Auteur Topic: Wat voor een navel heb jij?  (gelezen 9149 keer)

Lot

• **
  • Figure my heart out.
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 30 november 2015, 11:54:30 »
Volgensmij heb ik linksonder :)
Ooooh Canada    

Anemoon van Osch

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 30 november 2015, 16:20:29 »
Ik heb zelf een mooie navel vind ik, gewoon goed geknipt toen ik geboren werd, haha :P ik geen uitpuilende mar eentje waarvan je de bodem wel kunt zien, gewoon een met van die rimpeltjes, ben er nooit onzeker over geweest, maar heb wel een probleem

NEED HELP!!! :
 mijn navel is zo gevoelig dat het zo erg irriteert als je t aanraakt dat k er van bibber, t komt denk ik dat ik vroeger altijd plak taco's op mijnnavel deed en ze er dan afkrabde, hij was daarna dan ook dagen rood, maar weet iemand nog iets waardoor ik het kan stoppen? <_<

Lluvia

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 30 november 2015, 16:22:43 »
^Huh? Plak taco's? Wtf?

Cinnaber

• Cash me ousside, howbow dah?
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 30 november 2015, 17:11:40 »
Ik heb eerder rechtsonder. En @Anemoon: die dingen op je navel plakken (wat het ook zijn) kan gewoon niet goed zijn. Zeker als je ze er nadien van gaat krabben. Je zal hoe dan ook wel een of andere zalf hebben die je aan je navel kan doen om irritatie te voorkomen.
Alt er love.  *Galaxy*

Crowley

• **
  • Because we match.
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 30 november 2015, 17:19:53 »
Woah ik besefte me nooit dat er zoveel verschillende navels zijn. Die diepe navels vind ik geinig. Ik heb zelf rechtsonder.
It's the good things that hurt when you're missing them.

ScrewIt

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 30 november 2015, 17:28:24 »
ik krijg echt een deja vu van dit topic haha :") volgens mij was er ooit iemand met een soort fetisj voor navels die foto's wilde hebben van andere gs'ers hun navels. iemand die dit zich ook kan herinneren?

Ja klopt :') haha
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends #teamciteer

ForeverFriends

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 30 november 2015, 19:56:24 »
Ik heb zelf een mooie navel vind ik, gewoon goed geknipt toen ik geboren werd, haha :P ik geen uitpuilende mar eentje waarvan je de bodem wel kunt zien, gewoon een met van die rimpeltjes, ben er nooit onzeker over geweest, maar heb wel een probleem

NEED HELP!!! :
 mijn navel is zo gevoelig dat het zo erg irriteert als je t aanraakt dat k er van bibber, t komt denk ik dat ik vroeger altijd plak taco's op mijnnavel deed en ze er dan afkrabde, hij was daarna dan ook dagen rood, maar weet iemand nog iets waardoor ik het kan stoppen? <_<

Waarom deed je die "plak taco's" op je navel en krabde je het eraf vroeger?

ForeverFriends

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 30 november 2015, 23:08:19 »
Heb nog een voorbeeld gevonden, wist echt niet dat er zoveel verschillende zijn hihi  :mellow:

Crowley

• **
  • Because we match.
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 30 november 2015, 23:15:24 »
Ik schrok me dood door die harige navels hahahaaaaa gatsie.
It's the good things that hurt when you're missing them.

ForeverFriends

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 30 november 2015, 23:21:10 »
Ik schrok me dood door die harige navels hahahaaaaa gatsie.

Hahaha moest wel lachen, tja die zijn er blijkbaar ook Xd

ForeverFriends

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 01 december 2015, 23:15:53 »
Up ^^

Pudu

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 01 december 2015, 23:30:07 »

NEED HELP!!! :

Bedoel je plak-tattoos? Haha.

Ik weet niet of er wat aan te doen valt. Sommige mensen zijn daar gewoon heel gevoelig en anderen niet, maar op zich hoeft dat geen probleem te zijn toch? Gewoon niet aan je navel zitten.

