »
Dag meiden. Ik heb heel wat geprobeerd.Vroeger de pil gehad; als reden blijvende buikpijn over op de prikpil. Deze jaren gehouden. Ik was altijd wel somber en moe maar linkte dit niet aan dit. Er was privé ook veel aan de hand. Ik ging over op de mirena spiraal en langzaam aan kwam ik in een dal. Ik werd super depressief en had mega haaruitval tot inhammen aan toe. Ook had ik deze jaren altijd pijn bij seks en weinig libido. Ik werd niet ongesteld bij beiden.

Ik liet het verwijderen na advies en ineens voelde ik mij energiek en top. Mijn haar groeide langzaamaan terug. Ik ben over op een koperspiraal en alles leek perfect. Ook kreeg ik meer lust voor seks en ervaarde ik eindelijk hoe dit pijnloos kon. Mijn menstruatie is stabiel zonder buikpijn.
Maar nu merk ik dat ik zelf teveel testosteron aan maak.

Ik heb nu last van acné, overbeharing en naar mijn idee neemt dit ook toe. Ik zie meer donshaartjes over mijn wangen en hals maar ook op plekken waar het eerst heel licht was is het donkerder geworden. IPL lasering is tijdelijk een goede optie, je scheert minder. maar de lichte haren pakt hij niet..
Huid worstel ik enorm mee.
Dus nu? Heeft iemand ook zo'n zoektocht meegemaakt en een advies wat dan misschien toch de beste optie is? Recent de pil geslikt maar in 4 dagen merkte ik al gelijk een slag op mijn stemming en energie. Ik durfde het niet door te slikken; straks zou het nog erger worden.
Ik weet achteraf niet of de mentale klachten bij de prikpil echt hormonaal waren of meer door privé omstandigheden. Heb je ervaringen hiermee? Brandt los!
Heb je aanraders voor laserlocaties? Let me know... Omdat dit zo onbetaalbaar is overzie ik dit dus niet.

ShirleyBaker

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 22 februari 2021, 09:56:58 »
Diodelaser - verwijdert snel en effectief overtollig haar. Het zal veel sessies vergen.  Alexandrite-laser - verwijdert geen blond haar.  Diodelaser - vanwege de lage straling zijn veel sessies vereist.  Neodymium-laser - ga om met licht haar. Pijnlijkheid van de procedure.  Neodymium met Q-switching - bestand tegen elk haar, kan worden writemyessay.onl aangebracht na zonnebrand, veilig.  Elos - kan elk haar aan, pijnloos, veilig. Er zijn veel sessies vereist. Veel succes!