Ik heb zelf een normale navel. Als in: een gat, waarvan je de bodem ziet en die is ongerimpeld. Wat zijn navels eigenlijk stomme dingen als je ze zo uitvergroot naast elkaar ziet staan :')
Just because you took longer than others, doesn't mean you failed.
Remember that.

ForeverFriends

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 01 december 2015, 23:39:42 »
Bedoel je plak-tattoos? Haha.

Ik weet niet of er wat aan te doen valt. Sommige mensen zijn daar gewoon heel gevoelig en anderen niet, maar op zich hoeft dat geen probleem te zijn toch? Gewoon niet aan je navel zitten.

Ik heb zelf een normale navel. Als in: een gat, waarvan je de bodem ziet en die is ongerimpeld. Wat zijn navels eigenlijk stomme dingen als je ze zo uitvergroot naast elkaar ziet staan :')

Hahaha begin ze nu eigenlijk ook steeds stommer te vinden als ik ze zo bij elkaar zie.  :blink:

Wat bedoel je met ongerimpeld trouwens?

Pudu

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 01 december 2015, 23:46:25 »
Hahaha begin ze nu eigenlijk ook steeds stommer te vinden als ik ze zo bij elkaar zie.  :blink:

Wat bedoel je met ongerimpeld trouwens?

Nouja, dat ik niet echt van die rimpels heb die ik op die foto's voorbij zie komen. Het ziet er gewoon vlak uit, ofzo.

Ik zit nu als een debiel mijn navel te bestuderen hier, hahaha.
Just because you took longer than others, doesn't mean you failed.
Remember that.

ForeverFriends

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 01 december 2015, 23:50:17 »
Nouja, dat ik niet echt van die rimpels heb die ik op die foto's voorbij zie komen. Het ziet er gewoon vlak uit, ofzo.

Ik zit nu als een debiel mijn navel te bestuderen hier, hahaha.

Hihihi als een debiel je navel te bestuderen?
Wacht ga ik ook even doen hahaha... bleh lelijk
« Laatst bewerkt op: 01 december 2015, 23:54:22 door ForeverFriends »

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 03 december 2015, 18:46:58 »
Ik heb echt een gat navel, ken eigenlijk amper mensen met een bolletjesnavel (oke dit klinkt echt heel grappig doei)
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

P✿sitive

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 03 december 2015, 22:03:32 »
Ik heb denk ik meer een gat en dan daarin een heel klein bolletje? Niet echt zo'n zwart gat als op sommige foto's maar er steekt ook niks uit..

ForeverFriends

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 04 december 2015, 00:21:09 »
Ik heb echt een gat navel, ken eigenlijk amper mensen met een bolletjesnavel (oke dit klinkt echt heel grappig doei)

Volgens zijn er ook maar weinig mensen met zo'n bolletjesnavel, ja ik vroeger dan, meer gaten navels haha dit klinkt raar

Kitten

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 04 december 2015, 16:38:42 »
Ik heb naar mijn idee echt een groot gapend gat. Ben ook blij dat ik een navelpiercing heb die ervoor zit :')

« Reactie #44 Gepost op: 04 december 2015, 16:54:13 »
Ik krijg kippenvel van dit topic haha.

haha ik ook :blush: :fieuw:

ForeverFriends

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 04 december 2015, 23:53:57 »
Ik krijg kippenvel van dit topic haha.

:?:

Rachel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 05 december 2015, 00:24:26 »
ZONNEEEETJEEEEE

LifeSplash

• High in the sky, zonder redbull of vleugels.
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 05 december 2015, 13:44:23 »
Ik heb een tunnel-navel!  B) oftwel gewoon een hol gat.

Everglow

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 05 december 2015, 14:58:20 »
Ik heb echt een diep gat waarvan je het einde niet ziet haha. Maar navels zijn gewoon rare dingen
♥ ♥ ♥

ForeverFriends

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 06 december 2015, 01:22:22 »